Gjest plysj Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei folkens!! Jeg ville bare lufte en tanke å høre hva dere sier om den:) Når det gjelder det å vere desperat, hvor går grensen egentlig? Når er man desperat, er det ille å vere desperat? Det å vere sykelig desperat er vel ganske ille, der man nesten blir i en slags forfølger situasjon, da bør man kansje få hjelp Desperat- inpåsliten, er det samme greie?? Når er en jente innpåsliten egentlig? Jeg føler det ofte slik at jenter kan virke litt innpåslitne med gutter som du nettopp har møtt ved at vi tar kontakt oftere, og føler at gutten ikke "gidder" å svare deg..Men gutter og jenter er jo forskjellige og ivertfall når det gjelder meldinger, der går det i ja,nei, ok eller vet ikke. Oi,bynder kansje å komme litt utpå viddene her men som sagt,desperat-innpåsliten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Desperat: Prioritet nummer er å skaffe en kjæreste. Dette lyser gjennom alle tanker, handlinger og gjøremål. Virkelig desperat: Prioritet en er å skaffe seg en kjæreste. Dette lyser igjennom alle tanker, handlinger og gjøremål, men nå har du kommet til det stadum at kjærestens alder, bakgrunn, utseende osv, spiller ingen rolle. Og tro meg; Noen personer virkelig lyser det ut av. Og ja; En plukker opp slikt temmelig fort. Attraktivt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ..A.. Skrevet 19. mai 2005 #3 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man blir stemplet desperat om man har et sterkt ønske om å få seg en kjæreste og har dette som prioritet 1... ...men så er jeg mann da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2005 #4 Del Skrevet 19. mai 2005 De desperate kan som regel ikke fatte og begripe at de virker desperate, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 19. mai 2005 #5 Del Skrevet 19. mai 2005 Ordet overivrig kommer inn her. Når en mann er overivrig med komplimenter,overivrig med å få kontakt,med å holde kontakten,Når en mann er overivrig generelt når det kommer til det motsatte kjønn. Ja,DA er han desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå