Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Ikkeno' særlig at du er sjuk, synes jeg! Du skulle nok tatt det litt mer med ro på festen i går kveld. :fy_fy: Jaja. Du får ha god bedring i alle fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg litt jeg.......... :sjenert:

Har spis yammi schnitzel til middag nettopp,sambo og svigers snekrer og E spiller xbox og gleder seg til han skal på kino med faren snart!

Så jeg sitter nå her da....

Rognebær; Jo takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Var nettopp inne på soverommet hvor sambo og svigerfar driver å gjør klart for å isolere og legge tak...

Der ser veggene helt jævlige ut...Fulle av svarte merker...Enda sa jeg til sambo om vi ikke skulle vente med å tapetsere og male til taket var ferdig?? Men neeeida! Det spillte ingen rolle!!Kom ikke til å skje noe!

Og nå når jeg konfrontert han med det ba han meg bare om å hente en klut og jif!!! Gjorde det ja! Men gikk det bort???-NEI!!!

Måtte virkelig ta meg sammen for ikke å eksplodere der...

Hvorfor i F skulle jeg bruke tid å krefter på det der når det faktisk MÅ males enda en gang???????? Ferrbainna mannfolk!!!!! At de aldri i det minste kan innrømme at de har tatt feil! Men det er nå i allefall bare å glemme...

Dessuten har jeg mer menslignende smerter og humøret er visst påvei mot kraftig pms......*skytte geiper til verden...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:

Så utrolig kjedelig...at veggen må males igjen pga. taket! :sur:

Håper det går i en fei og at det ikke blir en like stor jobb - det går nok greit skal du se, selv om det er surt! ;)

Teddy sender en :klem: tilbake til geiperen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUFF, så kjipt med veggen som må males på nytt!!

Håper smertene og pms-plagene forsvinner!!! Eller at de er graviditetssymptomer! Sender over knøttevibber.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANNFOLK!§!!xx!!??!! Du får bare bite det i deg og tenke at nok en gang hadde du rett. Og finne en måte å stikke det i han ved en passende anledning :kgblunk: Thi-hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å vedkjenne seg at mannfolk ikke har praktisk sans når det gjelder å se det logiske i saker og ting!

Men de skjønner det ikke selv :sur:

Og det sure er at VI ( :sexy: )må rette opp etter dem. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Aaahhh,så irriterende da! Så er det enda mer irriterende at de ikke kan innrømme feil!

Men så bra at dere har fått brev fra sykehuset.

Alltid kjekt når det går fortere enn forventet.

Håper det går greit for sambo å ta prøven...kan ikke tenke meg at det er så veldig moro akkurat.Men litt må man vel tåle på veien mot en liten spire :)

Blir iallefall spennende å høre resultatet!

Ha en fin kveld,snuppsi! Håper du snart er frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

I know the feeling... Bor sammen med et til tider ganske "håpløst tilfelle".......men vi hadde ikke greid oss uten de, hadde vi vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk altså! De er håpløse til tider!

Bare vent til du blir gravid så kan du ta igjen big time, bare å skylde på hormoner. Noe må vi jo kunne bruke som utnytting...

Håper virkelig at pms plagene dine blir kortvarige, de kan faktisk være ganske skumle, ihvertfall her i huset... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer vm-mesteren i storsoving........MY GOD som jeg har sovet! Fra halv ett igår til halv tolv idag :overrasket: Skulle ikke kommet meg ut av senga!

Fyyyyyyyyyy meg......

TT; Veldig irriterende ja...Men jeg skal IKKE male den en gang til værtfall!! :klem:

MissS; Takk... :klem:

Miiip; Tar inn over meg alle knøttevibber jeg kan få!!! :klem:

Syrinen; Tusen takk!! :klem:

Wasabi; Ja de er ikke enkle å ha med å gjøre bestandig!! Han skal nok få male oppatt veggene selv ja! :klem:

Tass; Nei de ser liksom ikke de smarteste løsningene...Enkle dyr!! :klem:

MrsP;Ja det var overraskende så fort han fikk time! Nå er det kanskje håp om å få svar også før jul.....

Kan hende det blir litt stress å ta den prøven,men det er nå alt han trenger å gjøre så...Virker i allefall ikke som han ser mørkt på det heldigvis!

Takk du! Formen er betraktelig mye bedre idag!! :klem:

Magolia; Nei vi kan ikke leve med dem og ikke uten dem!! Så vi er vel ganske stuck :) De er nå gode da! Om de bare kunne hørt på oss litt oftere... :klem:

MrsP; Håper du fikk sove godt! :klem:

Felixa; Hehehe!! God idè!! Ja håper ikke de blir så ille...Er fælt å være på krigsstien... :klem:

Tass; Formen er stigende takk!!

Går bare bra med leieboeren! Hun hadde seinvakt igår men vi satt og skravla og hadde det virkelig hyggelig her etterpå! Utrolig morsomt og lærerikt! Men hun vil ikke være mye til bry...Vil ikke at jeg skal kjøre/hente henne og vil ikke ta med seg mat på jobb....Men idag skal vi være mer sammen når hun er ferdig på jobb så kan hende det går seg mer til da! :klem:

Nuh skal jeg prøve å male siste rest av listene så jeg får det ut av verden....Så er klokka blitt så mye at jeg skjemmes....Må få stellt meg og dusja etterpå.

Er nattåpent her ikveld så tenkte jeg skulle et par runder i byen å få unnagjort div julegaver og kalendergaver til mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig det da,LB!!

Har malt ferdig listene jeg :hoppe: å skal jeg ikke male mer på 100 år!!!

Formen kjennes uforskammet bra ut egentlig..Så nå har jeg sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb idag....Så kommer jeg nok til å treffe på kollegaer i byen idag...Ferrbainna...Ja,ja...Om 100 år er alt glemt!

Skal fli meg litt og finne julegavelista og oppdatere den! Vet forskjellige ting jeg skal kjøpe til sambo...men lurer på hvor jeg skal gjemme gavene...En mulighet er å kjøre dem til svigers eller svogers da! Vi er like nysgjerrige begge to....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste èn???

Det har jeg........Maaange.......Men de siste årene har jeg stort sett klart å la være! Sikkert pga det blir mindre gaver med årene og da er det ikke morsomt hvis man vet hva som er i halvparten!

Gleder meg til shopping nå snart :sjarmor:

Håper jeg finner meg en fin topp jeg kan ha til skjørtet mitt på julebordet neste helg! Men skal hovedsaklig gjøre ferdig julegavene.....*husk på det*

Sitter å venter på at jeg skal hente leieboeren vår! Ganske kjedelig å vente i grunnen.......Skal høre om hun vil være med oss på hytta i helga!

Vi må dit for vi må kjøre til Sverige en tur på lørdag...Sambo har bestilt ny tv...Så da må vi smugle.......*hyyyyysj*

Så nevnte svigers noe om pinnekjøtt :hoppe: Kunne gått til hytta for litt pinnekjøtt jeg!! Men det er jo egentlig litt juks å spise det så nært jul...Meeen,det vi får hos mamis på julaften er mye bedre for det er hjemmelagd!

Pappa er like forundret hver gang han ser meg spise det :ler: Lurer på hvordan i allverden jeg klarer å spise så mye,og mer enn han endatil!! Kunne sikkert spist pinnekjøtt fra en hel sau alene jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...