Pi@ Skrevet 5. desember 2005 #1161 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. desember 2005 #1162 Del Skrevet 5. desember 2005 Håper du hadde en fin bursdag og at du er på nett igjen snart!!! Det er litt trist her inne uten deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. desember 2005 #1163 Del Skrevet 5. desember 2005 Håper du har det bra og snart får igjen dataen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1164 Del Skrevet 5. desember 2005 JEG ER TILBAKE!!!!!!!!!!! Herregud som jeg har savna dere!!!!!!!!!!!!! Har kyssa pcn mer enn sambo i ettermiddag, gjensynsgleden var stoooooooooor!!!!!!!! Åhh, jeg har jo så mye å fortelle at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne Vil i allefall begynne med å takke alle og en hver av dere som har vært her hos meg og holdt liv i boka mi! Ti tusen til dere!!! Og tuuuusen takk for alle bursdagshilsningene!!! Ble helt vill da jeg endelig fikk logga meg på her å så hvor mange som har vært innom!!!! Dere er så utrolig,ubeskrivelig best i verden jenter!!! Håper det går bra at jeg ikke svarer dere en og en denne gangen.... Er litt ivrig shu... Gud bedre vet hvor mange sider jeg har å bla meg gjennom hos alle sammen nå.... Men,først må jeg oppdatere aldri så lite! Forrige helg var vi altså på hytta ja! Hybelboeren var med og vi hadde det veldig koselig! Spiste godt og gikk turer i snøværet! Hadde "språkkurs" og lo godt av hverandre! Kanskje mest av meg som prøvde å lære meg kurdisk,tyrkisk og arabisk samtidig! Men språk er bare gøy altså! Men skal hilse ogsi panikken ble stor da jeg oppdaga at min elskede lille pc lå igjen på hytta...Ensom og forlatt...Kald og *grøss*....Da var det mer som gruff i stua ei stund...Og stadige påminnelser i dagene som fulgte! Uka som gikk fikk jeg malt ena flere lister........Trodde jeg var ferdig men neeeida! Lister vokser visst på veggene her og hopper frem når jeg minst aner det! Men det gikk fort for snille hybeljenta hjalp meg! Så klippet hun meg og fiksa øyebrynene mine! Sååå kjekt altså! Privat styler! Ellers så fikk jeg vært en del i byen og handlet ferdig julegavene og pakket in nesten alle! Nå mangler bare sambos gave så er alt i boks der! Og det er jo bra at det begynner å fikse seg med noe! Huset er det ikke mye igjen på,mest småtterier som tar tid...Og vasking og baking...Blir nok ikke mye avslapping før jul! Så har vi begynt å skru sammen veggseksjonen....Og plages...så den står pent dandert utover hele stua....Meeen det ordner seg vel det også! Men nå kommer den beste biten............Må ha nytt eget innlegg tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1165 Del Skrevet 5. desember 2005 HELGEN OVER ALLE HELGER!!!!!!!!!! Dro til Julebordby på fredag! Måtte ha med hybeljenta pga vi ikke hadde sjekka når toget gikk....så hun rakk det ikke....Dumme Skytte!!! Men det var bare koselig! Vi var ute og spiste og de andre drakk og kosa seg! Jeg hadde fortsatt ikke fått mensen så jeg tok meg bare ei rusbrus og et par likører.....Mest for å få ene sjefen til sambo til å slutte å mase høylydt om jeg var gravid eller ikke???!!!!! Ikke spes diskre den mannen!!! Men så er han vant med at jeg er i hundre og super med som en helt! På natta var jeg helt skutt og sliten,sambo var litt full og vi klarte å begynne å krangle.... Var så lei meg at jeg trodde jeg skulle dø.... Ville jo bare at vi skulle ha det best i verden dagen etter på bursdagen vår.... Men ble liggende våken halve natta og være trist.... Neste morgen lå jeg bare å funderte og sendte mld med Pondusa! Det var godt å ha henne på sms!! Men sambo våknet da etterhvert og klemte meg og vi ble enige om at vi hadde bare vært skikkelig dumme begge to,og at den dumme krangelen var glemt! Gratulerte hverandre med dagen og bare kosa litt! Og snakket om å teste...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. desember 2005 #1166 Del Skrevet 5. desember 2005 og så............ (følger spent med....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. desember 2005 #1167 Del Skrevet 5. desember 2005 Gratulerer med vel overstått forresten :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1168 Del Skrevet 5. desember 2005 OG JEG FIKK TO BLÅ I 25ÅRS GAVE!!!!!!!!!!!!! :grine2: :grine2: :grine2: Jeg kunne ikke tro det...........!!! Jeg ble helt stum....Tok testen med i senga til sambo og bare viste han den! Jeg gråt og gråt og gråt og lo og gråt enda mer.....Sambo fellte noen tårer og så temmelig forvirret og lykkelig ut!!! Det gikk laaang tid før vi klarte å snakke! Vi ble bare liggende å se på testen og klemme og kysse og tørke tårer! Noe så surrealistisk har jeg ikke vært med på før! At det skulle være mulig å få en sånn bursdagsgave,det har jeg ikke trodd! Noe av det første sambo sa var at vi måtte ut å kjøpe enda en test i tilfelle denne ikke var rett Etter mye om og men og med hodet under armen omtr,dro vi til byen der vi var! Sammen med noen kollegaer av sambo! Jadda! Vi gikk mest bare rundt og sa hæ da de sa noe! Og prøvde å riste dem av oss!! Da vi endelig klarte det var vi på apoteket og kjøpte enda en test! Så var vi på bokhandelen,men der hadde de ikke de bøkene jeg har planlagt å kjøpe,så det ble ei "reservebok",og bladet Gravid på rema! Og rett på rommet og lese som jeg aldri har lest før! Plutselig visste jeg ingenting om noe!!! Og holdt på å daue for at jeg ikke kom meg inn hit!!!!!!!!! Kan dere foestille dere panikken?!?! Om kvelden hadde jeg ikke lyst til å ha julebord i hele tatt!!! Ville bare kose meg i senga og tenke og lese! Men kunne jo ikke det da! Men det var en bra fest! Ble en racer i å lure alle! Sjefen trodde jeg drakk tequila og drinker som bare det! Mens jeg i virkeligheten fikk bartenderen til å lage alkoholfrie drinker,og "drakk" tequila med korken på flaska!! Men må tro jeg fikk kjørt meg litt ja! Da jeg endelig kunne ta kveld ble jeg liggende å lese til det nesten var morgen! Da hadde sambo bestilt frokost på rommet som vi koste oss med! Senere var vi fortsatt nødt til å dra til Bodø pga sambo hadde fått flere oppdrag der siden han skulle dit...! Men det var bare koselig! Lå på et kjempekoselig hotell! Og idag ringte sambo sykehuset og sa;jeg kommer ikke!!! Så har vi vært litt på shopping! Følte meg som en svindler da vi smugtittet på babyklær hos H&M....Akkurat som at folk skulle tenke hva i all verden hun der ser på babyklær for...!!!! DET ER SÅÅÅÅ RART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg tror ikke jeg helt forstår det enda.... Men på den annen side så har jeg langt inni meg lurt på om dette var gangen.... Jeg har hatt sinnsykt ømme pupper,og så ble de harde på oversiden liksom,og det hadde de ikke vært før... Da vi var på hytta begynte jeg å drømme de sykeste ting! Jeg har ikke drømt noe særlig på lenge,og slett ikke så mange syke gale ting, så da tenkte jeg hmmm.... Og jeg prøvde å fortrenge det, men hver kveld rundt leggetid var jeg så kvalm og uvel..hele forrige uke...Men tenkte kanskje bare at det kunne skyldes at jeg var sliten og overtrøtt... Men beibs:JEG HAR ET LITE GULL I MAGEN!!!!!! Og i helga har jeg vært varierende kvalm litt nå og da! Og igårkveld hadde jeg vondt nederst i magen og det kom en halv dråpe brun gørr.....Jeg ble temmelig engstelig og kunne drep for å komme meg hit!!!! Men roet megselv ned for det kom ikke mer og brunt er bedre enn rødt sant?!? Dette ble sikkert temmelig rotete og uoversiktelig....Omtr sånn som det er oppe i hodet mitt!!Men jeg har nå endelig fått skrevet litt av meg!!! Så kommer det muligens mer fornuftig etterhvert!!! OIII!!! Må jo finne ut når termin og sånt er!!!!!!!! Ringte forresten legen idag og fikk time neste torsdag!!! Så her går det unna!!!! JEG ER BARE SÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!!!! 15 PP MED SLIT ER OVER!!!!!!!!!!!!!! JEG ELSKER VERDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. desember 2005 #1169 Del Skrevet 5. desember 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Jeg kan ikke tro det - er det virkelig sant???!!!??? GRATULERER! Jeg tenkte på det på bursdagen din, at tenk om Skytte hadde testet positivt i dag - og så gjorde du det!! Nei, nå gjorde du dagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. desember 2005 #1170 Del Skrevet 5. desember 2005 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det her er stort!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. desember 2005 #1171 Del Skrevet 5. desember 2005 Gratulerer vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1172 Del Skrevet 5. desember 2005 TAKK!!!!! Det er helt villt!!!!! Og tenk på alt jeg lurer på nå da!!!!!!!!! Så nå må dere bare regne med mye mas fra meg............Starting now...... Når siste mens var 26.okt får jeg opp at jeg er i min 5.uke Men er jeg da 4+5 eller 5+5??? 26.var en onsdag så er derfor jeg tror det skal være +5............Skjønte dette før,men nå har hjernen koblet heeeelt ut!!!!!!! Skjønner det ikke jeg...!! Tok en ny test igår morges og det var så sterke fine streker at de nesten kom ut av testen!!! Og sambo er så stolt og glad! Han lyser! Det er så fantastisk..........Og nå skjønner jeg plutselig alt! Inkl hvorfor jeg har fresa som en ilder i det siste....Og vært sliten og trøtt og bare villet grine i flekkene! Jeg har jo lest om alt dette hos alle dere andre gravide,men har nok ikke helt skjønt tegninga nei! Men nuh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #1173 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Yabadabadoooo!!!!!!! :babysmokk: :hoppe: :babysmokk: Jippi!!!!! For en fantastisk bursdagsgave! GRATULERER SÅ GIGA-MYE! Endret 5. desember 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1174 Del Skrevet 5. desember 2005 Takk Cr@sh!! Ja det var tidenes beste bursdagsgave! Helt sprøtt spør du meg! Jeg kan liksom ikke fatte og begripe at nå er prøvingen over og vi har klart det Akkurat som om noen har satt meg inn i et fly og sagt værsågod fly dette til Kennedy Airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #1175 Del Skrevet 5. desember 2005 Takk Cr@sh!! Ja det var tidenes beste bursdagsgave! Helt sprøtt spør du meg! Jeg kan liksom ikke fatte og begripe at nå er prøvingen over og vi har klart det Akkurat som om noen har satt meg inn i et fly og sagt værsågod fly dette til Kennedy Airport!! ← JA, det er veldig rart når det først skjer. Vi brukte 14 PP på vår førstemann, så jeg vet godt hvordan du har det.... Nå må du bare nyte svangerskapet og kjenne på hvordan en liten vokser inni magen din.... :grine2: Åhh... så MORO!!!! (Med alt det babystøvet jeg fikk av deg i den andre tråden, blir det nok min tur snart... håper jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 #1176 Del Skrevet 5. desember 2005 NEIMEN hva er det jeg leser??? Tenk for en frustrert skytte når pcen lå på hytta og to blå kom fram!!! Da kom nok kg abstinensene fram tenker jeg... Feste litt for lille spire!! :grine2: Gratulere da! Med både bursdag og spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. desember 2005 #1177 Del Skrevet 5. desember 2005 Og tenk på alt jeg lurer på nå da!!!!!!!!! Så nå må dere bare regne med mye mas fra meg............Starting now...... Når siste mens var 26.okt får jeg opp at jeg er i min 5.uke Men er jeg da 4+5 eller 5+5??? 26.var en onsdag så er derfor jeg tror det skal være +5............Skjønte dette før,men nå har hjernen koblet heeeelt ut!!!!!!! ← Spør i vei! Hvis sist mens startet 26. oktober og du har 28-dagers syklus, så er du i dag 5+5, eller i din 6. uke! Terminen din er i så fall 4. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. desember 2005 #1178 Del Skrevet 5. desember 2005 Gratulerer så utrolig masse!!!! Verdens beste bursdagsgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. desember 2005 #1179 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå griner jeg enda mer!!! Da du hadde sendt siste mld på lørdag og det ikke kom flere, visste jeg det!!! Nå har skytte testa positivt, og det er full jubel på hotellet.!!!!! Du kan tro det har klødd i fingrene etter å sende deg en sms, men samtidig så ville jeg ikke dersom resultatet hadde vært noe annet. GRATULERER SÅ UENDELIG MASSE VENNEN!!!! Bare grav og spør i vei. *pondusa klarer ikke stoppe å gråte lykketårer nå* snartmamma.no kan anbefales, således bøkerne "På vei" og "Mamma for første gang". Begge av Gro Nylander. Og for å klare å holde telling med uker og mnd, har jeg funnet denne, som jeg brukte: Fant plutselig en oversikt jeg brukte da jeg gikk gravid med lillemor. Jeg syntes den var veldig grei å bruke, siden den tok utgp i 9 graviditetsmnd. 1.-4.uke = 1.måned 5.-9.uke = 2.mnd FØRSTE TRIMESTER 10.-13.uke = 3.mnd 14.-18.uke = 4.mnd 19.-22.uke = 5.mnd ANDRE TRIMESTER 23.-27.uke = 6.mnd 28.-31.uke = 7.mnd 32.-36.uke = 8.mnd TREDJE TRIMESTER 37.-40.uke = 9.mnd Ellers kan du jo dra på en bokhandel og høre om de har barn-i-magen sin graviditetskalender. Den er rosa med bilde av ei gravid dame på forsiden. Der fyller du bare inn dine datoer, og så er det utfyllende info om hver uke. Kjempemorsom å ha hengende på kjøkkenet, sambo syntes også den var fin! Ble alt for mye for meg dette, er bare så vannvittig glad på dokkers vegne! Når ska dokk røp dæ tell føreldran dokkers? Tenke mormora di bli bra rørt no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. desember 2005 #1180 Del Skrevet 5. desember 2005 Psst: No må du skift signatur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå