Gå til innhold

Hvordan sjekke opp eldre damer


Aj420

Anbefalte innlegg

Hei er egentlig gutt men har et spørsmål til dere damer. Jeg er en gutt på 19år og er egentlig kunn interessert i eldre damer 30-45. men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal sjekke opp damer på denne alderen. Spesielt siden jeg er ikke ute etter noe ordentlig forhold er bare 19 og vil ikke ha noe super seriøst enda. Dette er den enste siden jeg fant hvor jeg kan spørre dere. Sorry hvis det er no man policy her eller noe sånt.

Endret av Aj420
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg har lest på KG så er det helt vanlig for voksne damer å være sammen med unge gutter, så dette bør jo gå lett 

Anonymkode: e909a...e02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter hva jeg har lest på KG så er det helt vanlig for voksne damer å være sammen med unge gutter, så dette bør jo gå lett 

Anonymkode: e909a...e02

:fnise: .... Virkeligheten er nok en helt annen. De fleste menn har alltid vært litt eldre enn damer, også i dag. Bare les statistikk om dette.

Anonymkode: 39390...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klistre på en bart, å noe kroppshår. Så tenker jeg du er der.

Anonymkode: 56b7e...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama

Kom på en episode hvor noen unggutter sjekket opp meg og en venninde med først å sitte timesvis å nistirre, så kom de stotrende bort til oss og visstd ikke hva de skulle si.. Kleint.. Tror det er bedre å finne eldre damer på ulike forum.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først etablere en hyggelig tone uten merkbare baktanker, så komme med noen komplementer og noen tilfeldige, uskyldige berøringer. Dersom hun ikke trekker seg unna, kan det være håp. Dersom det hadde vært meg, kunne du vært med meg og mannen hjem om ikke du hadde hatt noe imot at han også var med og det hadde vært god kjemi. 

Anonymkode: d8c7d...847

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hundedama skrev:

Kom på en episode hvor noen unggutter sjekket opp meg og en venninde med først å sitte timesvis å nistirre, så kom de stotrende bort til oss og visstd ikke hva de skulle si.. Kleint.. Tror det er bedre å finne eldre damer på ulike forum.. 

Og dere satt i timesvis og stirret tilbake, og hadde ingenting å si da de kom.

Kleint.

Anonymkode: 08889...4e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Bare til by oss litt kamferdrops så faller trusene av.

Kamferdrops er merkelig lite tilgjengelig i norske butikker egentlig. 

Jeg lette faktisk etter det en gang i flere butikker (uten at hensikten med det var det du beskrev her) uten å finne det. Hvor selges det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere satt i timesvis og stirret tilbake, og hadde ingenting å si da de kom.

Kleint.

Anonymkode: 08889...4e7

😄😄

Anonymkode: 91805...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke bare gjøre som de trøndergutta på charterfeber da? Gå på et utested der det bare er eldre folk og by opp damene til dans 🤣

Anonymkode: ddcce...47d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del vil jeg si vær så snill å la det være. 

Jeg er over 44 år og har et barn på 24 år. For min del synes jeg det er direkte ekkelt når så unge gutter forsøker å sjekke meg opp. 

Siden det finnes mange håpefulle unge gutter som fantaserer om "modne damer", så vet jeg at det er utopisk av meg å tro at slikt skal ta slutt, men ta iallefall sterke avvisende signaler FORT, og ikke følg opp med detaljerte beskrivelser av hva en ungfole kan tilby meg når avslaget allerede var veldig tydelig. 

Det finnes nok kvinner som gjerne takker ja, men tydelig nei, fra en som bokstavelig rygger av tanken, da hjelper det ikke å komme med mer detaljert tilbud. Likevel skjer dette nesten hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...