Pi@ Skrevet 24. oktober 2005 #741 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. oktober 2005 #742 Del Skrevet 24. oktober 2005 Slenger meg på Pi@ sin entusiastiske :hoppe: :hoppe: !!! Satser på at testen viser at du har på gang!!! Husk å oppdatere oss ganske fort, da... Er ikke noe særlig nyskjerrig heller... HEIA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. oktober 2005 #743 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #744 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nå har jeg vært borte hos svigerinna mi en tur og hentet noen bilder fra jula ifjor!! Sambo klarte å slette våre så...Men nå må jeg bare få dem fremkalt og satt i albumen! Fikk en voldsom hodepine mens jeg satt der Så jeg måtte bare gå hjem...Og her STINKER det lim...Og det får meg ikke akkurat til å føle meg bedre nei...Så nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Dessuten holder jeg på å pisse i buksa...Er vel snart tre timer siden jeg var på do sist Det er lenge det!! Men svigerfar er her enda så....Jeg må bare knipe... Sulten er jeg... Takk for entusiasmen jenter!!! Håper så inderlig at jeg får en god nyhet å gi dere.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #745 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nå sprekker jeg snart...... Bare si fra om du ikke vil ha masing.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #746 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fikk en voldsom hodepine mens jeg satt der Så jeg måtte bare gå hjem...← Ikke for å fyre oppunder, men hodepine hadde jeg konstant 3 første mnd. Er sikkert enda mer spent enn sambo`n din nå.... Går d an?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. oktober 2005 #747 Del Skrevet 24. oktober 2005 ÅHH HERREGUD Er ikke snakk om at jeg klarer å konsentrere meg om å studere nå i alle fall...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. oktober 2005 #748 Del Skrevet 24. oktober 2005 JEG SLENGER MEG PÅ JEG OGSÅ. Jeg r nå så spent at jeg tror jeg sprekker. Jeg har en god følelse inne i magen min. (har bedt knøttet mitt om å krysse fingrene sine og det har h*n sagt seg enig i ). Fortell oss hvordan det har gått så fort som mulig a..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #749 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hehehe! Bare fyr oppunder du! Det skal godt gjøres å få meg mer i fyr og flamme enn jeg allerede er så! Syns ikke det er masing heller, er bare så glad det er så mange som orker å titte innom en sånn galning som meg! Har hørt at hodepine kan være et symptom ja..Men jeg tror det er linsene og/eller lukten av lim som gjør det...Tørr ikke håpe på noen ting.. en jeg måå teste ikveld,klarer ikke en dag til med hodet i en sky!!! Tenker at hvis jeg nå er gravid så vil det vel gi utslag idag liksågodt som imorgen...? Kan jo være få unntak at det er neg idag og pos om to dager f.eks, men...Nei jeg vet ikke...Har sjelden visst så lite som jeg vet idag!! Vet ikke hvor gira sambo er egentlig! Han driver jo å snekrer gulv så det er ikke godt å si hva han tenker på! Skulle bare ønske at han kunne tatt over tissetrengtheten min DA hadde han fått noe å tenke på værtfall! Ånei [email protected] må ikke miste konsentrasjonen..Da får jeg så dårlig samvittighet at huff....Det er sikkert ikke noe denne gangen heller vettu...Ikke tenk på det! Nå er de snart ferdige her....Gulp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #750 Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk til Tulipan også!! Og knøttet i magen!! Hehe, ser for meg h*n ligger der og krysser fingre og ser nysgjerrig ut mot magen Litt forventningspress her...huff...Blir nesten så jeg blir mest redd for å skuffe dere snille jentene...Er så redd for hvordan jeg kommer til å reagere denne gangen..Negative tester tretten mndr på rad gjør liksom noe med en...Noen ganger har jeg bare tenkt at "det var det jeg visste.." Mens andre mndr har jeg jo blitt heeelt satt ut og deppa og grini masse... Så hadde det bare kunnet vært noe denne gangen...Så man bare kunne fått føle ren og skjær glede...Og sikkert blitt redd og skjelven som fy!!! Men på en god måte... Vil ikke til gyn og utlevere meg og fortelle og fortelle og sikkert ikke komme på halvparten etc etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #751 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sitter klar med en KJEMPESTOR uansett resultat!! Og jeg kan godt hyle litt sammen med deg også. :comfort: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #752 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nå holdt jeg på å sette vaffelen i halsen, så først bare en haug hoppende smilys! Håper virkelig du kan komme med kjempegode nyheter til oss etterpå, send svigerfar hjem! Kan ikke logge meg av før jeg vet svaret. Venter spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #753 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sorry alle sammen... Men jeg har nok ikke noe hoppende god nyhet å komme med... Det ble nok bare en strek ja... Sambo sto lenge å så på testen og lurte på om ikke den andre streken skulle komme frem snart Huff...Stakkars han...Har ikke sagt noe mer, sitter bare her vi nå. Blir sikkert tidlig kveld siden hodet mitt sprenges snart...Er vel nok bare spenningshodepine desverre... Så sånn ble det denne gangen også...Nå venter doktor dyregod og sikkert litt av et helvete om jeg skulle si det så galt...Det kjennes sikkert ikke fullt så værst etterhvert. Sorry at jeg har holdt dere på pinebenken, men takk for at dere er her med meg... Kjempeglad i dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #754 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skikkelig trist at det ikke ble noe nå heller. Skjøner godt dere blir frustrerte, men det er det lov til. En dag skal det bli deres tur, lyset finnes i enden av tunnelen selv om veien svinger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #755 Del Skrevet 24. oktober 2005 Men vi gir oss ikke før tanta er et faktum, sant vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. oktober 2005 #756 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og jeg som VILLE at den skulle være positiv, men mensen har ikke kommet ennå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 24. oktober 2005 #757 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så leit, Skytte.. Men det kommer ordna sig, det gör det altid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #758 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det var trist vennen Også denne gangen som mye tydet på det... Du skal se gyn kan komme opp med noe smart til dere så dere får det til ved juletider. Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #759 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så leit vennen , men det er som de andre sier, tanta har ikke kommet enda Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. oktober 2005 #760 Del Skrevet 24. oktober 2005 Uff, det var trist å komme inn her og lese at det ble med én strek... Men du testet ikke for tidlig da? Jeg liker liksom ikke å slippe håpet helt - vil så inderlig gjerne at dere skal få det til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå