Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh no LB...........Håper du rakk doen.........

Og fort deg for jeg må også på tisseriet!!! Alt må være perfekt før lambadaaerobicen :ler:

Enig,Pi@, det må være 15 år siden sist!!! Men gøy da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær du er HELT SJEF på å synge lambada!!!!!!!! :ler:

Tass du kan være dommer!! Hvem er størst på lambadaaerobic?!?!

Hvis LB kommer seg til hektene da....*hallooooo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte vinner!!!!!!!! Men om den vrikkinga kommer av bra dansing eller at du måtte noe fryyyyyyyyyyyyyyktelig på do skal gudene vite. You got the moves baby....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Rognebær du er HELT SJEF på å synge lambada!!!!!!!! :ler:

Takktakk!

Var litt redd dere ikke skulle skjønne hvilken sang det var til tross for at det var det vi dansa til... :ler:

Men jeg tror rett og slett at jeg sovner i en krok... Det ble litt mye for en stakkars gravid, dette.

:sove: Takk for meg!

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om jeg må danse meg bortover holka en liten tur, men hvis ønskelig kan jeg være tilbake om en times tid for mer :danse: (eller da er det kankje judging amy....) Vi har nok blitt for gamle alle sammen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida Tass!! Pittern er her enda han han ja! Sitter og ser håpefullt hitover... ;)

Så er her både trøndere og italienere!! Og Inga-Berit! Og ganske mange :heiajente: !! Og LB og Pi@ tror jeg holder koken enda?!?

Nå sitter Brad og sender sms...Han snakket noe om at Bruce skulle ta seg en tur...Helt okei det liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden det vettu,Pi@!! Kan godt hende det er fest enda!

Hadde en drøm om å se amy jeg også,men sambo har satt på fotball mens han maler...Orker liksom ikke protestere idag!

LB din lille luring :sjarmor: Tok han seg av deg da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Spiller ingen rolle!!! Det er jo gulv under også så vi havner ikke i kjelleren enda!!

Lurer på hva LB har funnet på nuh...Hun ble stille og jeg kan ikke se henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....Er festen slutt alt?!? Skal ikke klage da! Den har jo vart noen sider :ler:

Men det var veldig morsomt da!!!

Nå har jeg spist potetgull i tillegg til de cheezballene...Syns liksom ikke jeg hadde nok kviser og overflødig fett....!

Syns forresten det kunne vært en advarsel på posene at for høyt inntak fort kan føre til kvalme...

Hadde forresten et blaff av menssmerter eller TR-er-på-tur smerter isted...

Men de kom og gikk like fort så vet ikke hva det var...Vil ikke ha noe tantebesøk!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ser deg. Tit tit :nissevink:

Var borte noen minutter for å shoppe litt :sjarmor: fant en svensk nettbutikk med masse billige pircingsmykker i går. Prøvde å kjøpe da, men ble litt kluss, så jeg håper alt går i orden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten et blaff av menssmerter eller TR-er-på-tur smerter isted...

Men de kom og gikk like fort så vet ikke hva det var...Vil ikke ha noe tantebesøk!!!!!!!!!!!!

Eller festesmerter :sjenert: Nei, jeg skal ikke begynne å fyre oppunder.

Kankje jeg egentlig skulle begynt å bruke mns..... Hadde jo vært morsomt å snakke mer... men da får jeg sikkert ikke gjort noe annet.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...