Gå til innhold

Venninnes eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på hva folk tenker om dette. Jeg har ei venninne som har flyttet ganske langt vekk, for ca 10 år siden, men jeg har ikke sett henne på ca 15 år, jeg var å besøkte henne for ikke så lenge siden, og fant virkelig tonen igjen. Hu har slått opp med eksen for ca ett år sia. De har ei datter sammen og ett godt vennskap, han var på besøk en av dagene jeg var der og det var noe magisk som skjedde mellom oss

Hærregud, -og jeg er ateist...

KJØR PÅ. :Nikke: ... :hug: ... :ball: ...

Du lever bare en gang.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Du må huske oppi dette at dersom det skulle bli deg og han må du forholde deg til venninna grunnet barnet oppi her. Da tjener dere alle på å ha en god relasjon. Jeg er veldig lite for å gå for venners ekser, men om du bestemmer deg for å teste noe der er det størst sjanse for å komme greit ut av det ved å spille med åpne kort med venninnen. Det er tross alt bare 1 år siden bruddet også. Det er ikke lange tiden selv om bruddet kan ha vært greit mellom de.

Tusen takk for det 😌 det var ett svar jeg ville ha. Planen min var å møte han en dag og bare se om vi har rett i det vi tror, vi skal ikke gjøre noe. Visst det er rett, så går jeg til venninne mi før vi gjør noe mer, for sier hu nei, så fortsetter vi ikke.

Anonymkode: 13e01...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Hærregud, -og jeg er ateist...

KJØR PÅ. :Nikke: ... :hug: ... :ball: ...

Du lever bare en gang.

a.

Haha 🤣 jo takk for det 😁

Anonymkode: 13e01...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sabeltanmamma skrev:

Har du lest hva jeg spør om??

Har du/ dere bestemt dere så får dere snakke med venninna/ eksen deres. Hva hadde du foretrukket da? Dere er ikke venner lenger heller pga at dere nesten ikke treffes lenger, dere nærmer dere 40 og har rett og slett ikke særlig å velge imellom. Ser ut som dere har bestemte dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer med min venninnes eks, det var riktig nok ikke barn inne i bildet her. 

Var ærlig hele veien, og det er faktisk ingen sure miner. Det var litt rart i begynnelsen men alle er nå gode venner, og har hatt hytteturer og middager sammen.. 

Det handler om å kunne unne hverandre godt, og det kan hun dersom hun er over eksen sin, er hun ikke ferdig med han blir det derimot et problem og du burde trekke deg.. Snakk med henne. 

Anonymkode: df21d...f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks er en eks. Flere kompiser har vært sammen med samme damer, det har vært uproblematisk. Har man gjort det slutt var det vel en grunn til det, og da har man da ingenting med hvem eksen er sammen med. Selvsagt kan man si fra når det er barn inne i bildet, men det er det eneste.

Anonymkode: 66101...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, wintergirl skrev:

Av alle menn på jord så falt valget på din venninnes eks?  Dere nærmer dere 40, ikke 100. Dere får snakke med venninna/eksen deres og høre hva hun har å si. Helt ærlig så syns jeg det er sært og venninners eksmann bør man styre unna.

Det er jo ikke når man velger, men noe man føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, OnFire skrev:

Det er jo ikke når man velger, men noe man føler.

Hun begrunner det også med at de nærmer seg 40 og utvalget er lite. Og jo, man kan faktisk ta avstand fra følelser. Men hun får spørre venninna hva hun føler om det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er samboer med min venninnes eks, det var riktig nok ikke barn inne i bildet her. 

Var ærlig hele veien, og det er faktisk ingen sure miner. Det var litt rart i begynnelsen men alle er nå gode venner, og har hatt hytteturer og middager sammen.. 

Det handler om å kunne unne hverandre godt, og det kan hun dersom hun er over eksen sin, er hun ikke ferdig med han blir det derimot et problem og du burde trekke deg.. Snakk med henne. 

Anonymkode: df21d...f3d

Takk for ett fint innlegg. Godt å høre 😁

Anonymkode: 13e01...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, wintergirl skrev:

Har du/ dere bestemt dere så får dere snakke med venninna/ eksen deres. Hva hadde du foretrukket da? Dere er ikke venner lenger heller pga at dere nesten ikke treffes lenger, dere nærmer dere 40 og har rett og slett ikke særlig å velge imellom. Ser ut som dere har bestemte dere. 

Eg hadde blitt glad visst ei venninne ble ilag med min eksmann. Men det er meg. Nei ingenting er bestemt. 

Anonymkode: 13e01...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen. Jeg lurer litt på hva folk tenker om dette. Jeg har ei venninne som har flyttet ganske langt vekk, for ca 10 år siden, men jeg har ikke sett henne på ca 15 år, jeg var å besøkte henne for ikke så lenge siden, og fant virkelig tonen igjen. Hu har slått opp med eksen for ca ett år sia. De har ei datter sammen og ett godt vennskap, han var på besøk en av dagene jeg var der og det var noe magisk som skjedde mellom oss, verken jeg eller han har følt det før, vi snakker med hverandre hver dag. Vi er begge snart 40 år og kjærligheten er ikke like lett og finne lenger. Vi har snakket om å treffes snart, men burde eg sagt ifra til hu venninna mi før eller rett og slett vente å se om vi har det vi trur vi har?? 

Anonymkode: 13e01...991

Hadde droppet deg som venn. Egoist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venninne ønsker at jeg skal bli sammen med hennes eks😅 Det er fordi hun da vet at barna vil ha det enda bedre hos pappaen og fordi vi er venner😊 Nå er ikke det et alternativ for meg, men tenker at du burde snakke med venninna di så fort som mulig. Vær ærlig og fortell at du liker han, og hvis hun er over han så tror jeg hun vil støtte deg og dere. Hvis ikke, så må du velge. Men husk at dere skal uansett ha en relasjon mtp barnet, så jeg syns du burde snakke med henne før du møter han igjen. 

Anonymkode: 3a79d...bd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...