Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter
Vil bare røske av meg hodet, skylle det i klorin og skru det på igjen...

:hoho: God idè!

Tror jeg gjør det samme jeg....

For noen dager du har! Står jo på i ett du!

Du gjør mere på 1 dag enn jeg klarer å få gjort på 1 uke.

Ikke rart du er trøtt og sliten.

Gå-sakte-aksjon har jeg hatt ganske ofte den siste tiden jeg også. :ler:

Så dumt at du sliter med prøvingen og sånn. Skjønner godt hvordan du har det.

Håper du får ei fin helg! Skal du jobbe eller?

Stooooor :klem: til Skytte-vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Håper du får ei fin helg! Skal du jobbe eller?

Og nå leste jeg akkurat i dagboka mi at du hadde skrevet svaret på det.

Koselig hilsen forresten....Var du drita eller? :ler::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttevennen! :)

Innom for å ønske deg en toppers helg! :)

Jeg er uten nettverk hjemme så er ikke tilbake på KG før på mandag...

:sur:

Men snart er det i boks håper jeg!

Håper at Nextgentel er kjappe!!!

Men ser ikke slik ut... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia alle gode jentene!!

Travle tider og mye potetmos i hodet for tiden....!

Igår var dagen som et maratonløp........;

*arb

*støvsuging

*vasket badet

*vasket klær

*hentet sambo/handlet

*ryddet ute og i garasjen

*kappet opp en svææær dunge med bordkledning

*dusjet

*kjøpte kebab

*dro på besøk til et vennepar

Men nå kommer det sykeste! Da vi kom hjem lå det en sykkel utenfor trappa vår. Okei, sikkert noen som er på besøk til de i andre etasje tenkte vi.

Så åpnet jeg døra og gikk inn i gangen, og der sitter det pokker meg en fyr i trappa og sover :overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg ble så redd at jeg stivnet og fikk ikke sagt stort! Var en gutt på min egen alder kanskje. Heeelt borte, dritings og dopa...

Sambo kastet han ut. Så hamret han på døra og spurte etter medisinen sin??!!

Da ringte jeg politiet! Så stakk han av! Men kom tilbake, og ble hentet av onkel politi...

Jadda...Hva skjer neste fredag liksom?!?! Andre fredagen på rad at jeg må ringe politiet :overrasket: Blir nesten litt for mye av fart og spenning her..

Var så redd at jeg skalv lenge etterpå! Hva man ikke skal oppleve liksom?!

Det var det..Men natt til igår var ikke spes koselig den heller.

Sambo brøt løs en samtale om at jeg er så rar for tiden, at jeg vokter tlf min og er mye borte....... :overrasket: Jaha???

Han lurte på hva som var så spennende ute på byen(hadde tenkt meg ut idag da..) og hvem jeg skulle treffe der...Hallo...Takk for tillitten sier jeg bare...

Det ble ei lang natt med mye prating. Jeg fikk sagt hvor lei jeg er av alt i verden nesten. Både arb og hus og hjem og prøvingen og at jeg syns det er slitsomt å aldri helt vite hva han mener eller tenker om ting.

Bla,bla,bla...Jeg spurte om ikke han hadde NOEN konkrete tanker om oss og prøvingen?? Joda..han var nå redd for at vi ikke skulle få det til, men det måtte vi jo ikke tenke på! Neivel.............

Så lurte han på om vi ikke skulle være sammen hvis vi ikke kan få barn?!

Nesten så jeg lurer på det jeg også. Er så j***** skuffet over han nå altså...

Her prøver jeg som en tube lim å holde sammen et forhold, organisere prøving og til tider mase om sex, jobbe, lage blåtur og planlegge klassetreff. Sliter med dårlig samvittighet for at jeg ikke har nok tid sammen med familie og nære venner. Er så mye jeg har lyst til å gjøre som jeg aldri får gjort...

Dessuten blir jeg deppa når jeg tenker på økonomien min...Syns jeg jobber masse,men det blir jo aldri annet enn slit :tristbla:

Akk og ve så mye syting!! Blir lei av meg selv faktisk!! Men faen da...Å komme med slike mistanker gjør ikke verden til et bedre sted........

Etter jobb idag gikk jeg og venninne M en lang tur i bratt terreng, slet oss skikkelig ut! Hun er også drittlei alt for tiden så dere kan tro vi var et muntert par :ler:

Da jeg kom hjem lagde jeg min spesialbiff til middag..Var mersom et stille måltid!

Jeg orker faktisk ikke snakke så mye for tiden, og DET er sjelden,for jeg snakker alltid........ :sjenert:

Og nå skal vi til samme som vi var til igår...skal spille geni...yippi aiai*bølgen*

Venninne S vil ha meg med ut og jeg vil være med!!!!!!!Vil drikke vin og ha det morsomt og synge høyt i pianobaren!!!!!!

Men neida...det er bare å holde seg hjemme så man ikke får flere stygge mistanker mot seg...Faen så kjipt!!!!!!!!

Har mest lyst til bare å drite i alle og dra ut....Men da hadde det jo helt sikkert blitt fryktelig hjemmekoselig her i huset!

Klarer ikke glede meg sammen med sambo nå. Vil egentlig helst bare slippe å se han faktisk! Dumme dumme mannen...........Skal undre meg på hvor lang tid det tar før dette blir bra igjen...Bra timing sambo!!! Midt i EL!!! Gratulerer med prisen som årets mann! NOT!

Ahhhh! Godt å skjelle han ut uten at han vet det :ler:

Jeg er sikkert fæl nå men...er heldigvis min dagbok!

Tass; Vet ikke helt jeg, er vel mer som en klums med uflax til tider!

LB; I wish! Trøtt jeg...

Mrs P; Hehe, nei jeg var helt edru ja! Sier jo at jeg kan være skrekkelig rar til tider :ler: Jeg lyver da ikke om det! Av og til tar hjernen min bare helt av...!

MissS; Gørr å vente på slike folk ass...Er så man vil gi dem grisebank så de forter seg :ler: Men nå for tiden er det mange jeg kunne gitt grisebank egentlig :ler:

Pi@; Hei vennen! Har svart deg jeg! Koselig med pm!

Pondusa,Orkis og alle dere andre; HA EI RIKTIG TRIVELIG HELG!!!

Beklager at jeg ikke får engasjert meg helt i bøkene deres nå....Det blir!!

Når skuffelsen og agresiviteten har lagt seg.....!!

*smaske på alle*

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor :klem: til deg!

Skjønner godt at du er frustrert... Hva med å droppe prøvingen denne måneden og fokusere på å få det bra sammen? Så kan dere gå inn for det med hud og hår neste måned?

Skjønner at det er kjipt at sambo blir sjalu og ikke stoler på deg... Håper du koser deg med Geni-spilling allikevel! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en stor :klem: !

Skjønner godt du er skuffet! Kan ikke tenke meg hvordan det må føles å få slike beskyldninger mot seg. Det er ikke godt for et forhold når den ene parten ikke kan stole på den andre. Dette er vel det siste du trenger når du er sliten og lei.

Håper dette ordner seg for dere og at samboen din kan bli "litt" mer forståelsesfull.

Det er jo bra du har dagboken din til å få ut litt frustrasjoner i, det er alltid godt å få luftet ut vonde tanker et sted.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fort i svingene om dagen, skjønner jeg :overrasket: På mange måter...

Jeg skjønner veldig godt at prøvingen tærer på forholdet deres. Hvis jeg skal komme med et råd, så måtte det være at dere stopper opp litt og prioriterer hverandre! Hva med å sette opp en liste over alle de tingene dere liker å gjøre sammen og så plukke ut et par aktiviteter som dere bestemmer dere for å gjennomføre?

Her i huset har vi det også ganske hektisk til tider, men vi har lært (av bitter erfaring) at det eneste som funker er å sette av tid til hverandre! Vi gikk til og med på kurs (PREP-kurs) for å finne tilbake til hverandre.

Jeg heier i hvert fall på deg og krysser fingrene for at dere finner ut av det!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt lov til å skjelle ut samboere i sin egen dagbok.

Skjønner godt at du er lei deg og skuffet over beskyldningene han kom med. Alt det oppe på prøvingen hadde slitt ut hvem som helst. Håper virkelig dere finner ut av det så dere ikke går og er sure og irritert på hverandre over lengere tid.

Håper denne uka blir bedre da.

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!

Huff da vennen. Sender over en stor :klem: .

Jeg er enig med en anner her inne. Legg prøvingen på hylle for en bitte liten periode. Bruk tid på dere to. Ta han med ut på resturant og deretter feks kino og hotell overnatting. Gjør noe romantisk sammen. Det er viktig å ta vare på hverandre i en sånn periode som dere er inne i nå.

Og når det gjelder sånne kometarer fra mannen. Si til han hvordan du føler å få noe sånt slegt i trynet. Åpen kommunikasjon er meget viktig mener nå jeg.

:klem: fra meg til deg

g ps: du har all rett til å skjelle han ut i din egen dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skytte!

Lykke til med oppussinga! :)

Enig i alle råd over her... Pass på deg sjøl og på forholdet. Jeg ble gravid da mannen og jeg hadde bestemt oss for å la være å prøve i en periode fordi vi skulle til Afrika... Tydeligvis prøvde vi ikke hardt nok å la være!!! :sjarmor:

Ellers kan jeg anbefale å gå til fotsoneterapi eller akupunktur. (Jeg går til ei som både masserer føttene og setter nåler i øra.) Det hjelper både for generell slitenhet og kan hjelpe deg med å bli gravid. Dessuten er det mye terapi i å kunne gå til noen og fortelle AKKURAT hvordan du har det, og så legge seg ned på en benk og bare ligge der i en time...

Når det gjelder dårlig samvittighet fordi du ikke har nok tid til familie og nære venner, så gi deg selv lov til å prioritere deg sjøl og samboern i en periode. Det går opp og ned her i livet, og i noen perioder har man masse overskudd, og i andre ikke. DET ER LOV! (Jeg møtte veggen i vår etter å ha forsøkt å leve opp til mine alt for høye forventninger til meg sjøl og det jeg trodde alle andre forventa av meg, så jeg føler at jeg er i min fulle rett til å si dette...)

:klem: og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snille vennene mine...Så godt at dere orker å besøke meg!

Ble mer diskutering på lørdag...men vi dro nå til venneparet etterhvert. Ble ikke noe genispilling, satt bare å skravla. Følte bare at jeg ikke ville være der og at alt de pratet om var helt idiotisk..

Da vi kom hjem diskuterte vi enda mer...til langt på natt...Kjentes ut som hodet hadde hovnet opp til trippel størrelse og alt verket....

Igår var det bare stille....Sto opp i ok tid og bare satt i sofaen..Så ble sambo nesten sur for at jeg ikke var sulten da han skulle spise frokost :tristbla: Så jeg spiste nå da. Var helt knust og ville bare sove mer..

Da skulle sambo på jobben og ordne div med bilen og lurte på om ikke jeg skulle være med, for det bilen skulle vært vaska...DA var det like før jeg klikka.Men klarte å rolig si at jeg var veeeldig trøtt men skulle kle på meg...Men da sa han at jeg kunne bare være hjemme.Wow, takk liksom.

Sov til halv tre, da kom søs og typen innom! Koselig det men man blir ikke akkurat så engasjert når man bare vil grave seg ned..

Og tenke seg til at vi klarte å diskutere halve kvelden igår også :roll:

Så bare dro jeg ut og gikk på kafè med venninne H hele kvelden. La meg da jeg kom hjem.

På lørdag sa sambo at vi måtte få orden på forholdet,kunne jo ikke få noe barn sånn som det er nå! Akkurat som det skulle poppe frem en baby imorgen!!

Imorges våkner jeg med verdens blideste,kosesyke sambo ved min side. Som klemmer og unnskylder seg for alt og vil bare at vi skal være gode og lage en baby????!!!!!!!!

Excuse me.......? Lurer på hvor jeg fallt ut...Skjønner meg bare så ufattelig utrolig lite på den fyren plutselig.Så nå er alt ok liksom? Nå er det glemt at jeg er inne i en lei/rastløsperiode? Nå skal vi ikke tenke mer på hva han plutselig mistenkte?

Er bare så glad for at jeg har fri idag...Hadde planer om å bake brød og trene......Men tror bare jeg gir f i det meste og sitter her og er egoist!

Pondusa; Takk..

Peony; Jo..du ser nå Mr Ubestemt da! Han sier at vi må gjøre noe for å få det bedre, men han vet ikke hva..Akkurat nuh gjør ikke jeg heller det, for jeg er ikke blid på han enda, og jeg liker ikke å finne på ting sammen med folk jeg blir sur av...Så der har vi enda et problem! Samler på problemer jeg!

Fru Blå; Har prøvd å forklare sambo hva det har gjort med meg, men han skjønner det ikke...Han sier bare at når man er i et forhold må man kunne spørre hverandre om alt! Og da er det tydeligvis ikke lov å reagere og bli såra da......

Er så fortvila for han har da aldri vært sånn før...Hadde jeg nå enda forstått hva jeg har gjort som er så mistenkelig da! Og hadde vi nå endelig bare unngått de ti andre diskusjonene...

Prøvde å høre om vi ikke kunne skrive opp ting vi forventa og ting vi ville gjøre, men det var ikke noe pop.........

Fru B; I tried........Hva er PREPkurs? Vet ikke hva vi skal gjøre jeg...Er skuffet langt inni hjerterota og det er så mye som kverner rundt oppi hodet mitt at huff...

Felixa; Håper også denne uka blir bedre..Forrige uke var for mye for meg..

Tulipan; Noe slikt det skulle vært forrige helg...Men det gikk jo ikke! Og nå er jeg bare så lei av å finne på ting..Og nå prøver sambo seg på sjarmoffensiven og det burde vel gjøre meg glad, men akkurat nå syns jeg bare det blir for teit. Akkurat som om alt blir bra igjen bare pga han gjør litt ekstra innsats...Hvor lenge da liksom?

Huff, jeg tar sikkert feil og er sikkert helt fæl..Men :sur:

Miip; Jeg har vært litt til fotsoneterapi, det er kjempebra! Men nå skulle vi ha en pause en syklus! Bra egentlig for det er så dyrt.......

Jo..vet at du har rett..Men syns jeg har prøvd så hardt å prioritere forholdet og ta vare på oss..Og med alt annet så ble det for mye, for sambo var ikke såå aktiv. Og da ble jeg drittlei...Og nå skal visst han skjerpe seg..Han prøver værtfall, men hvor lenge varer det da..? Huff jeg er negativ..

Føler at jeg har gått meg fast i ei hengemyr........

Sambo har nå sendt søt mld og vil komme hjem og spise i matpausen.....Burde bli hoppende glad jeg da....men det er jeg ikke.For da må jeg faktisk anstrenge meg og være blid for at han prøver, ellers blir han vel dypt fornermet for at jeg ikke kan være fornøyd når han prøver sitt beste......

Kjennes faktisk ut som det har fallt av en bit av hjertet mitt...

Og nå gråter jeg...Det har jeg ikke gjor disse dagene vi har diskutert og krangla, utrolig nok.

Blir så forbannet....Her har jeg endelig funnet den snille karen som blir forgudet av alle jeg kjenner, vi har hus sammen og prøver å få barn, som er det største i verden...Så blir det sånn????

Så sitter jeg her som en idiot og vet ikke hva jeg skal tro eller føle........

Etter forrige samboerskap sverget jeg på å være alene leeenge! Og det var jeg, i 6 år...

Så blir det slik nå?? Nå er jeg redd for at ting skal være ødelagt og aldri bli helt bra igjen..Dessuten er det urettferdig mot evt barn hvis det er sånn...Men det blir jo ingen barn uansett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: til deg fra meg!!!

Sier bare: fortell han hvordan du føler dette. At han er litt sånn frem og tilbake. OG så plutselig uten at du vet det og føler at dere kanskje ikke har snakket ferdig så er alt helt fint. Snakk med han. Fortell han hvordan dette får deg til å føle det.

Ønsker deg en god dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skytte!

Huff, du har det ikke greit nå. :klem:

En ting er å slite med prøvingen, men å slite i forholdet i tillegg... Ikke greit. Men du tror ikke bare det er en ringvirkning av prøvingen? At dere begge er frustrerte?

Kommer det noe konstruktivt ut av diskusjonene deres, eller føler du bare det blir verre?

Håper det ordner seg på et vis! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg. Skal prøve å sende noen gode forhold-vibber over til deg.

Hvis det er skikkelig vanskelig ville jeg forsøkt å gå til familierådgivning e.l. Ofte venter man jo til det er for seint...

:klem: en gang til.

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...