-TeddyToria- Skrevet 27. oktober 2005 #781 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ska´jæ klabbe te den dærre råtne tanta for dæ eller??? Å, jeg tror jeg blir like skuffet som deg hver gang hun kommer buldrende jeg! KJERRING!!! Sånn, ut med litt frustrasjon, og over til noe langt hyggeligere...som å kunne ønske deg en strålende fin dag og en ny PP med nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. oktober 2005 #782 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei supre skytte. Jeg blei også sint fordi tanta kom på besøk igjen. :sur: Og vil sende en til deg! Og takk for at du holder dagboka mi oppdatert når jeg er borte! Gjesterommet deres hørtes jo fantastisk ut... Kan du sende litt oppussingsvibber over til meg så vi kan bli ferdig en gang vi også? På fredag skal vi på storfest og siden jeg ikke er gravid(bare flesk jeg ikke kan unskylde denne mnd heller....) tenker jeg å ta meg et heftig kalas! Fest litt for meg også!!! Og så håper jeg at du joiner pærebrusklubben snart. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. oktober 2005 #783 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan er formen,snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. oktober 2005 #784 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. oktober 2005 #785 Del Skrevet 28. oktober 2005 God helg snuppa! Stooor fra meg til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. oktober 2005 #786 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei snuppa!!!! JEG LIKER IKKE DENNE TANTA DI!!!!!!!!!!! Hun kommer jo på besøk når hun ikke er velkommen. Noen bør ta seg en alvorsprat med henne!!! Er vel egentlig innom for å ønske deg en fortreffelig helg med fest og det hele. Ta den helt ut du snuppa. Det fortjener du!!!!!!! klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. oktober 2005 #787 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hallååå! Se positivt på det: Tenk om du skulle på kjempefest og akkurat hadde testa positivt! Da hadde du a) måttet fortelle det til alle sammen b) måttet lure dem på en eller annen måte c) måttet SKULKE festen! (Gud forby!) Okei. Dårlig trøst. Vi prøvde ikke mer enn 5 mnd før vi fikk det til, men det var like kjipt å få mensen hver gang. Såklart fordi det betydde at jeg ikke var blitt gravid,men mest fordi kroppen for hver måned virket å ville ta mer og mer hevn for den grusomme hormonpåvirkningen jeg hadde påført den med p-piller. Auau Håper virkelig det klaffer for dere snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 28. oktober 2005 #788 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ønsker deg en kjempefin helg, med masse latter og kos. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. oktober 2005 #789 Del Skrevet 28. oktober 2005 Utrolig leit å høre at tanta kom igjen.. Vil bare ønske deg og sambo ei koselig helg og en STOR fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 28. oktober 2005 #790 Del Skrevet 28. oktober 2005 Andre gamle, ubrukelige tanter kan en jo sende på et eller anna hjem.... Kan vi ikke gjøre det med tanta di også???????????? Sender deg en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. oktober 2005 #791 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kos deg på fest God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. oktober 2005 #792 Del Skrevet 29. oktober 2005 Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #793 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #794 Del Skrevet 30. oktober 2005 Innom med en særdeles stor søndagsklem! Her oppi nord skjer det pent lite, foruten om regn og atter regn. I love it Dessuten har jeg en liten ting jeg lurer på om jeg skal spørre deg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #795 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hello.........! Nå var jeg her igjen da! Lenge siden sist nå!Men det har gått så fort og skjedd så mye at jeg har nesten ikke rukket å få abstinenser! Litt av det som har skjedd de siste dagene: *hatt kjempekoselig besøk av venninne V! Det var bare såååå trivelig! *har fløyet helikopter DET VAR SÅÅÅ KONGE!!!!!!!!! *Vant gullmedalje i vm i drita på fredag..........og har nok dummet meg ut noe fryktelig voldsomt gigaenormt men.....For sent å tenke på det nå ja..... *Igår var vi ute på byen men det ble ikke gullmedalje da...Bare femteplass kanskje! *Idag har formen vært upåklagelig!Og tanta er borte! Er bare så sinnsykt trett og sliten i kroppen etter ei hard helg.Men nå blir det lenge til neste gang! Kommer ikke på så mye mer å skrive akkurat nå... Men ble fryktelig nysgjerrig på hva Lille Ballerina skulle spørre meg om????? Får litt fyllenerver nå.......... Takk så mye for alt besøket alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #796 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lurte egentlig på om det virkelig var deg jeg så iført et Burger King brett, og KUN det natt til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. oktober 2005 #797 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lurte egentlig på om det virkelig var deg jeg så iført et Burger King brett, og KUN det natt til lørdag ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. oktober 2005 #798 Del Skrevet 30. oktober 2005 *har fløyet helikopter DET VAR SÅÅÅ KONGE!!!!!!!!! Åååååå, heldiggris!!! Hva var anledningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. oktober 2005 #799 Del Skrevet 30. oktober 2005 God til deg også!! Hørtes ut som en spennende helg,ja. Hva var det med helikopteret, vi er bare liiiit nysgjerrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 30. oktober 2005 #800 Del Skrevet 30. oktober 2005 Så gøy å fly helikopter!!! Lurte egentlig på om det virkelig var deg jeg så iført et Burger King brett, og KUN det natt til lørdag ← Skytte da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå