Gjest miiip Skrevet 8. desember 2005 #1221 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Data-miiip kommer med et lite tips: I alt jeg skriver, bytt ut vanlige parenteser med klammeparenteser. For stor skrift, skriv (SIZE=14). Den kommer opp automatisk når du trykker i menyen over. Skriv så det du vil ha med stor skrift, og når det er slutt, skriv (/size). Da funker det!!! Tilsvarende er det for de andre kodene (B) for bold (uthevet) og (/b) når det som er uthevet er slutt, (color=orange) for orange farge og (/color) når det du skal ha i orange er slutt. Du kan også trykke på "lukk alle taggene" for å få opp slutt-taggene (de med skråstrek) automagisk. LYKKE TIL! Kos deg med spire i magen, jeg drar en tur til bartebyen fra i dag til i morgen. Endret 8. desember 2005 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. desember 2005 #1222 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer så mye skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 8. desember 2005 #1223 Del Skrevet 8. desember 2005 hvordan er det med den gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 8. desember 2005 #1224 Del Skrevet 8. desember 2005 Ååååå hva er det jeg leser!!!?? :grine2: GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!! Endelig fikk dere mirakelet i magen. Så gøy Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1225 Del Skrevet 8. desember 2005 Heia dere!! Syrinen;Goo tilbake! Pondusa; Jeg luktet på alle lukter og brakk meg x antall ganger....Men endte opp med mangolukt for den var ikke så sterk! Æsj,er så kjedelig med sånne slarvefolk..Gleder meg bare til vi får sagt det til familien og de nærmeste vennene for da er det ingen som blir "lei seg" hvis de får høre det på bygda! Miiip; Takk!! Så flink du er! Men akkurat nå er jeg litt what liksom! Men skal sette meg inn i det en annen dag! Bartebyen er best!! Felicity; Tusen takk! Mathea; Joda, slett ikke værst! Kommer en utfyllende beretning etterhvert her! Melli; Taaakk!!!! Ja dette er virkelig et lite mirakel! Kan bare ikke fatte at vi klarte det!! La meg i 22-tiden og borte var jeg...Har ikke kjent det så galt så trøtt som det går an å bli! Trodde nesten ikke det var mulig,i allefall ikke sååå tidlig! Men så var jeg fryktelig sliten og kvalm. Var godt å våkne imorges og ikke være kvalm,men i god form og ganske uthvilt! Til og med sambo sto opp til rett tid idag! Var voldsomt med stress på jobb idag...Og jeg var så surrete og rotete at det er utrolig at alt gikk bra! Tørr ikke tenke på hvordan jeg skal bli når jeg havner i ammetåka....! Etter jobb holdt jeg på å dø av sult! Greier ikke spise noe særlig annet enn kjeks på jobb... Men så var vi i byen og gjorde div småærender. Bla, kjøpte oss ny dobbeltdyne fra svigermor+samboer i bursdagsgave Da vi kom hjem var det å sluke pytt i panne nesten rått!! Så *rydda jeg kjøkkenet *pakket inn resten av julegavene minus to *støvsuga og rydda soverommet *støvsuga og rydda badet *la sammen en maskin klær og satte på en ny Da var jeg helt skutt og tippet over på sofaen og snek meg hit etterhvert! Mamma og pappa kommer snart på besøk! Det blir veldig koselig! Men jeg gruer meg også...Pga mamma er sikkert utstyrt ed radar! Eller røntgensyn eller noe sånt! Er livredd for at hun skal merke noe eller jeg skal si noe feil! Men det måå gå bra! Klokken er 20 og jeg gleder meg til jeg får legge meg ikveld! Imorgenkveld skal sambo på kompisjulebord så da har jeg hele kvelden for megselv!!! Da tenker jeg det blir massssse kg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 8. desember 2005 #1226 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå må du ikke slite deg ut da, pass på lille gullet i magen. Lykke til med foreldre besøk, det er nesten litt skummelt