Syrinen Skrevet 9. desember 2005 #1241 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg! Hyggelig med mann som sier natta til gullet, har en sånn jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1242 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå har jeg dusjet og smurt meg med mitt nye bodybutter...Mmmmm!!! Så la jeg meg og skulle lese litt i "på vei" før jeg sovna! Så ble jeg lysvåken,sulten og kvalm Har nå stått opp og snart spist en halv pose sprømix......... Jeg klarer ikke tanken på å bite i ei brødskive engang...Så jeg sliter med å få i meg grovt... Nå er jeg trøtt igjen! Trøtt på stua,våken på rommet...! Syrinen; De er bra søte ja!! Koselig det! *prøver å sove en gang til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. desember 2005 #1243 Del Skrevet 9. desember 2005 Haha!! Ser deg!! Ikke sovna enda da vennen?? Jeg kjemper med øya jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 9. desember 2005 #1244 Del Skrevet 9. desember 2005 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. desember 2005 #1245 Del Skrevet 10. desember 2005 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. desember 2005 #1246 Del Skrevet 10. desember 2005 God helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. desember 2005 #1247 Del Skrevet 10. desember 2005 Apropo danseband, så snart vi fikk bekreftet at lillemor var "innabords", var sambo å fiklet med tlf min. Midt i et familieselskap ringte den plutselig, og vi hørte bare: "Nei, så tjukk du har blitt. Nå må du pinade slanke deg, gitt!" Jeg sprutrød og sambo knakk sammen i latter, og alle skjønte jo hva som var på gang. Kan si det sånn at etter 9 mnd var jeg klar for å skifte ringetone...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #1248 Del Skrevet 10. desember 2005 God lørdagskveld! Fikk nå sove etter hvert igårkveld. Men fik så vondt i magen..Ikke kvalm,men vondt,en stund var det vondt helt i lysken...Pleier det være sånn? Ble redd jeg.... Men sovnet tilslutt. Sambo kom hjem i 2 tiden og var veldig ivrig etter å fortelle alt som hadde skjedd,samt kose noe voldsomt! Men der måtte han pent bare ta kveld Imorges hadde det begynt å regne her...Noe så enormt...Skled rundt i beste Solbergstil i tredve cm sørpe! Her er det ikke snakk om å brøyte nei!! Spar pengene ja!! Heia kommune Norge Jeg berga bra men det var flere som kjørte av veien eller kjørte seg fast. En helt vanlig dag på jobben...! Var godt å komme hjem og få på tørre klær! Men min kjære sambo som skulle gjøre sååå mye idag...han lå på sofaen og var ikke helt i form...Ble litt arg jeg,så jeg la meg i senga. Og poff!! Der hadde det gått to timer Trøtt ja! Fikk henta vennine H etterhvert og vi var på butikken! Så lagde vi nachos og kosa oss! Sambo hadde tatt fatt på arbeidet,men fikk nå mat han også Bare slumret og sett tv til jeg kjørte henne hjem! En koselig avslappende kveld! Ble sittende å se på filmen på tvnorge;sweet november...Og hjelpe og trøste meg...Jeg så på slutten at jeg var helt trøstesløs...Klamret meg til sambo og ville ikke slippe på lenge! Hmmm....! Ellers så har jeg en bad hair and body day idag Føler meg skikkelig blæh!!! Ser ikke ut... Har ikke vært noe kvalm idag. Men hadde litt sånn smerter i magen ista. Blir spennende å dra til legen på torsdag...Lurer på om hun undersøker meg godt...og om det er mulig å finne ut at lille gull har det bra...Lurer på om hjertet virkelig begynte å slå igår...*får snart angst her nå* Iss,fluesopp,huldra og missS;takk det samme Pondusa; Den var god du!! Men skjønner godt at du var glad for å bytte ringelyd! Nå ligger sambo her og snorker så jeg klikker snart Hater snorking!!! Får lyst til å legge han ute i sørpa eller amputere nesa hans Sitter og vurderer om jeg bare skal liste meg i seng og nyte stillheten,eller om han skal få være med....! Puppene er så vonde at det allerede er plagsomt å ligge Og sambo skumper stadig borti dem når han snur seg,så han får seg noen kakker ja! My gosj når det begynner å bli stor mage da!!! Ble nå mye babbel som vanlig her da...Fra en trøtt og sentimental og lille meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #1249 Del Skrevet 11. desember 2005 Håper dagen din blir bedre idag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. desember 2005 #1250 Del Skrevet 12. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. desember 2005 #1251 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei du din gravide lille engel! Tenker masse på deg og lille gullet deres i magen din - blir bare så rørt av det hele, for dette var jo så ønsket! Håper du får en fin ny uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 12. desember 2005 #1252 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei Skytte! Jeg gleder meg veldig til torsdagen. Har ikke kjennt så mye stikkinger i magen min tidligere, men gjett om jeg gjør det i kveld..Det skal visst være sånn ja, er livmoren som utvider seg..eller no.. Kjenner også at bekkenplagene mine kommer, så det spørs om jeg ikke blir sykemeldt. Jeg er også håpløst sentimental om dagene.. Kan ikke se noe tåredryppende uten at det flommer over av tårer. Matlysten er ikke på topp om dagen, men jeg skal prøve å få i meg litt kveldsmat. Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 12. desember 2005 #1253 Del Skrevet 12. desember 2005 Det bittelille slår nok akkurat som det skal, Skytte! Helt fantastisk at den lille klumpen har tatt bolig i deg og valgt deg som Mamma! Det var akkurat denne babyen dere ventet så lenge på... Tenker på det hver gang jeg 'ser' deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. desember 2005 #1254 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei på deg kjære Skytte!!! Hvordan har dagen din vært da??? Her i huset er mor blitt sykemeldt og det er deilig. Nå gleder jeg meg til jul også (selv om huset ser ut som en byggeplass. Men det begynner virkelig å ta form ). Nå gleder jeg meg til julaften formiddag. Har planer om en sløv morgen med god frokost på det nye kjøkkenet og se masse fine filmer på TV. Men nok om meg. Skle litt ut... Som TeddyToria sier også: jeg blir kjempe rørt over at dun endelig har fått et frø i magen. Og det lille har begynt å slå. Tnek på det. Jeg synes det er helt merkelig at en enkelt sædcelle og en enkelt eggcelle er alt som skal til for å lage et komplett menneske. Veldig merksnodig spør du meg. Og 40 uker etter at den lille smørreren har truffet blink så blir det født et lite mirakel. Gud at det går ann... Håper du har det bra. Og at du koser deg med magen og mannen. fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. desember 2005 #1255 Del Skrevet 12. desember 2005 Endelig er det tid for KG! Hurraaaa! Hei snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 #1256 Del Skrevet 13. desember 2005 Håper du har det fint og håper "tante"ungen min også har det bra til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. desember 2005 #1257 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. desember 2005 #1258 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei på deg kjære Skytte-vennen!!! Hvordan har du det idag??? Nå synes jeg det er lenge siden vi har sett/hørt fra deg.... Ikke noe som er i veien vel???. Blir litt redd jeg nå!!! I allefall fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 #1259 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvordan har du det idag??? Nå synes jeg det er lenge siden vi har sett/hørt fra deg.... Ikke noe som er i veien vel???. Blir litt redd jeg nå!!! ← Jeg òg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 13. desember 2005 #1260 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei Skytte! Håper du har det kjempebra! Tenk at det lille hjertet til gullet banker allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå