Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

:ler: Tuuuusen takk cr@sh!! Bare legg igjen noen ord eller litt tullball også ;)

Blir så spennende neste gang jeg titter innom!! Elsker besøk jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og gigaenormsvær :klem: til verdens beste Mrs P!!!

Nå...1:fryser jeg

2:er jeg tørst

3:må jeg på tisseriet

4:må jeg seriøst begynne å gjøre noe her igjen....

5: Vi skal kanskje spise vårruller til kveldsmat hvis vi får tid!!! YAMMI!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Jeg leste hele det laaaaaaaaaange innlegget! :ler:

Og vil bare si: SÅ mange julegaver, da, gitt. Du må være noe av det mest jule-effektive Norge har sett de siste tjue år!

Jeg har ikke en eneste i boks... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytten! :)

Så flink du har vært å få ferdig så mange julegaver allerede! (Imponerende!)

Jeg har kjøpt delvis en liten gave til jenta mi, men om det blir til kalender, jul, eller bursdag vil tiden vise.

Nei, jeg bruker alltid å være i siste liten med julegavene, så jeg tenkte jeg skulle begynne litt tidligere i år. Desverre har ikke julestemningen kommet over meg enda, for jeg har jo ikke sett antydning til snø før jeg så litt sludd i dag. Er jo vant til litt snø i allefall på denne årstiden, men kanskje det bare var da jeg bodde i Troms...

Lykke til med GU! (hvis du ikke har hatt den da).

...håper vårrullene smakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte-vennen :klem:

Sorry at jeg ikke har vært innom på en stund, men formen har vært alt annet enn bra...

Hos deg går det unna, ser jeg :ler: Du imponerer stort med alle julegavene! Vi har så vidt begynt å snakke om det, men det virker så fjernt for meg ennå.

Ønsker deg lykke til med GU i morgen. Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven for energikvinne du er!

Også ferdig med 16 julegaver allerede da gitt.

Jeg har kjøpt 1 jeg! Hehe... Treg amma!

Også får jeg sikkert ikke tid senere heller så blir det bare mas og fjas!

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttevennen!

Du får tingene gjort ja, blir helt imponert! Jeg begynte å pakke julegaver for en mnd siden :sjenert: Det er jo så gøy...

Du er så flink til å ta vare på familien din, de er kjempe heldige som har deg. :klem:

Det er ikke så langt fra sannheten at de tar ut egg og pakker inn en sædcelle og setter det inn. De tar først ut eggene med en laaang nål (jepp det gjør vondt), men jeg hadde en snill lege og sykepleier som ga meg en del dop. Så befrukter de eggene, vi må ha ICSI, altså de sprøyter en sædcelle inn i egget siden de ikke klare å komme inn selv, ganske morsomt egentlig. Så er det bare å vente å se om de begynner å dele seg. Vi fikk 8 befruktete egg, så imorgen setter de inn 1 og legger de andre i fryseren. Så de kan brukes hvis det ikke går med dette egget. Jeg lå bare en halvtime etter uttaket, hjem med deg! Nei, nå har jeg brukt dagboka di på mine ting, unnskyld. :rodme:

Masse lykke til hos gyn i morgen, det går nok kjempefint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, etter å ha lest hele det lange innlegget ditt fikk jeg nesten lyst til å høre på julemusikk!!! :overrasket:

Også jeg som blir sur på butikker som starter juleutstillingene før 1. desember! Men det hadde kanskje ikke gjort noe at jeg kom litt i stemning før det, så jeg for en gangs skyld kunne vært litt tidligere ute med gavene enn jeg pleier... :nisse:

Favorittene i julesamlinga: Jule-CDen til Real Group, og "Skrivervik Data ønsker god jul". :ler: Ja, den siste trenger kanskje en forklaring. Pappa fikk denne CDen en gang han jobba et sted de hadde et samarbeidsprosjekt med Skrivervik Data. Den inneholder alle de gamle gode schlagerne "White Christmas" "Walking in the Winter Wonderland" osv. Den setter meg SKIKKELIG i julestemning. (Oj, nå fikk jeg enda mer lyst til å høre på julemusikk...)

Forte seg ut av Skytte sin dagbok....

:ler:

Og forresten: Lykke til på undersøkelse i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...