Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Tusen takk Felixa! Har lest så utrolig lite om alt som kan være galt....har liksom ikke orket å føle helt på den tanken....

Skulle bare ønske det bodde en liten spire der inne og at det var derfor det gjorde vondt...Men har ikke hørt om noen av de gravide som har hatt det slik...

Her går det opp og ned gitt....

Hvorfor må vi plages så fælt Felixa?Kan ikke vi bare få et lite gull i magen begge to?! Det hadde vært så utrolig koselig det...Jeg og hybelboeren min som skulle fått hver vår hybelboer! Måtte ha startet pensjonat da :ler: Men hvis det er det som skal til, så fikser jeg det LETT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Legger linken du spurte etter inn her også jeg: Pernille - så er det bare å linke seg frem og lese! ;)

Håper smertene gir seg, det hørtes ikke noe greit ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pensjonat hadde vært tingen. :ler:

Det er irriterende, slitsomt, sårende og ikke minst leit at noen skal slite så utrolig mye med dette. Tenk å bare kunne prøve i et par-tre mnd å bli gravid, det må være helt herlig, å kunne få familie når man selv ønsker. Nei, det er utrolig hvor mye man skal tåle.

Legger ved en link til en film snurt om barnløshet, selv om du kanskje ikke ser på deg selv som ufrivillig barnløs. Husk lyd og lommetørkle.

Empty arms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bare så utrolig gripende sann den Felixa........

Utrolig bra lagd....Og trist ja :tristbla: Vil ikke vi skal ende der verken jeg eller du...

Vil ikke,vil ikke,vil ikke :sur:

Sambo skulle se den etterpå...

Vi har funnet ut at imorgen skal vi ta en runde i byen, før vi skal på musikkshowgreier med svigers og svogers :ler:

Deretter skal vi tapetsere mer.....orket ikke ikveld siden sambo har laget gulv i stua til nå stakkars...

Så tenker vi å reise på hytta i helga! Vurderte om vi skulle be om å få dra alene eller om vi skulle være der med svigers........Fant ut at vi er så late og blir så bortskjemte når dem er med, at vi drar med dem :)

Snakker om at vi er late der oppe.......Svigers lager mat,fyrer, vasker opp og ordner alt! Nytter ikke hvor mye vi prøver å hjelpe, for vi får ikke lov!! Helt greit :sjarmor:

Skal bli deilig å komme seg ut i frisk luft og dra på tur og bare kose oss og spise oss fete som Olle Bolle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er veldig bra. Ikke vil vi og ikke skal vi, for barn skal vi ha!

Høres kjempedeilig ut! Er greit å være litt bortskjemte også. ;)

Man kan jo ikke tvinge dem til å ta i mot hjelp heller... :sjenert:

Musikkshowgreier høres bra ut, er bra å være litt kjærester også, ikke bare henge sammen innendørs. Fort gjort å gå oppå hverandre da.

God natt! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Må innom deg også vet du, på min vei gjennom KG land :klem:

Håper dere koser dere sammen i helgen, og nyter det å være sammen og bare være glad i :hjerte: Det er viktig det. Skal arbeide i helgen ( :sur: ) men er like blid for det :ler:

Sovetid for små prinsesser og ballerinaer :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skytte-vennen! Skjønner at det har skjedd saker og ting her mens jeg har vært i babyrus :sjenert: Sorry at jeg ikke har rukket innom!

Men det virker jo som om dere har ryddet opp igjen da :) Jeg har litt tro på den teorien din om mannlig stolthet. Selv om vi bare prøvde i tre måneder før det klaffet, så skulle du ha sett de kvalene mannen gikk gjennom hver gang det nærmet seg mens! Han var sikker på at det ikke hadde klaffet, og at det var han det var noe "galt" med! Og sånt er ikke godt for en mann som hele livet er blitt fortalt at manndommen ligger i sædcellene :ler:

Uansett, nå blir det jammen spennende i dagene som kommer! Jeg heier på deg av alle krefter :hoppe: Også må vi nok jobbe litt sammen for å holde tante teit på avstand: :frustrert: husj, tante teit, hold deg unna Skytte :frustrert::ler:

:klem: fra fru B

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at vi er så late og blir så bortskjemte når dem er med, at vi drar med dem :)

Snakker om at vi er late der oppe.......Svigers lager mat,fyrer, vasker opp og ordner alt!

Sånn er det med mine svigerforeldre også! Det er luksus å være hos dem, de ordner og styrer. Jeg prøver å si at det ikke er nødvendig, men jeg tror de synes det er hyggelig å gjøre stas på oss når vi er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Ja, jeg må si meg enig i med Fru Biscuit at det har ikke blitt mye tid til andre dagbøker i gravidrusen.

Trist å lese om kranglene :cry: Det skal søren meg ikke være lett i disse prøvetider, man kan jo bli frustret av mindre. Men jeg er nesten sikker på at siden han ikke har vært så sjalu tidligere, så vil jeg nok tro at dettte bare er en reaksjon på all prøving og sånn. Det beste av alt er jo at han innser det selv :klappe: Og all honnør til deg og; synes du takler det kjempeflott og tålmodig er du altså :tommelsmil:

Så nå sender jeg masse masse blåe tanker og håper virkelig på deg altså:hoppe: Hvilken dag har du IKM?

Og nå til sist en melding til Skytte sin tante teit:

Se og hold deg laaangt unna!!!!![/ :kjempesinna::kjempesinna:

Sånn, nå skal vi se om hun tørr..... :sjenert:

Ha en fin fin dag og en kjempefin hyttetur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stor :klem: og håper vondter har forsvunnet nå! Skrev et laangt innlegg til deg i går, men så logga maskinen av og nekta plent å logge på igjen...

Håper dere får det supert på hytta, bare kos dere og bli bortskjemte.

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen!! Og tuuuusen takk for så mye koselig besøk :heiajente:

Igår ble det sent.......Og jeg sier ikke hvorfor :sjarmor: Men vondt var det i allefall ikke!!

Og idag var vi trøtte i trynet.......Har enda ikke våknet, er mersom i koma! Men så har dagen gått i ett. Skulle slutte ett på arb,kom meg derifra halv fire :overrasket: Jadda....

Dro rett til byen og fikk unna et par julegaver, samt kjøpt meg ny stilongs(av alle ting i verden liksom,hehe) Så fant jeg meg endelig nye høst/vår sko!! Slike hikingsko som det visst heter! De var dyre.......men jeg sliter sko som en hest...Og så får vi ikke klesgodtgjørelse på jobben :frustrert: Møkkakommune :frustrert:

Så heiv vi innpå litt mat(skikkelig fyyymat....) før vi dro på show! Var kjempebra!

Da vi kom hjem i nitiden kastet vi oss over tapeten og fikk limt opp litt til! Bare for å ha kommet bittelitt lengre og ikke ha sååå dårlig samvittighet i helga!

Så nå er jeg her og er sulten igjen :roll: Matvrak kalles det! Må få gått noen saftige turer i helga for å svette bort litt....

Igår sa sambo; Jeg syns du er sulten hele tiden nå om dagen...! Tipper det er en som håper stakkars...

Jeg tror tanta kommer iløpet av helgen/mandag da men...Puppene er ømme, men det har de vært ofte så tar ikke det som noe tegn. Det gjør ikke vondt i magen lengre, den er bare litt støl eller hard eller hva den er....Vanskelig å forklare! Men det er nok tanta som gjærer tenker jeg........

LB: Koselig som alltid vettu vennen!! Ja håper det blir ei skikkelig gohelg!

Fru Bisc: Nei må ikke tenke på det!! Du har da vel evig nok å spekulere på!! Ingen fare! Jeg er nå her! Er så koselig at du har bebis i magen!!

Ikke greit å være mann nei...Men håper han snart kan få gode nyheter!

Palmen: Så koselig! Takk det samme!

Xavia: Ja tror det må være noe sånt! De er iallefall utrolig snille! Og det er bra!

Pi@: Okei du!!

Leanora: Ingen fare vettu!! Dere har visst mer enn nok å tenke på kan jeg tro! Jeg kommer sikkert til å gå i koma hvis min dag kommer! Takk for tankene forresten! Er på dag 29 i syklusen nå og har regnet ca 33 dager, så ikm blir vel søndag/mandag........Kommer til å sprekke!!!

Huldra: Det er godt ja! Jo det er vel ikke like rosenrødt bestandig...

Miip: Takk!! Må ikke krysse så du faller over ende nå :ler:

Orkis: Blir godt ja! Vi to,svigers og hunden dems! Kosebamsen! Men det blir fint;god mat,turer,frisk luft,kanskje jeg får lest mer i boka mi?!

Pondusa: Håper jeg også! Dumme maskinen da...Men det var bra du kom igjen idag da!

Klarer ikke besøke alle snuppene ikveld, men vil ønske dere alle ei riktig gooood helg!! Mange :klem: til dere alle! Dere er supre,fantastiske og enormt verdifulle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Skytte! :)

Har smuglest litt i dagboka di (håper du unnskylder) og må si at dette er veldig spennende altså! De symptomene dine virker merkelig kjent... :sjenert:

Håper det har klaffet for dere, har forstått det som dere har prøvd en stund?

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...