hvor lett mammaer kan se i gjennom en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 8. desember 2005 #1227 Del Skrevet 8. desember 2005 Skummelt med den mammaradaren altså! Tror du vi og får den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. desember 2005 #1228 Del Skrevet 8. desember 2005 Håper dere hygger dere med besøk. Får sikkert snakkes mer i morgen kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 8. desember 2005 #1229 Del Skrevet 8. desember 2005 HEi på deg Skytte-vennen!!! Høres ut som om dagen din har vært ganske så bra. Denne radaren... Jeg tror ikke mamma har fått den. :klø:. Hun ble i allefall MEGET overrasket da hun fikk beskjeden om at hun skulle bli mormor. Beg å gråte og hele pakke. Hun er fremdeles i den 7.himmel snart 6uker etterpå... Mødre er merkelige dyr... Ønsker deg en fortreffelig kveld under den nye dobbeltdyna Hi hi hi...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. desember 2005 #1230 Del Skrevet 8. desember 2005 Stemmer i med Tulipan: Hi Hi dobbeltdyne........ Det er BEST Du må ikke slite deg helt ut nå da, er superimponert over tempoet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. desember 2005 #1231 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei snuppa! Håper mammaradaren drøyer det litt med å slå til da. Når har dere tenkt å fortelle det? Venter dere til uke 12? Ha en fin kveld, straks helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. desember 2005 #1232 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå er jeg litt sent ute her, men jeg får ikke med meg så mye om dagen! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 9. desember 2005 #1233 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. desember 2005 #1234 Del Skrevet 9. desember 2005 Håper du får en hyggelig kveld mens sambo er på julebord!!! Hilsen til nurket i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 #1235 Del Skrevet 9. desember 2005 Pussig du nevner det med mammaradar! Jeg er nemlig OVERBEVIST om at mødre er utstyrt med akkurat det! Da jeg ringte mamma for å fortelle at jeg var gravid trengte jeg nesten ikke si noe, for hun hadde drømt at jeg var gravid og hadde dernest tatt seg selv i å kikke på babytøy i butikkene før hun hadde hatt et alvorsord med seg selv - det var jo bare en drøm! Men neida, var jo gravid jeg! Og da svigermor spurte hvordan jeg hadde det rett før bryllupet og jeg svarte at jeg var litt stresset og sliten, spurte hun bare intuitivt rett ut om ikke jeg var gravid! Hva er DET for noe da!?? Har jo vært stresset og sliten tidligere, men hun har aldri spurt om noe sånt! Forloveren min også, fjernet spiralen her for noen uker siden. Og det tok ikke mange dagene før moren hennes spurte om de planla nr. 2... Hun hadde det bare på følelsen. Så det ER noe muffins med mødre altså! :grine2: Håper du får en strålende fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2005 #1236 Del Skrevet 9. desember 2005 Mødre kan være ganske rå på sånne ting ja... Forrige gang hadde mamma mistanke til meg før vi sa det, men denne gangen ante hun ingenting! Forloveren min derimot hadde en sånn følelse av at jeg var gravid sa hun, men hadde liksom slått det fra seg og tenkt at de vil vel vente litt! Håper helga di blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. desember 2005 #1237 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg, Skytte!!! Kos deg mes spiren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. desember 2005 #1238 Del Skrevet 9. desember 2005 hei hei, ser du er her!! Takk for hilsen, nærmer seg nå..... Håper du har en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1239 Del Skrevet 9. desember 2005 Heia snuppelupper Felixa; Skal gjøre det ja! Er jo egentlig ingen ting iforhold til før og syns nesten det er flaut å bli sliten av det der....Mammaer har definitivt røntgensyn!! Syrinen; Hmm...vi utvikler den etterhvert ja! Fant på så mye lurerier og farsk selv,så skal bli vanskelig å lure meg opp gjennom årene!! Innbiller jeg meg! Pondusa; Var koselig med besøk ja! Tulipan; Håper ikke hun får noen anelse for jeg vil så gjerne virkelig overraske dem stooort!!! Nydyna kom ikke på før idag....Ja,vi er trege!! Pi@; Det er det! Men den vi hadde var så tynn. Så nå har vi fått en tykk og deilig en! Som jeg kan tulle meg helt inn i.....Og kanskje sambo får låne en flik MissS;Nuh er det helg ja!! Nei vi tenkte å fortelle familien det på julaften...Og håper at de kan holde det litt hemmelig da...Noe jeg egentlig tviler på da men...! Siam; Tusen takk skal du ha! Koselig! Felixa; Takk det samme du!! Håper du har det bra der oppe i penthousen din Og på ordentlig også...! Håper du får ei koselig 3.søndag i adventshelg! Puh! Miip; Har bare vært her inne og kosa meg jeg!! Men er temmelig sliten ja.... TT; Snakker om ja!! De bare senser ting vetu!! Creepy!! La trav; Ja de er ikke bare bare å forstå seg på! Men kan hende vi skjønner mer etterhvert som vi blir mødre og mødre med noen års livserfaring! Cr@sh; Thanx the same (takk samen ) Hvordan går det med du da?! Ha ei finfin helg du også! Dagen idag har vært psykotravel på jobb...Trodde aldri jeg skulle komme meg hjem...Da jeg endelig gjorde det var det pizza rett i ovnen og rett i magen! Satt apatisk i sofaen og så på at sambo gjorde ferdig vitrineskapet! Som ble veldig fint ja! Så la jeg laken på senga og sambo fikset resten...Så fyra han i ovnen til meg... Og hadde lånt tuner til tvn så jeg ikke skulle ha "bare"kabeltv å se på ikveld! Enda jeg har forklart at jeg skulle være på kg,dusje og sove! Disse merkelige mennene! Så ja..det er vel det jeg har gjort idag! Har vært noen timer her inne nå...Er fryktelig sliten,men hadde bestemt meg for å besøke alle og si god helg i alle fall!! *jippi danseband på nrk* Ja..jeg liker danseband!! Jeg har sær musikksmak! Kan like godt dundersynge på danseband sanger som noe av marilyn manson....Ganske allsidig ja! Ellers så var det veldig koselig med besøk igår ja! Pappa er like morsom som alltid Han måå bare oppleves! Mulig jeg kunne tatt han opp på video og solgt filmene Sendte med de mange julegaver så nå synes faktisk deler av gulvet på soverommet vårt igjen! Ellers så spiste vi is med varme bjørnebær og div andre kaffebrød! Fikk et stort fint smykkeskrin i skinn og et smykke i pilgrimsserien av de i bursdagsgave! Veldig veldig fint!! Sovnet som en stein etter at sambo hadde koset magen.... Han sier godnatt til lillegull hver kveld....Jeg syns det er søtt og morsomt men trøste meg hvis det skjer noe..............................................Får helt angst bare jeg snerter innom tanken..... Nei,nå skal jeg se om ikke Ole Ivars har tenkt å synge "jag trodde englarna fanns bara i himmelen" før jeg dusjer! Så blir det nok natta på meg.... Er stupmett enda etter pizzaen som jeg spiste i halv fem tiden..Jeg som skulle spise så mye godt ikveld! Jaja! Mon tro om Pondusa har vært her nå.....*ut å sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1240 Del Skrevet 9. desember 2005 Thihi! Så du var her ja!! Jeg bruker bare litt lang tid jeg! Snart blir det bare i Pondusaheimen!! Fortjener det du ja!! Som jeg angrer på at jeg sa ja til ei extravakt imorgen...........og nattvakt på søndag.............Det blir bra når jeg bare vil sove kl 20.......to timer før ti timers nattevakt begynner....! Men må jo ha penger mer enn ellers nå fremover....Og få jobbet mest mulig så jeg får opparbeidet mest mulig sånne penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå