Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #1101 Del Skrevet 24. november 2005 Vi har "prøve" pinnekjøtt/ribbe alltid noen uker før jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 24. november 2005 #1102 Del Skrevet 24. november 2005 Drit med de veggen altså Og stilig gjort av deg at du ikke skal male dem... Jeg hadde nok ikke vært like lur som deg der gitt.... ååå nå er det ikke lenge til jul altså Gleder meg sykt til all den gode maten. Og ser så frem til mannens julebord 9.des og håper bare at jeg er blitt bedre til da, så jeg og kan være med. Og da skal jeg sluke maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #1103 Del Skrevet 24. november 2005 Åååhh... julebord..! Bare EN UKE TIL! Leanora: Jeg har planer om å rulle hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. november 2005 #1104 Del Skrevet 24. november 2005 Så gøy med julebord!!! Jeg skal på et i morra og så en festmiddag med jobben på onsdag i neste uke (siste kveld på personaldager). Jeg har visst glemt å glede meg!!! Håper jeg blir helt frisk, for nå er jeg møkk lei av å gå og hangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 24. november 2005 #1105 Del Skrevet 24. november 2005 Pappa er like forundret hver gang han ser meg spise det Lurer på hvordan i allverden jeg klarer å spise så mye,og mer enn han endatil!! Kunne sikkert spist pinnekjøtt fra en hel sau alene jeg! ← Elsker pinnekjøtt Ingen juleaften uten (bortsett fra i fjor, da jeg fikk farangen juleaften). Vi har også hjemmelaget, av egen sau til og med! Den lukta som brer seg juleaften...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1106 Del Skrevet 24. november 2005 LB; joa,det hender vi også har det ja! Leanora; Har ikke tenkt å male mer jeg nei! Basta bom! Ja tenk!!! 1 mnd igjen!!! WEEEEEE!!!! Håper også at du kommer deg på julebord! LB; Ruller allerede jeg..... Miiip; Fort deg å bli frisk!! Må ikke glemme å glede deg!! Det er halve morroa det! Tass; Vi også spiser våre egne bææææ!!! Åååååå!!!! Har ikke hørt noen si farangen siden jeg bodde i blånisseland Har vært å shopping og fått kjøpt masse gaver og to grønne jakker til megselv!! Så har hybelboeren klippet meg!!! Ble så bra! Og etter jobb imorgen drar vi på hytta, så vi snakkes på søndag!! GOD HELG ALLE SAMMEN!!! Sambo sitter og stresser meg her,derfor det ble så kort forklart....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. november 2005 #1107 Del Skrevet 24. november 2005 Ikke vært i boka di siden sist på 40-tallet jeg. Og så den stilige 50-tallsfesten jeg gikk glipp av! Hvem hadde det lekkreste strutteskjørtet da? Eller den mest gyselige blondetoppen? Og hvem fikk æren av å danse sammen med Patrick Swa...... (korsen skrives egentle ætternavne hainnes???) Håper dokk får ei knallhelg på hytta med både legale og (il)legale innkjøp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. november 2005 #1108 Del Skrevet 25. november 2005 Kos dere på hytta i helga da! Ble leieboeren med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 25. november 2005 #1109 Del Skrevet 25. november 2005 Kos dere på hyttetur! Hva gjorde du i blånisseland da?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 25. november 2005 #1110 Del Skrevet 25. november 2005 God helg, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. november 2005 #1111 Del Skrevet 25. november 2005 Heldiggrisen som skal på hyttetur, men jeg skal ei uke hjem, og drar på søndag, så jeg skal ikke klage jeg heller. Kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 25. november 2005 #1112 Del Skrevet 25. november 2005 *titter innom* Håper dere får ei koselig helg på hytta! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. november 2005 #1113 Del Skrevet 25. november 2005 Vil kjapt innom for å ønske deg en kjempefin helg og 1. søndag i advendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 25. november 2005 #1114 Del Skrevet 25. november 2005 Hei!! Bare innom for aa onske deg en riktig saa god helg paa hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #1115 Del Skrevet 25. november 2005 God helg, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 25. november 2005 #1116 Del Skrevet 25. november 2005 Ønsker deg en kjempe fin helg, kos deg på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. november 2005 #1117 Del Skrevet 27. november 2005 Håper du har hatt en fin helg og et bra julebord! Mitt var sånn passe, det ER bare ikke like morsomt å gaule Grand Prix-låter når man selv er edru og alle andre er godt i farta. (Men vi slo knock-out på konkurrentene, da. Noen synes nok det er et dårlig tegn at jeg kan teksten til versene på "Romeo" med Ketil Stokkan fra 1986, men det får de bare synes. Jeg får energi av 80-tallets MGP-schlagere, jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. november 2005 #1118 Del Skrevet 27. november 2005 Beskjed fra Skytte: Sambo har glemt pcen på hytta, og hun har massive KG abstinenser! Hilser til alle sammen, og kommer på nett så snart som mulig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. november 2005 #1119 Del Skrevet 27. november 2005 Beskjed fra Skytte: Sambo har glemt pcen på hytta, og hun har massive KG abstinenser! Hilser til alle sammen, og kommer på nett så snart som mulig! :-D ← Hihi.. ja sånn kan det gå... Skytte!!! PC NÅ! PC NÅ! *ert*ert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2005 #1120 Del Skrevet 27. november 2005 Ikke meningen å håne deg, men syntes det var litt morsomt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå