Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Ble arbeid på meg idag!! Så da slipper jeg å jobbe i helga! I love it!!

Har planer om å få bakt litt før fryseren dør av sult, og kanskje malt noen lister!

Og besøkt litt folk.........Fy på meg som er så sløv til å besøke :frustrert:

Etter jobb traff jeg ei venninne i byen og var på kafè til sambo var ferdig på jobb!

Så lagde han middag mens jeg begynte å rydde klær, koste trappa. bære mcklær og sommersko i kjelleren!

Etter middag har jeg pakket ned mer av tingene i stua så nå er det riktig så stusselig her! Men det er nå bare for 2-3 mndr da :ler: Skal bli meg bra sprø før vi er ferdige!

Orkis; Gulp! Har du sett de fargebildene av tappen! Ikke akkurat sexy nei :ler2:

Hehe, morsomt at du ler syns jeg!! Og takk for at du syns jeg er sprudlende.... :sjenert: Ikke sikkert jeg er det hvis tanta kommer imorgen........

MissS; Krysser alt jeg også!! Prøver febrilsk å ikke tenke på det :overrasket: Er så enkelt atte jaaada :ler:

Glemte å si at blakke meg var å fikk farget/nappet brynene idag, deilig!

*smerte er midlertidig, ære varer evig* Hehehe!

Så har jeg kjøpt striping som min kjære svigerinne skal fikse på meg så snart jeg kommer meg bortover!! Blir såå godt!

Så skal jeg på en times hudpleie med ansiktet på mandag.......Det var DYRT, men tenkte at hvis tanta kommer så trenger jeg en oppmuntring............. :sjenert:

Og hvis den mot all formodning skulle gi F i å dukke opp, så fortjener jeg vel i alle fall litt luksus......? Har aldri prøvd det før så!

Men i natt hadde jeg en fæl opplevelse......Hadde litt vondt ved solar plexus da jeg la meg. Tenkte at nå kommer tanta for av og til planter det seg liksom derfra og ned så bang kommer den.

Men jeg våknet inatt av at jeg var påtur til badet, og smerten i magen var helt sinnsyk...Jeg forstod ingen ting og ble drittredd. Satt kroket på do og skalv og skal hilse og si jeg tenkte en million ting på kort tid...

Var sikkert på at blindtarmen var gått til h****, eller at jeg hadde fått bukhinnebetennelse og kom til å dø straks....Så tenkte jeg at S***** nå har jeg vært gravid uten å vite det, og nå kommer alt inni hele meg ut........Det var så jævlig at :tristbla:

Men så fikk jeg gått litt på do, så ble det bedre, så ble det kramper, så ble det bedre og jeg fikk lagt meg. Og imorges kjente jeg bare at jeg var støl i magen.

Skjønner absolutt ikkeno`jeg! Men så lenge jeg slipper det flere ganger er det helt greit for det var det vondeste jeg har kjent EVER!

Så vet dere dèt også...........sorry........ :sjenert:

Men tanta er ikke her enda!!! Men da jeg forta meg på jobb imorges da var jeg sikker på at den kom, men nei! Å fy fader jeg skal bli lykkeligst i verden hvis den bare kan holde seg unna, hvis bare kroppen kan være så snill å gi meg et lite gull......Plis...........

Men nå må jeg løpe! Skal jo bli blond-blondere :sjarmor: Så får vi se om blonds have more fun ikveld enn det ble igår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Alltid fornøyelig å lese om livet ditt. Selvsagt skal du få gode, blå nyheter snart. :klem:

Jeg fikk 2 gode nyheter i dag, men den ene er litt personlig så den venter jeg noen uker med... :sjarmor:

Den andre er at "inderen min" ikke skulle på hyttetur i høstferien og kunne lage koldtbordet til barndåpen. :klappe:

Kos deg med bleking og striping og alt det derre. Ansiktsbeh. kan virkelig anbefales, har tatt det noen ganger selv. Sånn bursdagsgave til meg selv-opplegg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det hørtes ut som en vond opplevelse sånn midt på natten. Men det kan jo bare ha vært en dårlig mage... Jeg har noen ganger opplevd å ha utholdelige smerter når der er noe der nede som vil ut, uten at jeg trenger å gå i detalj om hva. Men det er sinnsykt vondt. Bare luftsmerter kan være ille altså!

Ja, ikke sant tappen er sexy live?? *hehe*

Men det er nå nyttig informasjon på de pernille.info-siden altså, ikke bare om tapp, men en hel del annet også! ;)

Håper det er et lite gull som spirer fortsatt jeg da, i og med at tante ikke er kommet!

*kryss*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særli med kramper da :forvirret: Håper du slipper fler av dem :klem: Skjønner godt at du ble redd og forvirret. Sender blå tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom side Orkideèn har funnet til deg. Var inne på den og hadde store planer om å gjøre noe av det samme (bortsett fra temping), bare for moroskyld, men jeg får ikke til å lage di røde rundingene og nå har jeg holdt på en halv time og gidder ikke mer.

Hvordan går det med deg. Er litt spent da vet du :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.........

Ble fin på håret ja! Sambo var veldig fornøyd, iallefall smilte han og det lyste i øynene hans! Så det var vel på tide med en oppussing.... :sjenert:

Ellers så la vi oss tidlig og alt lå godt til rette for :kline: Så vi kosa masse.......til vi sovna :roll: Skal ikke være mulig :ler:

Idag har det vært en ræva dag fra jeg kom på arb...Blir så irritert noen ganger på folk som ikke klarer å ordne noe selv og bare løper før man får sagt et pip...

Og midt i rushet kjente jeg bare at F*** nå kommer tanta.........Og det gjorde den.... :tristbla: Var så tungt å skulle være normal mot kollegaer og pasienter at jeg ville bare spy på alle.......

Var rolig på slutten så jeg spurte sjefen om jeg kunne få avspasere kl ett, og det fikk jeg gudskjelov. Småsprang hjem for å komme meg unna folk.

Snakket med sambo og han er så teit for han sier bare at det er ikke noe å gjøre med det nå, jeg må jo ikke bli så sint og at det kommer flere sjangser. Jeg må bare tenke på noe annet så ordner det seg sikkert neste gang.

Forbanna dustesambo..............Kan ikke han også bare bli litt fra seg og bli trist pga tanta???? Han slipper jo tross alt å få menssmerter å må plages med den der jævla gørra :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Han mener det jo bare godt men det hadde hjulpet meg så mye mer om bare han også kunne klikka litt....slik at jeg kunne vært nødt til å være den fornuftige....

Neste ting var at jeg prøvde å få noen til å bytte vakt med meg imorgen. Slik at jeg kunne få ei dagvakt og noen ta senvakta mi. Tenkte jeg skulle dra på hytta sammen med svigers. Men neida.......For ingen ville det........Skal F*** meg huske det ja, må bare ikke få høre et pip om at noen skal noe å vil bytte vakt. Never ever.

Og i posten ventet det brev fra trygdekontoret som kunne fortelle meg at den kinken jeg fikk i ryggen på jobb, nei det var ingen arbeidsulykke........Neivel......Fordi at det var slike ting man måtte regne med når man jobbet som hjelpepleier. Var ei skikkelig surf**** jeg fikk på tlf. Skulle tro at det var deres private konto pengene gikk ut av....Jeg hadde jo tenkt at kanskje jeg kunne få dekket litt av behandlingen. Jada, dumme dumme skytte :roll:

Kjente bare at tårene presset på da jeg snakket med hun bitchen....

Men jeg har ikke begynt å grine enda.........men det blir vel.

Hadde så mange planer for dagen, men nå orker jeg minimalt.

Skal lage middag, dra på behandling og møte ei venninne etterpå for å planlegge blåtur. Akkurat som jeg har en eneste god idè i hodet nå....nope!

Ellers så tar jeg meg den friheten til å syte alt jeg klarer her.........Så går det fortere over kanskje....Tenk, nå blir det pokker ta meg pp13........Dette går ikke. Det funker ikke...Er ikke noe mening med noen ting......

Takk for besøk jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Skytten vår, da! :klem:

Det var trist å høre at kreket kom denne måneden også. Men er det ikke nå dere skulle begynne med utredning? Hvis det ikke gikk bra denne måneden?

Skjønner at det er kjipt å alltid være den som blir tristest (tilsynelatende) når tanta kommer, men jeg tror nok at sambo bare prøver å støtte deg, og at han kanskje derfor ikke tillater seg å være trist mens du ser det...

Er det virkelig sånn at du ikke får dekket kinken fordi du "må regne med" sånne skader som hjelpepleier?? :overrasket: Det høres da ikke riktig ut!!

Men du... hva er blåtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Du trenger det nå, pga. den stygge stygge Tante Rød! :sur:

Kan gi deg allverdens klemmer jeg, bare så du skal slippe å gråte... Men jeg tror forsåvidt også at sambo nok prøver å komme ut som den sterke, være veldig rolig og forsikre om at dette skal gå bra! Han er kanskje ikke like flink til vise de følelsene som melder seg, slik du er...også gråter han heller inni seg!

Synes også det er merkelig at det ikke dekkes, den ryggen. Det ER jo en yrkesskade. Ja, hjelpepleiere og sykepleiere er mer utsatt, men det er fullt ut en skade som kommer pga. jobben man gjør... Og man kan da ikke bare "regne" med det, i allefall ikke hvis man har gjort det man kan for å unngå det! :roll:

:klem:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pi@; Snill du er... :klem: Har ikke fellt en tåre enda og nekter å gjøre det :sur:

Skal sette hardt mot hardt nå; Skytte vs. naturen! (bare le orkis, det er lov! ;) )

Bare le alle sammen, det er min beste medisin! At jeg klarer å være litt morsom oppi alt og får noen til å smile!

Orkis; Ja tror kanskje det jeg også..For han er ikke akkurat noe pratemaskin!

Nei jeg er så overgitt over trygdekontoret at blæh...Dette sto bl.a i brevet;" Å hjelpe pasienter opp etter fall er en helt normal arb.oppgave i hj.pleieryrket. Vridning av rygg som oppstår under arb.oppgaven, eller i etterkant av tunge løft, anses ikke som noen plutselig eller uventet hendelse i ditt yrke."

Det var det som var viktig sa hu dama jeg snakka med, det måtte være noe som plutselig skjedde, da fikk man dekket behandlin. Så hvis pasienten hadde fallt oppå meg helt uventet, DA hadde jeg fått støtte..............Velkommen til bakvendtland, her hvor ingenting går an.............

Peony; Nei man kan begynne å lure på dette systemet....Skal snakke med verneombudet jeg..."jeg gir meg aldri, så lenge jeg lever"

Ser for meg overskriftene; "idag døde endelig denne evinnelige kranglete trygdedronninga.." :ler:

Blåtur er at de på jobb får vite at DA er det tur, så alle som vil får melde seg på.

Så er vi noen få som planlegger alt mulig;hvor vi skal, aktiviteter, rebuser, ja alt mulig! Uten at noen vet om det.

Så får de påmeldte beskjed om å ta med seg f.eks badetøy, 300kr, ullsokker, en pakke marsmellows og møte opp der og der!

Så drar vi hit og dit og gjør div gøyale ting! Mye av det de får beskjed om å ta med seg er for å forvirre dem så de ikke skal finne ut hvor vi skal!

Hvis vi er flinke så blir det kjempebra!! Morsomt når folk tror dem skal på bowling så er det fisketur feks!

Nå kom sambo og middagen er ikke ferdig.......................... :sjenert:

Men jeg er i litt bedre humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skytte :klem: Uff, litt av en dag du har hatt .......synd med tanta!!! :frustrert:

Håper du har en så fin kveld som mulig....har du bakt noe kanskje?

Jeg kjøpte meg ferskt speltbrød etter jobb og har kost meg med brødskiver med brunost i kveld. Innmariiiiiii godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: "Låner en skulder til skytte så hun kan grine på" :klem:

Godt at humøret er på tur opp igjen. Neste gang sender du tanta hit, så slipper jeg å gå 13 mnd uten denne gangen også. Avtale?

Ha en fin kveld sammen med din kjære. Han har nok andre måter å takle dette på, sånn at det ikke synes utenpå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Nå har jeg vært på behandling for siste gang på ei stund. Har ikke råd til det så ofte, men kommer til å savne hun dama! Hun er så beroligende og sier så mye lurt! Har fått med brosjyrer om noe hormonkrem eller hva det var, må se på det siden!

Så har jeg vært på kafè og spankulert litt sammen med hun som skal planlegge blåtur med meg! Hehe, kom på en del morsomme saker! Må bare finne ut hvor vi skal dra....! Nå snorker sambo på sofaen og her sitter jeg!

Pondusa; Tusen takk...Har faktisk ikke felt ei tåre enda...Enten har jeg bare gitt opp eller så har jeg pakket det laaangt vekk inni meg...Men kan veldig godt sende tanta utover ja! Mer enn gjerne! Er akkurat som om den blir vondere for hver gang :tristbla: au!

Magolia; Hva er det speltbrødet?! Hører så mange som snakker om det...Har ikke bakt noe enda, men lurer på om jeg skal være hjemme og gjøre det i helga...Har så mye jeg skulle gjort :roll:

Nå ble jeg sulten..........Bare jeg skriver om baking,vips er jeg sulten! Bendelorm.... :ler:

Orkis; Påtur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...