Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

:troest: Skyttevennen, da! Dårlig gjort av mannen å beskylde deg for noe du ikke har gjort, særlig når det noe't er utroskap. Men kanskje disse kranglene kan gjøre at dere forstår hverandres grenser bedre? Og hvis du ser at du gikk for langt med msn-praten din, så bør du kanskje innrømme for han at du mener at han har rett, men at det ikke betyr at du har vært utro.

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da vennen! :kose:

Dette var ikke noe bra. Rart at han tror at du er utro når dere satser så mye på å få barn sammen. Jeg synes også det er ekkelt at han leser msn samtalene dine, høres ikke ut som om han stoler på deg i det hele tatt. Og det er jo ikke bra, blir slitsomt å gå å lure på om han blir sur og irritert for det eller det.

Håper virkelig han skjønner at han må begynne å stole på deg veldig snart, for dette går jo ikke. Ingen av dere har det bra når det er sånn.

Det med pc'en kan vel hende han roer seg ned med vel, det går jo uttover han også, siden dere begge da får dårligere råd og mindre ting til den nyoppussede stua deres.

Jeg håper virkelig dere blir venner igjen veldig snart.

En kjempe :klem: fra hybelboeren din, som trives veldig godt forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: Gjett om jeg har sagt at jeg har gjort en gigabommert osv...men det gamle stabeistet må liksom ha "sin"tid før han kan bli normal igjen tydeligvis... :roll: Kan hende jeg bare blir lesbisk og finner meg en sæddonor :ler: Blir så lei disse mannfolka........Er jo liksom JEG som skal være uforutsigbar og full av hormoner........Men neida..alt skal de ha!

Håper i allefall de fører noe med seg, og at det er noe bra......

Felixa: Åååå, min yndlings hybelboer! Så bra at du trives vennen...Godt å høre!

Håper også at han kommer krypende og sier at jeg får fortsette på pcn..Da han kjøpte den sa jeg at jeg ville betale halvparten, men neida det var ikke nødvendig for vi skulle jo bruke den begge to! Og da sa jeg det, at jeg kom til å få høre det en vakker dag at det ikke var min...Neida...Neivel,hvem fikk rett?!?

Men vil så gjerne bruke pengene på møbler isteden...

Jeg har spurt han om han virkelig tror at jeg ville brukt tusenvis av kr på tester og fotsoneterapi og vitaminer og gud vet hva, hvis jeg skulle rase rundt og slenge godsakene frem for alle og enhver?!?!? Neeei...det var nå sant det da! Wow!

Huff, tror han skjønner at han er urimelig, men så er det ting som plager han så blir alt feil..

Var litt søt nå da, kom med julebrus til meg! Var bare det at han satte den rett bak pcn så jeg ikke så den,og velta den... :frustrert:

Klarte heldigvis å begrense :frustrert: min da..

Ang julebrus; Jeg liker ikke brus spes godt, men julebrus bare mååå jeg ha! Er en egen sjarm med den! Så hører jeg rykter om at det er kommet mandariner i butikken!! Jippi!! Det er snart jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper dere finner ut av det. Kos deg med julebrus og mandarinene som snart kommer (å, nå begynte jeg også å glede meg til jul)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Så leit å høre at sambo har vært tverr med deg... Men det er jo godt hvis han faktisk skjønner usakeligheten i det hele, om enn litt seint! Han skal vel bare takke høyere makter for at du tydelig er så forståelsesfull og tålmodig! :Nikke:

Koselig å tenke på at det snart er jul i allefall...gleder meg til den første sneen jeg - elsker det når det sner, bare så synd at den aldri kan få lov til å ligge... :tristbla:

Jaja, en STOR :klem: til du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en god natts søvn nå og at ting roer seg i heimen.

Sorry men jeg måtte le for meg selv da du sa hva samboeren skal få med deg til jul! Det er utrolig hvor sinna man blir på hverandre innimellom. Men håper dere får snakket ordentlig ut om ting - og at tanta holder seg unna også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!!

Her skjer det ting. Klarer nesten ikke holde følge jeg.... :sjenert:

MENN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert: sier nå bare jeg.

Hvorfor skal han være sånn???? Kan han ikke stole på deg??? Og hvorfor skulle du liksom finne på dumme ting når du prøver så inderlig å få baby med HAN???? merker at her stiger nå temperamentet 15hakk. Og DET har vært svingende de sistedagen for å si det på en meget mild måte!!! :frustrert:

Jeg håper at han snur snart. Kan du ikke si til han det du føler??? At å komme med sånn kommentarer og beskyldninger er meget sårende. Og at du ikke vet om du orker mange flere sånne utbrudd. For det blir jo et veldig utstabild forhold ut av det... Bare et lite råd fra meg altså... :sjenert:

Ellers ønsker jeg deg en meget god dag og sender over en stoooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skytte... :kose: uff, så kjedelig med disse beskyldingene fra sambo! Har han alltid vært litt sjalu, eller er dette noe som har dukket opp nå i det siste?

Håpre det ordner seg for dere.... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei go`vennen!

Ikke bra at det samboern din har slått seg vrang igjen...

Har du vært utro før a? Så han har noensomhelstslagsgrunn?

Jeg er så innmari sjalu selv jeg, men har nok aldri beskyldt for utroskap.

Håper ting ordner seg den ene eller andre veien hvertfall! :)

Julebrus er jo bare kjempedigg!

Også mandariner på denne tiden av året.

Jeg liker alt surt og ikke søtt...

Ha en så fin dag som mulig!

:klem: fra MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann flickor!!

Oh yeah...må nesten slutte å skrive her for jeg blir så flau....Men nå har sambo blitt til gull igjen :roll: Jepp, nå er det lykke i heimen-igjen! Men har sagt at nuh er det permanent eller så river jeg han i fillebiter :frustrert: Nå skal vi bare ha det godt! Dermed basta!

Var såå søt igårkveld da :sjarmor: Men da vi skulle kose oss gjorde det vondt :tristbla: Og det kunne ha gjort vondt, det var helt grusomt...Nyttet ikke hva vi prøvde,måtte bare gi opp. Har skrevet spsm på prøverforumet ang dette..

Har aldri hatt vondt under samleie før så jeg ble litt redd jeg...

Wll,well...Sambo(den gode! han har sikkert en evil twin :ler: ) er sååå forhåpningsfull han da...Men jeg tørr ikke tenke på det engang....Bare litt.... :sjenert:

Jobb gikk greit idag bortsett fra noe enormt med babyprat plutselig...Og bortsett fra at alle var så trette at vi til slutt ganske sikkert var gravide hele gjengen :ler:

MrsP: Jul ruler!!

Felixa: Jepp! Stikker fortsatt bare et hull i korken jeg! Den smaker aller best slik!

iip: Så bra!! Jul er best! Gleder meg i tiden fremover, til å høre alle forberedelsene til folk!

Pondusa: Takk! Skal innom deg senere!

Orkideen: Takk skal du ha! Dere er så snille alle sammen...Håper han har fått alt på plass nå ja!

Wasabi: Ja man kan bli utrolig rasende iblant...Men nå får jeg håpe at det holder seg rolig! Har fått mer enn nok for ei lang stund fremover!

Tulipan: Hehe, tusen takk for støtten! Du er som meg når jeg blir sinna! Jo, får inderlig tro at han har tatt pointet nå! For blir ting ustabile så blir man i tvil og da kan man ikke drive å planlegge baby..............Så nå bør han holde hodet kaldt!

Epica: Heisann! Et nytt fjes! Koselig det, og takk skal du ha!

Magolia: Hei vennen! Nei, han har vært så lite sjalu at det har vært irriterende andre veien....Så dette er nytt ja...Men håper så inderlig at det bare har vært en forbigående periode!

MissS: Hey u! Nei jeg har jo ikke det heller, da hadde jeg skjønt mer i allefall...Men det var nå etter at jeg har vært sliten og drittlei og har begynt å være mindre stuegris og mer ute med venninner at han fikk slike fikse idèer...

Men håper nå det er over og at han kan skjerpe seg og stole helt og fullt på meg igjen, ellers har vi en sak for mikke mus :ler:

Nå er sikkert potetene kokt til mos..................*iler på kjøkkenet*

Ps; tuuuuusen takk for alle besøkene!! Dere er bare kremen av gode jenter altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting har ordnet seg igjen! :smilorange: For håpe at det ikke kommer flere rare innfall fra han nå da.

Det hørtes ikke bra ut med vondt i magen, kan ikke være en cyste da? Nå ødelegger jeg vel for forhåpningene dine ;) Vi håper på at det "bare" er full klaff og spire i magen!

Når har du IKM? Blir spennende dette...

Ha en kjempe fin kveld med din "nye" samboer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, hei!!!

Så fint at han snur for da. Men ikke for å ta vekk gleden din, men kanskje du skal snakke med han og dette??? Han har jo værre humørsvigninger enn meg jo. Og jeg er gravid

Håper du har hatt en fin dag.

Jeg har sove en time på sofaen jeg etter jobb. Så nå er tulipan klar for resten av kvelden.

Ha en super kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var LB også innom ja! har besøkt deg jeg!

Felixa min: Har tenkt den tanken du ja...Men var jo på gu i sommer og da sa han gyn at ting så bra ut...Kanskje han egentlig prøvde å sjekke meg opp?!?! :ler::ler: Huff, min fæle grenseløse fantasi :overrasket: Kan jo ikke tenke slik, jeg skal jo dit igjen i november....*grøss*

Kommer til å bli ufattelig lei meg hvis de plutselig finner ut noe sånt..

Har ikm på søn/man så kan tro det blir noen laaange dager fremover!!

MrsP: Jepp! Det er godt!!!

Tulipan:Har snakket ikke bare med han,men til han! Og sagt akkurat hva jeg syns! Kan godt være uvenner og diskutere og krangle, det gjør vi jo alle iblant. Men det får være grenser på personlighetsforandringer! Tror det sitter nå!

Han har i allefall blitt helt babyfiksert igjen og sier han nesten ikke klarer å vente til helga er over!

Er det jeg lurer litt på, om han er kjemperedd egentlig. For han har sagt;"jeg er så redd for å miste deg at F***".... Så har vi jo snakket mye om prøvingen, og han er jo også redd for at vi ikke skal få det til. Men tror kanskje det plager han dypere enn han kanskje vet selv...

Wow, litt typisk kvinnfolk å analysere en liten tanke her ja!! Jeg er kronisk!

Men nå vil jeg bare ha det sånn som det er nuh! For nå er det så bra! Og da kommer jeg til å klikke hvis det blir mer kødd! Men er optimist og tror det skal gå bra!

Idag fikk vi forresten vite at julebordet til sambos jobb blir den helga vi har bursdag....Syns det var litt dumt da men...Jeg har jo 25 årsdag....Er ikke det litt stordag? Sa til sambo at han måtte hilse sjefen og si at vi måtte bare få noen voldsomme gaver hvis vi skulle være med :ler: Sikkert!

Neida, det blir nok bra, men kunne tenkt meg å ha litt familieselskap jeg da..Men det kommer forhåpentligvis flere dager etter den helga da! Ellers så ser jeg litt mørkt på tilværelsen :)

Nå er jeg så trøtt og kald at fysj....Brrrrr.....

5 dager til ikm............FEM laaaaange dager.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...