AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Hei alle sammen. Jeg lurer litt på hva folk tenker om dette. Jeg har ei venninne som har flyttet ganske langt vekk, for ca 10 år siden, men jeg har ikke sett henne på ca 15 år, jeg var å besøkte henne for ikke så lenge siden, og fant virkelig tonen igjen. Hu har slått opp med eksen for ca ett år sia. De har ei datter sammen og ett godt vennskap, han var på besøk en av dagene jeg var der og det var noe magisk som skjedde mellom oss, verken jeg eller han har følt det før, vi snakker med hverandre hver dag. Vi er begge snart 40 år og kjærligheten er ikke like lett og finne lenger. Vi har snakket om å treffes snart, men burde eg sagt ifra til hu venninna mi før eller rett og slett vente å se om vi har det vi trur vi har?? Anonymkode: 13e01...991
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Det vil nok ikke funke uansett, så er det virkelig verdt å miste venninnen din over? Samt skape styr og dårlig stemning for en familie med et BARN? Snakk om å være egosentrisk... Hold deg til folk som ikke har vært inni venninnene dine du. Anonymkode: 03e7f...d16 2
Gjest Hundedama Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 Jeg ville ha Fortalt venninen ja, legg det frem på en fin og ærlig måte, og hør jva hun føler rundt dette
wintergirl Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Av alle menn på jord så falt valget på din venninnes eks? Dere nærmer dere 40, ikke 100. Dere får snakke med venninna/eksen deres og høre hva hun har å si. Helt ærlig så syns jeg det er sært og venninners eksmann bør man styre unna. 5
candykiss Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 Hold deg unna, venninners ekser er off limit. Syns du virkelig denne mannen er mer verd enn vennskapet med venninnen din du har kjent i mange år? 3
sabeltanmamma Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil nok ikke funke uansett, så er det virkelig verdt å miste venninnen din over? Samt skape styr og dårlig stemning for en familie med et BARN? Snakk om å være egosentrisk... Hold deg til folk som ikke har vært inni venninnene dine du. Anonymkode: 03e7f...d16 Hva vet du om det?? Trenger ikke å bli ett problem som du mener. Meg og hu er ganske like, og eg hadde blitt glad visst det var ei venninne som ble ilag med min eks og stemor til mine barn.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 7 minutter siden, Hundedama skrev: Jeg ville ha Fortalt venninen ja, legg det frem på en fin og ærlig måte, og hør jva hun føler rundt dette Ja jeg tror det. Tusen takk for fin tilbake meld. Anonymkode: 13e01...991
Gjest Hundedama Skrevet 17. september 2019 #8 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg tror det. Tusen takk for fin tilbake meld. Anonymkode: 13e01...991 💚Håper det går bra
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, Hundedama skrev: 💚Håper det går bra Jeg og. Føler det egentlig. Jeg skreiv det ikke akkurat som det er, for hu var egentlig ei venninne av ei venninne av meg i ungdommen, som jeg ikke har sett siden. Så begynte vi å følge hverandre i sosiale medier for noen år siden, men var veldig kjekt at vi kom så godt overens da, så egentlig kunne eg gitt f*** , men liker jo dette like lite som alle andre som får den følelsen. Anonymkode: 13e01...991
Gjest Hundedama Skrevet 17. september 2019 #10 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og. Føler det egentlig. Jeg skreiv det ikke akkurat som det er, for hu var egentlig ei venninne av ei venninne av meg i ungdommen, som jeg ikke har sett siden. Så begynte vi å følge hverandre i sosiale medier for noen år siden, men var veldig kjekt at vi kom så godt overens da, så egentlig kunne eg gitt f*** , men liker jo dette like lite som alle andre som får den følelsen. Anonymkode: 13e01...991 Ikke vær då hsrd med deg selv, dette kan jo gå brs💚
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, Hundedama skrev: Ikke vær då hsrd med deg selv, dette kan jo gå brs💚 Takk. Det hjalp iallefall med dine ord. Anonymkode: 13e01...991
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #12 Skrevet 17. september 2019 15 minutter siden, candykiss skrev: Hold deg unna, venninners ekser er off limit. Syns du virkelig denne mannen er mer verd enn vennskapet med venninnen din du har kjent i mange år? Det kan faktisk være ja. Men håper jo at det skal gå bra. Vi har faktisk ikke vært venninner på veldig mange år, ikke hatt kontakt eingang. Anonymkode: 13e01...991
Gjest Hundedama Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Det hjalp iallefall med dine ord. Anonymkode: 13e01...991 Så koselig å høre ❣️
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 22 minutter siden, wintergirl skrev: Av alle menn på jord så falt valget på din venninnes eks? Dere nærmer dere 40, ikke 100. Dere får snakke med venninna/eksen deres og høre hva hun har å si. Helt ærlig så syns jeg det er sært og venninners eksmann bør man styre unna. Så jeg kan velge og vrake mellom alle menn på jord mener du, bare bli sammen med noen du ikke føler det rett for!! Nei takk, jeg har vært i den fellen før, og vil ikke tilbake. 100 nei då håper jeg at jeg er død, men er en viss forskjell på en 20 åring, enn 40 åring som er ferdig med barn, skilt og klar for å finne kjærligheten igjen. Neida jeg trengte selvsagt ikke å velge mi venninne sin eks, men no var det der kjemien stemte. Ja det skal vi, så takk for det. Ja det er din mening. Men jeg ville heller hatt ei venninne som ble sammen med min eks, som jeg visste var ett snillt menneske og ønsket mine det beste i livet. Anonymkode: 13e01...991
wintergirl Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg kan velge og vrake mellom alle menn på jord mener du, bare bli sammen med noen du ikke føler det rett for!! Nei takk, jeg har vært i den fellen før, og vil ikke tilbake. 100 nei då håper jeg at jeg er død, men er en viss forskjell på en 20 åring, enn 40 åring som er ferdig med barn, skilt og klar for å finne kjærligheten igjen. Neida jeg trengte selvsagt ikke å velge mi venninne sin eks, men no var det der kjemien stemte. Ja det skal vi, så takk for det. Ja det er din mening. Men jeg ville heller hatt ei venninne som ble sammen med min eks, som jeg visste var ett snillt menneske og ønsket mine det beste i livet. Anonymkode: 13e01...991 Har jeg nevnt noe om å velge å vrake? Men hvis venninna di sin eks er den eneste så må det være mer enn alder som begrenser det såpass.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 3 minutter siden, wintergirl skrev: Har jeg nevnt noe om å velge å vrake? Men hvis venninna di sin eks er den eneste så må det være mer enn alder som begrenser det såpass. På 3 år så e han den eneste jeg har fått den kjemien med, og det vokser desverre ikkje på trær. No har ikkje vi vært venninner heller på over 15 år, så om vi forblir så gode venninner er det akkurat like stor sjangse for. Anonymkode: 13e01...991
wintergirl Skrevet 17. september 2019 #17 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På 3 år så e han den eneste jeg har fått den kjemien med, og det vokser desverre ikkje på trær. No har ikkje vi vært venninner heller på over 15 år, så om vi forblir så gode venninner er det akkurat like stor sjangse for. Anonymkode: 13e01...991 Hvis du har bestemt deg så er det lite vits å spørre andre. 2
sabeltanmamma Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, wintergirl skrev: Hvis du har bestemt deg så er det lite vits å spørre andre. Har du lest hva jeg spør om??
Gjest Hundedama Skrevet 17. september 2019 #19 Skrevet 17. september 2019 Hvorfor så skarpe kommentarer, man velger ikkd hvem man fsller for.
annebanane Skrevet 17. september 2019 #20 Skrevet 17. september 2019 Du må huske oppi dette at dersom det skulle bli deg og han må du forholde deg til venninna grunnet barnet oppi her. Da tjener dere alle på å ha en god relasjon. Jeg er veldig lite for å gå for venners ekser, men om du bestemmer deg for å teste noe der er det størst sjanse for å komme greit ut av det ved å spille med åpne kort med venninnen. Det er tross alt bare 1 år siden bruddet også. Det er ikke lange tiden selv om bruddet kan ha vært greit mellom de. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå