Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1181 Del Skrevet 5. desember 2005 Cr@sh; Ja det er så rart og sykt og vidunderlig uvirkelig!! Men føler allerede for å bare tasse rundt i kosebukse og klappe meg på magen Skal sende alle så mye babystøv dere bare kan bære!! iss; TAKK!!! Skjønner det nesten ikke!! Peony; Jeg skrev inn 33 dagers syklus og fikk 9.aug til termin! Og da skal hjertet begynne å slå på fredag!!!!!!!! Herreguuuuuuuuuud!!!!!!! Er det mulig???? Er så redd jeg skal våkne og finne ut at det hele bare er en drøm..... Men jeg er altså 5+5 nå da?! Wow.....!!! Felixa; Takk! Ja bedre enn dette kan det bare ikke bli....Lurer på hva jeg sier den dagen det virkelig går opp for meg! Pondusa; Kan tro jeg var syk etter å sende mld til deg også!!!!!!!! Men samtidig ville vi bare kjenne litt på dette helt for oss selv! Men det var en lettelse å få det ut her idag! Har savnet alle sammen så grådig mye og verket etter å fortelle det til noen! Kommer til å være helt idiot på arbeid imorgen!!! Og det er helt grusomt å snakke med familie/venne på tlf, føler at jeg lyver!!! Enda jeg gjør jo ikke det da, jeg sier jo bare nei når de spør om det er noe nytt.....Er litt løyn da men...Og det er så fælt!!!!!!!!! Vil si det til alle med en gang!!!!! Vi har snakket MYE om dette disse dagene! Kan ikke huske at vi har snakket om annet faktisk! Og vi vet det er veldig tidlig,men vi har så lyst til å fortelle det på julaften......!!! Vi vet bare ikke helt hvordan vi skal få det til å klaffe med alle!! Men vi har da noen dager å planlegge på! Eneste vi vet er at vi må gi noe brev eller ting det står på,for jeg tror ikke noen av oss kommer til å klare å SI det!!! Gleder meg så ubeskrivelig til å se reaksjonene deres....Kommer nok til å grine mye denne julaften! Er bare så glad for at jeg fikk time hos legen så kjappt! Det blir spennende!!!! Var de bøkene av Nylander jeg har lett etter i helga,ville jo selvsagt ha dem på røde rappen!!! Men jeg vet at de har dem her i byen,så imorgen blir det bokshopping! Skal kjøpe den hakkespettboka til sambo også! Så på den kalenderen men syntes den var litt dyr....Men spørs om jeg ikke bare skulle hatt en slik læll! Er jo ikke hver dag jeg blir gravid Jeg prøver å skjønne det så godt jeg kan,men enda så er det så virkelighetsfjernt atvi faktisk har klart det..... Men det morsomme er at på den oversikten der termin og div datoer ble utregnet, sto det at unnfangelsen fant sted ca 14.nov. 12.og 13.nov var vi i Trheim og kosemosa oss Jeg har en trønder i magen Min unge blir ikke født med ski på bena,men med skinnvest og mokasiner og karskkoppen i hånda Unnskyld.........!! Men det er alldeles ikke vondt ment! Jeg har bodd i trøndelag og er veeeeeeldig glad i trøndere!! Oh gosj,nå er klokka laaaangt over leggetid og sambo drar tømmer på sofaen så her er det best å komme seg i seng! Gleder meg så villt til å komme fra jobb og stupe innpå her imorgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. desember 2005 #1182 Del Skrevet 6. desember 2005 Så utrolig fantastisk! GRATULERERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. desember 2005 #1183 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Gratulerer! Endret 6. desember 2005 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 6. desember 2005 #1184 Del Skrevet 6. desember 2005 GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. desember 2005 #1185 Del Skrevet 6. desember 2005 Så fantastisk, Skytte! Gratulerer så masse! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. desember 2005 #1186 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei på deg kjære Skytte!!! Først og fremst VELKOMMEN TILBAKE TIL OSS!!! Har savnet deg her inne. Og sist, men ikke minst: GRATULERER MED DEN LILLE SPIREN I MAGEN!!!!! Nå ble jeg så rørt at tårene triller. Jeg har jo ikke "kjent" deg så lenge, men fått med meg at dere har prøvd lenge. Og slitt. Nå bli jeg så glad altså. Idag er du vel 5+6. Åååååå du skifter uke imorgen. Trallala-lala!!!!! ha en super fin dag Skytte!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #1187 Del Skrevet 6. desember 2005 :grine2: En liten trønder!!!! Må si gratulere igjen jeg da.. Er rørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 6. desember 2005 #1188 Del Skrevet 6. desember 2005 Oj, oj, oj! GRATULERER! Nå ble jeg så glad at tårene triller :grine2: Dette var usannsynlig gode nyheter! Tenk at det skulle klaffe for dere! Nå må du ta godt vare på deg selv og den lille spiren, Skytte! Masse fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 6. desember 2005 #1189 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er bare en ting å si: GRATULERER! Jeg får komme sterkere tilbake, for nå ble jeg bare så overveldet og vanvittig glad på dine/deres vegne! Dette er helt fantastisk :grine2: Jeg skjønner så godt at du tenker og lurer på alt -og at du ikke helt skjønner at verden går videre sånn helt vanlig når noe sånt har skjedd. Sett deg å se på magen din og bare vær lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 6. desember 2005 #1190 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulerer så mye med en liten spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. desember 2005 #1191 Del Skrevet 6. desember 2005 Peony; Jeg skrev inn 33 dagers syklus og fikk 9.aug til termin! Og da skal hjertet begynne å slå på fredag!!!!!!!! Herreguuuuuuuuuud!!!!!!! Er det mulig???? Er så redd jeg skal våkne og finne ut at det hele bare er en drøm..... Men jeg er altså 5+5 nå da?! Wow.....!!! ← Hmmm.... nei, da er du 5+1 i dag, og unnfangelsen fant sted omkring 14. november. Med termin 9. august, ja! Og hjertet begynner å slå på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. desember 2005 #1192 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulerer så masse med verdens beste bursdagsgave! :grine2: Så fantastisk Skytte!!! Nå ble jeg virkelig glad! Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 6. desember 2005 #1193 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Skytte, jeg leste i en annen dagbok at du er gravid. Så herlig! GRATULERER! Og for en fin bursdagsgave! Gratulerer så mye. Tenker meg at dere er lykkelige nå ja! -M- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1194 Del Skrevet 6. desember 2005 Magolia,Popelka,Izaria og MissS;Tuuusen takk!!! Tulipan; Takk!!!! Har savnet dere sååå mye!! Vet ikke helt hvilke uker+dager jeg er jeg....Skjønner det fortsatt ikke..... Iss; Takk igjen! Made in Trheim yes! Fru B; Ja tenk at det ble klaff....!Skal passe på alt jeg kan ja! Og håper bare så inderlig at den holder seg fast......... Tigi;Takk!!! Ja det er helt rart å tenke på! Men det har nok ikke helt gått opp for meg...! Smilepia; Tusen takk du!! Peony;Siden unnfangelsen fant sted den 14. som var mandag, er det derfor jeg bytter dag da?! Må visst ha dette inn med teskje jeg.........Men blir ikke det bare 4+1 idag da? *frustrert* La traviata; Tusen takk skal du ha! Ja dette var verdens beste bursdagsgave!!! Mathea; Takk og takk!! Ja vi er veldig lykkelige og lettet på en måte! Men tror vi trenger ei tid på å forstå det hele! Idag har jeg vært på jobb og det var veldig veldig rart! Igår kveld ringte venninne S som jeg jobber sammen med. Hun vet jo om prøvingen og var veldig nysgjerrig på om tanta hadde kommet! Jeg fikk pratet det bort på et vis,men skjønte at hun skjønte det var noe på gang! Og imorges bare smilte jeg bredt til henne og da sjønte hun det! Så begynte vi nesten å grine begge to! Men hun skulle ikke si noe til noen da! Måtte bare ha en person "live" som jeg kan snakke med! Har vært litt uvel idag og merker at jeg er blitt mer naturveik...Pluss at jeg har fått luktesans!! Jeg som ikke har hatt noe særlig til det før,kjenner plutselig lukter over alt! Og det er ikke bare positivt. Holdt på å spy da jeg gikk hjem fra jobb,pga det luktet så mye eksos... Men før det var jeg i byen og skulle kjøpe bøker! Fant "på vei" og ei bok til sambo "pappa for første gang" og ei dagbok for gravide som jeg bare måtte ha.... Og da jeg snur meg for å gå i kassen får jeg øye på tante og mormor Nesten som James Bond måtte jeg bare stupe bak en reol og gjemme meg! Hjertet kom nesten ut av kroppen og jeg ble heeelt forstyrra!!! Gudskjelov så gikk de forbi........Skulle ikke kommet meg fort nok ut av butikken! Traff på de etterpå og skravlet litt! Mormor skulle være hos tante til imorgen og jeg sa jeg skulle ta meg en tur ikveld...Men nå angrer jeg litt på det og tror heller jeg må få de til å komme hit! Kommer til å bli mye ball hvis jeg skal være alene med dem! Best å få dem på hjemmebane! Jeg elsker familien min og det å være sammen med dem,men akkurat nå skulle jeg bare ønske jeg ikke traff dem før til jul!!! Er jo helt håpløst å være normal!! Tenker på når mamma skal komme og hjelpe meg med vasking og baking..........Det blir mye mamma på en gang da....Og hun er jo som en hauk så hun merker det sikkert...Men da måå jeg lyve for jeg vil at de skal få vite det samtidig,på julaften! Nå har vi spist middag og svigerfar er her og hjelper til som vanlig! Jeg er her og burde vaske opp og pakke inn julegaver! Men jeg vil bare være her! Må jo få begynne å besøke alle sammen igjen! Samtidig som jeg klør etter å få begynt på bøkene mine!!!Hadde skolebøker vært like intr så hadde jeg hatt kun toppkarakterer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1195 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvis jeg teller uker fra sist mens,og den uka er uke 0, så skjønner jeg at jeg er 5+! Men bytter jeg ikke dag på onsdag da?!?! Slik at jeg er 5+6 idag?!? Hjeeeelp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 6. desember 2005 #1196 Del Skrevet 6. desember 2005 Velkommen tilbake Kjære Skytte! Gratulerer med overstått bursdag! (Var det 3 desember? Jeg er nemlig født 3/12/77 ) og ikke aller mindst gratulerer med en spire i magen!!! Tenk vi begge fikk det vi ønsket oss aller mest til bursdagen av mennene våre!! Det skal bli morro å følge deg fremover, siden vi er like langt på vei. Jeg begynner i dag eller i morgen på uke 7. Har ikke helt tellinga.. Termindato er i allefall 3 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 6. desember 2005 #1197 Del Skrevet 6. desember 2005 GRATULERER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. desember 2005 #1198 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. desember 2005 #1199 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. desember 2005 #1200 Del Skrevet 6. desember 2005 Så herlig! GRATTIS! :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: Det er jo HER det skjer masse, din lille luring! For en fin bursdagspresang! Toppen altså. Nå blir det baluba fremover! Jeg bare kjenner hjertet hoppe ut av brystkassa på deg idet du ser tante og mormor... HA HA HA HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå