Gå til innhold

Hvordan sjekke opp eldre damer


Aj420

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Aj420 skrev:

Hei er egentlig gutt men har et spørsmål til dere damer. Jeg er en gutt på 19år og er egentlig kunn interessert i eldre damer 30-45. men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal sjekke opp damer på denne alderen. Spesielt siden jeg er ikke ute etter noe ordentlig forhold er bare 19 og vil ikke ha noe super seriøst enda. Dette er den enste siden jeg fant hvor jeg kan spørre dere. Sorry hvis det er no man policy her eller noe sånt.

Du er like gammel som sønnen min så nei takk. 

Anonymkode: f39cb...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i alle dager er grunnen til at en på 19 ønsker en så mye eldre? 

Anonymkode: f39cb...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, isw skrev:

Kamferdrops er merkelig lite tilgjengelig i norske butikker egentlig. 

Jeg lette faktisk etter det en gang i flere butikker (uten at hensikten med det var det du beskrev her) uten å finne det. Hvor selges det? 

Har sett det på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Har sett det på Meny.

Takk, skal sjekke der. Har blitt skikkelig forkjøla og husker det hjalp en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart å høre en gutt på 19 som tennes på 30 år gamle damer. 

Anonymkode: 91805...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

de der var dritgode, finnes de ennå?

 

Anonymkode: 7e770...76e

screenshot

https://dropsfabrikken.no

...

http://polkagrisbutiken.se/butiker-som-saljer-polkagrisar-pa-natet/

...

Så gör du dina egna polkagrisar

Om du är en riktig polkagrisfantast och vill kunna knapra i dig godsakerna så mycket du vill är det mycket enklare än du trodde. Du kan faktiskt göra dem enkelt hemma och låta ditt egna kök bli till ett kokeri.

Polkagrisar är ett populärt godis bland barn. Om det stundas för barnkalas hemma är det med andra ord ett perfekt alternativ för att göra besökarna extra glada.

Fra... http://polkagrisbutiken.se/sa-gor-du-dina-egna-polkagrisar/

Plz, PM Meg noen, når ferdig med å koke...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli 25 først (22/23 om du er veldig moden), Vi vil ha menn ikke gutter.

Anonymkode: 61f03...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eldre damene som lar seg bli sjekket opp av gutter som aldersmessig kunne vært sønnen deres...er syke i hodet. 

Anonymkode: d264c...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter hva jeg har lest på KG så er det helt vanlig for voksne damer å være sammen med unge gutter, så dette bør jo gå lett 

Anonymkode: e909a...e02

For en dame som er trygdet og har en hel liten cocktail av psykiske diagnoser muligens, for ressurssterke vil en slik aldersforskjell være uaktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De eldre damene som lar seg bli sjekket opp av gutter som aldersmessig kunne vært sønnen deres...er syke i hodet. 

Anonymkode: d264c...94a

Syntes du det er galt med en mann på 22år sjekker opp ei dame 32? 

Anonymkode: 91805...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kvinner i den alderen kommer bare til å synes det er ubehagelig at du prøver deg. Du føler deg nok veldig voksen, men for de fleste kvinner over 30 er du som et barn. Jeg er 29 og kunne aldri ha datet en på 19. Må være minst 25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Først etablere en hyggelig tone uten merkbare baktanker, så komme med noen komplementer og noen tilfeldige, uskyldige berøringer. Dersom hun ikke trekker seg unna, kan det være håp. Dersom det hadde vært meg, kunne du vært med meg og mannen hjem om ikke du hadde hatt noe imot at han også var med og det hadde vært god kjemi. 

Anonymkode: d8c7d...847

WOW 😍 Du skulle vært min kone. Et drømmescenario for meg, men så kan jeg tenne på begge kjønn. For øvrig perfekt oppskrift. Altfor mange unge går rett på sak og da blir det ofte et nei. Jeg har en kone som av og til får spørsmålet "Skal vi pule?" fra litt yngre menn, men da er det full blokkering og NEI. En hyggelig tone og litt forsiktig flørt er veien å gå. Jeg har enda et håp om at det skal lykkes for meg/oss.

Anonymkode: b389e...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.9.2019 den 6.45, Made4u skrev:

For en dame som er trygdet og har en hel liten cocktail av psykiske diagnoser muligens, for ressurssterke vil en slik aldersforskjell være uaktuell.

Hehe....  Du skulle bare visst  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...