Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Skytte-vennen!!!!!!!!!

Høres ut som om du har hatt en kjempe fin helg. Både i og utenfor soverommet. Hi hi hi :ler: . Litt sånn grov på morgenen jeg :sjarmor::sjenert:

Stikkinger ja. Helt sikker på at det ikke er en liten spire i magen din???? Jeg er alltid opptimist jeg skjønner du...

Ellers vil jeg ønske deg en fortreffelig dag.

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Der var mandagens arbeidsøkt unnagjort :) Og godt er det!

Igår var jeg og venninne L på besøk til venninne M! Var koselig det, lenge siden jeg har vært på besøk! Men det som var litt mindre koselig var at de satt og snakket om hvor inderlig de håpet at de IKKE ble gravide fler ganger...De har en unge hver og vil absolutt ikke ha flere...Greit nok det da,men de vet jo at vi prøver og VIL ha en da...Men,men. Jeg er vel litt overfølsom!

Etter jobb idag var jeg i byen! Fikk gjort en tjeneste for snille Lille Ballerina! Morsomt å kunne være til hjelp!

Ellers så fikk jeg bestilt stoff til soveromsgardinene! For det hadde de selvsagt ikke inne :roll: Er typisk når jeg endelig bestemmer meg for en ting,så må jeg vente....Og har jeg tålmodighet?! -Nei!

Så har jeg muligens funnet de gardinene jeg vil ha på stua!! Og de var billige pluss at jeg har gavekort der på butikken! Jippi!

Ellers så har vi bare rukket å handle og spise middag! Og nå er det fullt kjør i stua! Snille,snille svigerfar er her som vanlig og hjelper sambo! Og ikveld kommer mamis og papis en tur også! Har kjøpt twist og marsipangodis(pappa har gull i vm i sjokoladespising!) og ei lita suksessterte :sikle: Tenkte jeg skulle kjøpe ei kake jeg ikke liker slik at jeg sparte meg de kaloriene...Men så falt jeg for fristelsen da...

Nå kom svoger og svigerinne på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så bra at du har det bedre nå, du skal se at gynekologen kan hjelpe dere så dere får deres etterlengtede spire veldig snart!

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med en liten bytur da, og kanskje nye gardiner til stuen. Kjempekjekt at du har gavekort, og at det man for en gangs skyld finner og har lyst på ikke nødvendigvis koster katta! ;)

Koselig med besøk i kveld sikkert - håper du får en kjempefin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK.. igjen.. :klem: Det betyr så mye for meg! Gleder meg allerede til jeg får post :hoppe: Jipppiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!!!

Hvordan har du det idag????

Håper alt er i orden med deg og at du har det fin-fint!!!

En liten onsdags- :klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med morgenklem :klem: og suss :kyss:

Håper du har det fint, og at du har sovet godt i natt. :hjerte:

Jeg la meg med ullester, nattbukse og t-skjorte, og våknet med en følelse av å være kokt.. Når jeg våknet hadde jeg en dundrende hodepine, som jeg håper gir seg snart ;) Men det var jo så kaldt i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABSTINENSER!!!!!!!!!!!!!

Midt oppi at jeg så og si ikke har tid til KG, så klikker nettet her :frustrert: Så mandagskveld til nuh har vært fritt for nettløst faktisk........Pes!!!

På mandag kom svoger og svigerinne,samt mamis og papis og svigerfar! Så her ble det folksomt! Men det kom opp en del panel på veggene ja :sjarmor: Foenøyd Skytte som satt her da!!

Utpå kvelden dro jeg og mamma til tante en tur og skravla litt! Så ble det litt sent og jeg ble akutt trøtt! ZZzzzzz....

Tirsdag som var igår ja..! Da var jeg på jobb, så dro jeg på TRENING!! Hohoi det er lenge siden sist!! Men nå er ryggen så vrang og jeg vet det er min feil pga jeg ikke har trena....Det var ikke godt å trene heller...Har minst like vondt idag så jeg tar det med ro jeg...

Anyway! Var på familiemiddag hos svigers og slurpet i oss pannekaker etterpå;NAMMM!!!

Så ble jeg såå trøtt at jeg slumret på sofaen og furtet pga vi ikke hadde nett...

Etterpå gikk jeg og svigerinna mi en god kveldstur! Så var vi hos dem og tittet i div kataloger! Prøver å finne noen billige oppheng til panelhøyder...De var svindyre her på butikken..

Skal til Trheim i helga vi!! Det blir koos! Så er det vel ca eggtid nå fremover :sjarmor:

Men jeg orker ikke ELtester denne pp som sagt..Er det meningen jeg skal bli gravid så må det vel for po**** skje snart, tester eller ikke...

Hadde meg en liten depperunde igårkveld da vi la oss...Var overtrøtt og hadde sett sikkert sju gravide iløpet av gårdagen så jeg var så frustrert og lei...

Og det første jeg får høre på jobb idag er at en av mine kollegaer er blitt pappa! Men det er jo bare morsomt da!

Så blir jeg forbanna for at det skal være så sårt til tider, for det er jo egentlig ikke det til vanlig! Argh! *kobler ut hjenen*

*Fant ut at den ikke var påkoblet fra før... :ler:

Oh gosj..Jeg stresser fælt for tiden...Halsbrannen kommer snikende kjenner jeg..Det sikre tegn på at jeg stresser! Var travelt på jobb idag, men var heldigvis tidlig ferdig! Så da var jeg i byen og henta gardinene og tøyet! Så nå skal svigerinne få sy!!

Skal snart lage middag til sambo kommer hjem! Så skal jeg smøre panelet med kvistlakk her og der! Så skal de snekre og DA kan jeg surfe her inne tenker jeg! Kan ikke male før lakken er tørr så! Gleder meg til å besøke alle sammen! Føler jeg ikke henger helt med hos alle...Så blir jeg stressa av det også!

Melli; Så koselig å se deg! Blir like glad hver gang! Det gjelder for alle sammen det! Ja, det har vært greit å få høre om det er noe som kan fikses eller om det bare er treghet..!

Pondusa; Takk det samme! Kommer innom boka di etterhvert!

Orkis; Jepp! Nå er gardinene i hus! Og med gavekort ble det bare halve prisen for meg å betale! Sånt liker vi! Gleder meg til å titte innom å se hva du syssler med for tiden!

Fru Bisc; Heia du! Kommer innom og klemmer på jeg!

Wasabi; Takk! Håper du også hadde det! Skal inn å titte til deg!

LB; Ikke no problem vettu snuppa!! Skulle bare mangle at man ikke hjelper til når man kan! Får bare så inderlig håpe at det kommer tidsnok...At ikke min trege alzheimers har spolert det...

Er kaldt og hustri for tiden ja..Men bedre med regn enn snø!!!

Leanora; Kommer til deg også iløpet av kvelden og klemmer litt!

Tulipan; Hallais! Har det bare bra! Stresser som et lemmen men skal snart roe nervene med fiskekaker :ler: Må innom alle å få oppdatert med!

Så da er det bare å begynne systematisk fra A til Å..........

Ååååå!! Kurt Nilsen og Wenke Knutson på tv!! Min nye yndlingssang denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååjaaa.. Den sangen er bare nyyddelig! Blir så i godt humør hver gang jeg hører den, og så er det så koselig musikkvideo :-D Litt kjærlighet i hverdagen er godt å ha.

Nå er det Mcgyver for alle pengene her i gården. Den karen gir aldri opp! Alle burde ha en liten Mcgyver på innerlomma! Myyye bedre enn kart og kompass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...du er IKKE alene om å få litt KG-abstineser nei! :rodme:

Merkelig at man skal bli så avhengig av nett og dagbøker og det å tittte innom - føler jo jeg har fått en hel skokk med nye, gode venner her inne! :)

Så flink du var i går da, med trening! Synes alle slike små monner er noe å være stolt av jeg! ;) Håper halsbrannen gir seg, at panelet får seg et strøk kvistlakk uten større problemer, og at du og din kjære får en god middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene, det skulle jeg vært også.. :sjenert:

Nå begynner huset deres virkelig å ta form, det er gøy når man ser reultater. Høres kjempe koselig ut med tur til Trondheim, satser på at det er el og litt ekstra kosing. Får aldri nok av det vet du. :sjarmor:

Så må du slappe av Skytte, ting blir nok gjort likevell. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det gått mange timer og jeg har fått besøkt alle mine faste håper jeg...Og har spist middag,vasket ei maskin klær,tatt ut av oppvaskmask. og ryddet kjøkkenet! Men ikke mer...Så tenker jeg må gyve løs på veggene nå..iføre dem litt lakk :sjarmor: Dusteskytte med kofferthjerne!!

LB: Har sett min dose McGyver ja...! Men så ble jeg litt lei den hockeysveisen på en måte...! Kjærlighet i hverdagen er supert!

Orkis: Er det jeg også føler! Så får jeg så vondt i meg hvis jeg ikke er litt innom i allefall! Tenker jo på folkene her inne ellers og lurer på hvordan det går og slikt!

Felixa: Jeg er en skikkelig jojotrener....Var såå flink ei stund men nå har bare alt sklidd helt ut..bokstavlig talt! Ikke bra!

Ikke så veldig mye igjen å gjøre nå nei! Gleder meg villt til alt er ferdig!! Så må det vaskes og omplasseres og bakes ++++!!! Det blir,det blir!

Håper det blir overskudd til kos etter all shoppingen! Satser på å få unnagjort julegavene! På en dag....Har ca 20 igjen...En runde på ikea så er vel det i boks! For heldigvis så ønsker de fleste venninnene mine seg duker,lys,kjøkkensaker,håndklær etc! Lettvint!!! Greit når man sånn ca vet hva de skal få!

Slapper av nå! I kroppen,men kjenner at jeg er urolig inni meg...Så kom jeg på at jeg glemte å ringe lønningskontoret idag...Søren og..Skulle høre hva jeg får i lønn..Var så generøs her om dagen da jeg betalte på studielånet....Så ble det litt lite penger igjen! Lure Skytte! Men,men det var nå bedre det enn å sose de vekk i allefall!

NÅ skal jeg begynne å gjøre noe! Selv om jeg er sååååå trøtt og bare vil krype under pleddet her på sofaen....! *sparker meg selv i ræva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...