Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte... :klem: Så dumt, var sikker på at det var din tur nå. Men som andre har nevnt: Tanta har ikke kommet enda og kanskje, kanskje...? ;)

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

En gigasværenorm tusen takk til dere alle sammen :dagens-rose:

Dere er så gode å ha at dere vet det ikke!!

Igårkveld ble vi liggende på sofaen og se Tufte, så da glemte jeg å være trist ei stund! Mååå jo bare le meg skakk av de folkene! De er så søte....

Da vi la oss var det bare nuss og kos...Sambo sa;"tenk når du blir gravid og jeg kan ligge her å stryke på magen din...må bare slutte å jobbe da så jeg kan gjøre det hele tiden!" Han er nå go ja...

Jeg har ikke vært sånn skrekkelig megatrist,men kjenner at jeg er litt tom inni meg. Men begynner jo å bli så vant til dette så...Herdes vel litt ettersom mnd går.

Har vært på jobb idag og det var helt ok. Avspaserte to timer på slutten av dagen! Så var jeg en tur i byen sammen med venninne L, etter at vi hadde gått en god tur! Flink! Men snakket ikke noe om prøvingen og testingen. Hun vet om at vi prøver men jeg tror ikke hun helt forstår hva vi går igjennom så jeg orker ikke si noe.

Ellers så lagde jeg bare kjøttbullar og mos til middag! Og nå er det full snekring her igjen.....Jeg er trøtt og vurderer sterkt å sove litt...Men er dumt det også for da kaster jeg liksom bort så dyrebar fritid føler jeg! Greit å være våken de timene man har til rådighet hjemme!

Tanta har enda ikke vist seg så det blir vel en sånn lang tullesyklus dette... :tristbla: Er ikke vits i å håpe på noe annet, for jeg tror ikke vi får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Vet ikke hva jeg skal si, Skytte-vennen... Men jeg er trist sammen med deg :tristbla: Ikke gi opp da! Gyv løs på utredninger og vit at en gang, på en eller annen måte, så blir det deres tur :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I just write to say I love you.. :hjerte:

Heldig du er som har en så koselig sambo. Han er nok god støtte tenker jeg. :hjerter_rundt: Tror ikke at noen som ikke er i samme situasjon om dere kan virkelig forstå hvordan det føles, og hva dere tenker på. Jeg kan bare være lei meg på deres vegne :klem:

*danser en liten vals i dagboken din* :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dritt med sykluss tull! Hvis det ikke er noe så kan tanta bare komme, sånn tenker jeg, best å bare blir ferdig med det, enn å gå i bli pint i flere dager. Uansett så håper man jo, jeg håper til og med etter tanta har kommet. :roll:

Han er jo bare søt da, samboeren din. :-D Han blir nok en kjempe stolt far, og du en utrolig stolt og god mor. Selv om det føles håpløst ut nå og dere kanskje ikke klarer det helt alene så er det ting som kan hjelpe dere med å få et lite herlig nurk. Skjønner godt at du ikke ønsker utredning, man bretter jo ut sitt mest private liv, men hvis det kan hjelpe dere, noe jeg er helt sikker på, så gjør man jo alt.

Godt å høre at du ikke er helt nede, det er som du sier; man blir vant til det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!!!!

Nå ble jeg lei meg altså. :tristbla:

Gir deg en kjempe stor :klem: .

Men som flere sier: du testet ikke for tidlig da??? :sjenert:

Lov meg at om ikke "den "#¤¤#% " tanta kommer innen noen dager til, at du tar en ny test??

Og har ikke tanta kommet enda, så er jo ikke alt håpet ute... :sjenert:

Og som Lille Ballerina sier: vi som ikke er i dine sko vet ikke hvor tøft, slitsomt, frustrerende og noen ganger "ødeleggende" på et forhold slk prøving kan være.

Når det gjelder den gynekologiske utredningen du skal gjennom. Tenk på det at kanskje dette kan hjelpe deg og mannen til å bli foreldre.

Jeg VET at dere blir foreldre til verdens skjønneste engel en gang om ikke lenge (det gjør knøttet mitt også :kgblunk:. H*n gjør som mamma sier allerede- god oppdragelse skjønner du... :ler::ler::ler: ).

Mannen din er kjempe søt. :hjerter_rundt:

Sender enda en stor :klem: fra meg til deg

Ha en fortsatt så fin kveld som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så dumt da,Skyttevennen! :troest: Vi skulle jo bli gravide denne mnd vi!

Men som de andre har sagt tidligere,så er ikke håpet ute før tanta kommer.

Bra du har en god og snill sambo.

Stoooor :klem: til deg fordi du er så snill,grei,sprudlende,glad og livlig.

Blir alltid i godt humør når du ha vært innom. :kyss:

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Er så godt å komme hit å se så mange snille,gode folk har vært innom :hjerte:

Igårkveld ble det en bitteliten dupp på sofaen før jeg og svigermor dro en tur til sambos bestemor!

Da jeg kom hjem tapetserte vi litt til og er snaaart ferdig!

La oss tidlig men det ble sent læll :sjarmor:

I formiddag var tanta et faktum :tristbla: Syns nesten det blir vondere for hver gang. Hele magen og ryggen er helt aaaauuuu!!! Er heldigvis fint å vite at det går over...

Kobler ut babydelen av hjernen for noen dager nå...Trenger en pause.

Idag dro jeg og handlet en del gode saker etter jobb(Les;helgesnavvel og fyllesykmat)

Så har jeg lagd middag,vasket klær og ryddet kjøkkenet.

På gjesterommet er det ryddet så godt det lar seg gjøre! Har kjøpt en bukett roser som står på nattbordet og satt inn julebrus,fanta,mandariner,lakris og sjokolade :) Ble temmelig fornøyd med mitt lille bed&breakfast ja!

Imorgen er det jobb,så kommer venninne V! Det blir kjempekoselig!

På fredag skal vi på storfest og siden jeg ikke er gravid(bare flesk jeg ikke kan unskylde denne mnd heller....) tenker jeg å ta meg et heftig kalas!

Fru Bisc: Takk for det! Det går ganske bra egentlig. Prøver bare å la vær å tenke så mye..

LB: Så søt du er som danser hos meg! Sambo har forandret seg og blitt sitt gamle jeg i en ny,revidert,bedre utgave :ler: Han er virkelig kosegutten i egen person for tiden! Og det er bra ellers hadde jeg kanskje rømt til Kualalumpur!

Joda,skjønner at folk kan forstå hvordan det er å ha det slik. Er bare hun venninna mi som ikke helt skjønner det i flekkene! Er bare litt lei av å høre "du måå ikke stresse" etc,etc. Tror ikke hun mener noe vondt,hun tenker bare litt lite før hun snakker i flekkene og kan være veeel ærlig til tider! Men det gjør ikke så farlig!

Felixa: Ja hva man ikke gjør....Må bare begynne å psyke meg opp til 17.november...Har liksom bare pushet den tanken unna og håpet i det lengste at jeg skulle slippe. Men den gang ei sa Tordenskjold!! Blir mest trist for at nå først skal jeg på den timen, og gud vet når det vil skje noe som kanskje kan gi oss et lite gull...Har liksom begynt å tenke på om jeg sitter her like frustrert til neste høst..Blir mange meningsløse tanker og tunge tider...Men vil ikke tenke negativt og være trist så jeg prøver å bare koble ut og håper det hjelper...

Tulipan: Du er nå god da!! Og hvilken veloppdragen liten snusk du har i magen :ler: Det er bra!

Joda..får jo håpe at vi klarer det en gang...Er bare at vi blir jo ikke yngre...Sambo blir jo tross alt 37 år snart...Vil ikke at han skal bli en oldisfar. Men kan ikke tenke slik heller for det er jo ikke noe å gjøre noe med. Han er nå engang så gammel...

MrsP: Takk takk! Det var veldig koselig å høre! Er alltid kos å være innom dere vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I formiddag var tanta et faktum :tristbla:  Syns nesten det blir vondere for hver gang. Hele magen og ryggen er helt aaaauuuu!!! Er heldigvis fint å vite at det går over...

NEEEEEEEEEEI :grine:

Og jeg som så veldig trodde og ville at det skulle være din tur denne gangen :sur:. Jeg vil :sur: bli tante-Pi@ i påvente av prøving sjøl.

Pass på deg sjøl og samboeren din, og kos deg i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff [email protected] ble ikke noe denne gangen heller...

Men så snart det blir så skal du få være tante Pi@ så mye og lenge du vil!!!

Nå fryser jeg som en raillhund( :ler: ) men har samtidig lyst på milkshake og vaniljeis med varme bjørnebær........Sikle.....

Tenker jeg skal trøstespise litt og angre litt etterpå :roll:

Meen, det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke fikk gjort så... :sjenert:

Skytte-en mester i unskyldninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyttevennen, da! :troest: Jeg hadde håpet så innmari at det hadde klaffet for dere denn gangen... Trøstespis med god samvittighet, og snart får dere utredning og spiren kommer på plass. Det er jeg helt sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ, har du fått besøk av tanta igjen...! Jeg som var sikker på..... Uff, stor :klem: til deg. Jammen skal det ikke være enkelt for oss dette. Men en dag sitter'n for oss begge, det er jeg sikker på!!

Synes ikke du skal grue deg til timen hos gynekolog. Det er utrolig godt å snakke med en som kan dette og få svar på alt man grubler på.

Gjesterommet ditt høres VELDIG innbydende ut...nesten slik at jeg får lyst til å besøke deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj og æsj :sur: og dobbel æsj :sur:

Jeg som hadde en sånn god følelse for deg. Men etter å ha prøvd så lenge (var det 1 år?), blir det egentlig ikke litt greit å komme til legen å snakke med han eller hun? Å det å vite at det er noen der ute som kan hjelpe?

Uansett så fortjener du en :blomst: , for at du klarer å ha et sånt humør og pågangsmot :tommel:

Og du - med det gjesterommet ditt, så vil iallefall jeg komme på besøk for der hørtes det jo så koselig ut :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...