Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende!!! Satser på at det er eggene som graver seg fast!

Og så kom innlegg nr tusen fra selveste hybelboeren min!! Så bra!!

Føler meg litt som Rune Rudberg nå :ler: 1001-1002-1003.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Ble både 1000 og 1001 på deg Felixa!!

Du har herved oppgradert deg fra hybel til å få leilighet her inne! I toppetasjen!

Med utsikt over havet..og kabel-tv..og boblebad..og svær seng med tv foran!!

Kan det bli bedre?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica! Ja her hagler det inn med innlegg!! Er så koselig!

Formen er desverre ikke dugende til annet enn å surfe på nett...Så jeg har dårlig samvittighet ovenfor sambo som jobber som en helt...Og bare ser på meg her jeg ligger på sofaen med pc`n....Sa jeg skulle prøve å få begynt på de siste listene imorgen,men han sa han skulle begynne ikveld...

Er på dag 28 nå...Er vel ikm på søndag kanskje...Vet ikke når jeg evt hadde EL,testa ikke denne mnd...Så det blir bare å vente å se! Men tror nok at tanta kommer som vanlig. Har,nok en gang,bestemt meg for ikke å teste en dag for tidlig. Skal være så beinhard jeg bare kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle inn på badet ditt og :dusje: ... men da jeg åpnet dusjforhenget fant jeg noen som :humpe: i badekaret ditt.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiv deg med Pi@!!! Her varer festen enda mange sider!!

:overrasket::humpe: ??? På mitt bad?!?!?! Men er glad for at jeg har fått badekar da :sjarmor: Det ønsker jeg meg!

*oppfordrer Pi@ til å synge karaoke*

*setter på tuftesangen* :heiajente::heiajente::heiajente:

Lurer forresten på hvem dette er........... :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Det stemmer!

Det er meg i egen person, i nissedrakt. :sjarmor:

Dere tok meg nok på den yppige barmen og den pene leppestiften. :kyss:

Så HERLIG med en liten fest!

Gratulerer med 50 sider (cider?) og 1000 innlegg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvem de på badet var.. Det var :pippi: og en av medlemmene i :kissfan: ... Barndommen blir aldri den samme igjen.. :tristbla: Tror jeg må ha meg enda en :perebrus: og en røyk sammen med :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var AKKURAT det vi tok deg på ja :sjarmor:

:ler: 50 cider ja!! Da hadde det nok blitt opp som en løve og ned som en skinnfell på de fleste her!!

*happyhour* :hoppe::hoppe::hoppe:

:cool: Lurer på om dette er Brad Pitt som titter innom festen min.....Han snakket mye om :hjerte::bryllup::hjerte: ,men ble litt snurt da jeg forklarte at jeg var spoken for....Og at hvis jeg hadde vært singel så hadde jeg nok bare vært ute etter :humpe: !!!

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Er det greit at jeg tar med :tronderbart: og :sexy: ? :tronderbart: er en kompis som trenger å treffe ei snerten berte. Han liker å utgi seg for å være italiener, men er egentlig trønder. (HYSJ!) :sexy: kommer til å dra MASSE mannfolk til festen!

SKÅL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å LB....Jeg føler med deg..Håper du fikk :twisted: til å kaste dem ut!

Teddy var bare innom en rask tur...Kan hende hun fant den herlige spa-avdelingen nedenunder! Der serveres det frukt av greske guder...kun iført fikenblader.... :sjarmor: De skal jo ha litt morsomt de gravide også!

Aiaiai....Den godeste Pitt gir seg ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Bare ta de med Rognebær!!

Hehe..en trønderitaliener!! Kan det bli mer sjarm ;)

*come on,com on,com on!!!!* WOW!!! Tror Glam kommer innom og drar en låt!!

Dette blir festen sin!! Har ikke sett på makan!!!

Men hvem er han lille fyren i badekåpa mi????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeii.. ikke nok med at jeg er sammen med en trønder fra før av.. nå har jeg enda en til å slite med.. :tronderbart: *løper på vaskerommet* Næmmen hei Skytte, er det dette du driver med nå? :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar jo helt av!!!!!!!!!!!!!!! Får jeg være med også??????? Gratulerer med 50 sider og 1000 innlegg!!!

Dette blir eneste festen jeg kan være med på det neste året, så jeg sniker meg med :sjarmor:

LB: tror du må be :smoke: slutte å røyke... Han ser ikke bra ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser er :smoke: grønn på hele kroppen.. Men jeg vet ikke helt om jeg får han til å kle på seg igjen.. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...