jabx Skrevet 5. oktober 2019 #101 Skrevet 5. oktober 2019 9 timer siden, Grandidosa83 skrev: https://www.nrk.no/nyheter/sanders-hadde-hjerteinfarkt-1.14730227 Vel, nå hadde du ikke grunn til å vite det det for 17 timer siden, men Sanders har nok ikke den beste helsen lenger.. Jo, han er frisk og rask igjen.
Shantaram Skrevet 6. oktober 2019 #102 Skrevet 6. oktober 2019 12 timer siden, Example skrev: Forandringen av livsstilen kan da innebære mindre jobb og stress. Et hjerteinfarkt er ikke et tegn på fantastisk helse. Sjekk gjerne opp i hvem han har sagt han ønsker som VP. En afroamerikansk kvinne som er yngre enn seg selv. Han kunne like gjerne sagt navnet: Nina Turner. Hun er rett og slett nesten like bra, men med vesentlig mindre gjenkjennelse. Selve ordtaket for hans kampanje er not me, us. Det er faktisk på tide med en president som ikke skylder tjenester til større donorer etterhvert da den stinker rett og slett .
megda Skrevet 6. oktober 2019 #103 Skrevet 6. oktober 2019 On 10/5/2019 at 1:08 AM, jabx said: Nei, Sanders har definitivt mer integritet. Gabbard har drevet og flørtet med høyreekstreme og har til og med begynt å gjenta høyreekstrem propaganda. hvilken ekstrem propaganda er det du sikter til konkret?
jabx Skrevet 6. oktober 2019 #104 Skrevet 6. oktober 2019 3 timer siden, megda skrev: hvilken ekstrem propaganda er det du sikter til konkret? For eksempel var hun gjest hos høyreekstreme Dave Rubin og bablet om ting som at "de andre demokratiske kandidatene ønsker åpne grenser".
megda Skrevet 6. oktober 2019 #105 Skrevet 6. oktober 2019 23 minutter siden, jabx said: For eksempel var hun gjest hos høyreekstreme Dave Rubin og bablet om ting som at "de andre demokratiske kandidatene ønsker åpne grenser". Så at hun er gjest hos Dave Rubin gjør henne høyreekstrem? Å si at andre demokrater vil ha en løsere grensepolitikk er vel ikke noe å reagere på? Gjør det henne høyreekstrem? At du klassifiserer Dave Rubin som høyreekstrem virker også merkelig da mitt inntrykk er at han er en liberal mann. Du er rask til å kaste ut merkelapper på mennesker, men da trengs det jo også bevis som står i stil til merkelappen.
jabx Skrevet 6. oktober 2019 #106 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, megda skrev: Så at hun er gjest hos Dave Rubin gjør henne høyreekstrem? Å si at andre demokrater vil ha en løsere grensepolitikk er vel ikke noe å reagere på? Gjør det henne høyreekstrem? At du klassifiserer Dave Rubin som høyreekstrem virker også merkelig da mitt inntrykk er at han er en liberal mann. Du er rask til å kaste ut merkelapper på mennesker, men da trengs det jo også bevis som står i stil til merkelappen. Nei, det jeg skrev var: "flørtet med høyreekstreme og har til og med begynt å gjenta høyreekstrem propaganda" Du spurte hva jeg siktet til, og jeg ga deg et eksempel. Rubin var liberal tidligere. Men nå som han har funnet ut at det er mye penger i å spre høyreekstrem propaganda så har han tatt den helt ut og kjører et høyreekstremt løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå