Kallis92 Skrevet 18. september 2019 #1 Del Skrevet 18. september 2019 (endret) Er det bare meg.. eller er det noe med denne personen som er.. Du vet. Jeg er bedre enn deg typisk mentalitet. Vet ikke.. men jeg liker ikke det jeg ser. Hjelper heller ikke at de er puritanere. Men hva med deg? https://en.wikipedia.org/wiki/Anne_Bradstreet Endret 18. september 2019 av Kallis92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. september 2019 #2 Del Skrevet 18. september 2019 Må innrømme at jeg ikke har så veldig sansen for han der Adolf Hitler. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kallis92 Skrevet 18. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Må innrømme at jeg ikke har så veldig sansen for han der Adolf Hitler. Han var en smule.. la oss si. Innbilsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hæ? Anonymkode: c38e0...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 11. oktober 2019 #5 Del Skrevet 11. oktober 2019 På 18.09.2019 den 19.13, Aragorn ll Elessar skrev: Må innrømme at jeg ikke har så veldig sansen for han der Adolf Hitler. Oppskrytt type, virkelig. Det var i det hele tatt en del skikkelser i det regimet der som var... skal vi si forfremmet til sitt inkompetansenivå. Eller forbi, i noen tilfeller. Den mest uspiselige av dem var kanskje propagandisten Julius Streicher. Når du etterhvert blir frosset ut av de andre nazilederne fordi de synes du er en ensporet antisemittisk tulling... da har du kanskje overdrevet en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Del Skrevet 11. oktober 2019 https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_C._Calhoun https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Wilkes_Booth https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jefferson_Davis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Del Skrevet 24. oktober 2019 Rigoberta Machu Og Mor Theresa Anonymkode: 6b9fd...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #8 Del Skrevet 28. oktober 2019 Mahatma Gandhi var ikke fullt så "storveis" som en del mennesker fremdeles ser ut til å tro. Han hadde for eksempel ingen problemer med å la mange mennesker dø, så lenge de bidro til å nå hans mål. Og han hadde mange kvinner (en del av dem var bare tenåringer) som sov naken sammen med ham i sengen hans. Blant annet en grand-niese, Manu Gandhi Anonymkode: de324...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 29. oktober 2019 #9 Del Skrevet 29. oktober 2019 Idi Amin, Hitler, Mussolini, Baby Doc er vel personer som verden kunne klart seg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 13. november 2019 #10 Del Skrevet 13. november 2019 Douglas McArthur JFK Indira Gandhi Mao Zedong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #11 Del Skrevet 13. november 2019 Støtter den som skrev mor Theresa. Det jeg har lest og hørt om henne i ettertid gjør henne ikke akkurat til noen ehm, mor theresa. Anonymkode: cf216...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #12 Del Skrevet 13. november 2019 JESUS Anonymkode: afc5e...d52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #13 Del Skrevet 13. november 2019 Sigmund Freud. Pervo kvasi-intellektuell med store ødipus-komplekser, som faktisk greide å skape en hel vitenskap ut av vrangforestillingene sine. Anonymkode: 9fed4...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #14 Del Skrevet 13. november 2019 On 10/28/2019 at 10:57 PM, AnonymBruker said: Mahatma Gandhi var ikke fullt så "storveis" som en del mennesker Og han hadde mange kvinner (en del av dem var bare tenåringer) som sov naken sammen med ham i sengen hans. Blant annet en grand-niese, Manu Gandhi Anonymkode: de324...5c8 Hørte unge gutter også var velkommen til å dele seng med ham. Anonymkode: 9fed4...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 13. november 2019 #15 Del Skrevet 13. november 2019 Einstein. Full av seg selv og veldig nedlatende mot kvinner. Hvordanhan behandlet konene sine er ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #16 Del Skrevet 13. november 2019 Gud. Totalt psykopat. Anonymkode: cf216...309 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå