Gå til innhold

Menn. Er det dumpegrunn at damen er eldst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest WhisperingWind
17 minutter siden, wintergirl skrev:

Men nå tenker ikke jeg på rike menn som vil ha yngre. Vanlige menn med normal inntekt og enten helt vanlig utseende selv. 

Mener du unge kjøpekoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Mener du unge kjøpekoner?

Nei. Jeg har sett menn som er i 40-50 årene som foretrekker mye yngre jenter i 20 årene og som får dem. Helt vanlige menn og helt vanlige jenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

For en latterlig problemstilling. 

Hvor mye eldre kunne dama vært enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, wintergirl said:

Hvor mye eldre kunne dama vært enn deg?

Så lenge vi er på samme sted i livet, med samme ønsker og behov, så er alder relativt irrelevant. Har vært i flere forhold hvor dama var eldst, uten at dét var en faktor i at forholdet tok slutt. 

Er en ren tilfeldighet at samboeren min nå er noen få år yngre enn meg.

Min lengstvarende FF er faktisk ti år eldre enn meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Så lenge vi er på samme sted i livet, med samme ønsker og behov, så er alder relativt irrelevant. Har vært i flere forhold hvor dama var eldst, uten at dét var en faktor i at forholdet tok slutt. 

Er en ren tilfeldighet at samboeren min nå er noen få år yngre enn meg.

Min lengstvarende FF er faktisk ti år eldre enn meg. 

Takk for svar😊 Likte du hun som var ti år eldre? Syns du hun var fin? Bra person? En du kunne satset på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som i overskriften! Dumper du damer som er eldre enn deg? 

Anonymkode: 38ae8...55c

Ja, om du er stokk dum eller 15 år.   Voksne/modne damer er Guds gave til yngre menn.

Hilsen en som ble "frelst" som 24 åring, da han havna i seng med ei på 52.

Anonymkode: 53c0d...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl said:

Takk for svar😊 Likte du hun som var ti år eldre? Syns du hun var fin? Bra person? En du kunne satset på?

Hun er sånn sett et dårlig eksempel, som tidligere balettdanser så hun ikke akkurat ut som alderen sin. Personlighetsmessig er hun fantastisk, og noen jeg er god venn med den dag i dag. Det er aldri logiske parametre som bestemmer hvem jeg satser på, det er følelser. Jeg datet en advokat som også var styrkeløfter, med herlig personlighet og herlig i senga. Selv om hjernen min så at hun var noe å satse på, så falt jeg ikke for henne og avsluttet relasjonen. 

Hadde også en FF som var 25 år eldre enn meg, og en som var 18 år eldre, så alder bryr meg ikke så mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hun er sånn sett et dårlig eksempel, som tidligere balettdanser så hun ikke akkurat ut som alderen sin. Personlighetsmessig er hun fantastisk, og noen jeg er god venn med den dag i dag. Det er aldri logiske parametre som bestemmer hvem jeg satser på, det er følelser. Jeg datet en advokat som også var styrkeløfter, med herlig personlighet og herlig i senga. Selv om hjernen min så at hun var noe å satse på, så falt jeg ikke for henne og avsluttet relasjonen. 

Hadde også en FF som var 25 år eldre enn meg, og en som var 18 år eldre, så alder bryr meg ikke så mye. 

Ok. Blir stort sett sjekket opp av yngre menn selv og de tror jeg er på deres alder.(deres ord) Men har mann nå, så gjør aldri noe ut av det. Hadde jeg ikke hatt mann så vet jeg ikke. Måtte se an typen veldig godt ihvertfall. Men fint at du ikke lar alder «feil vei» hindre deg da.

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl said:

Ok. Blir stort sett sjekket opp av yngre menn selv og de tror jeg er på deres alder.(deres ord) Men har mann nå, så gjør aldri noe ut av det. Hadde jeg ikke hatt mann så vet jeg ikke. Måtte se an typen veldig godt ihvertfall. Men fint at du ikke lar alder «feil vei» hindre deg da.

Du får si fra om du blir singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om 15 års aldersforskjell er det grunn til bekymring. Opptil 10 kan være bærekraftig, og under det går som regel fint:)

Anonymkode: 73760...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er snakk om 15 års aldersforskjell er det grunn til bekymring. Opptil 10 kan være bærekraftig, og under det går som regel fint:)

Anonymkode: 73760...faa

Spørs om det er ff/sex, eller seriøst forhold.  Selv er jeg 43, å har ff/elsker på 27.  Kjenner/vet om flere på min alder som har ff i midten/slutten av 20-åra.

Anonymkode: 53c0d...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg på 38 klina med en på 28 og fikk høre av noen venninner at det var sært og hun kunne vært moren hans. Er det bare meg, eller det mer sært at ti år gamle jenter føder barn. Hadde hun ligget med en 30 år eldre mann hadde de ikke sagt noe. Hvorfor reagere når dama er eldst. Her var det ti år mellom dem. Og attpåtil si at en på 38 kunne vært moren til en på 28😂😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er eldre enn samboer, og det var selvsagt ingen faktor da vi begynte å date. Vi var i 20 årene begge to, og på ca samme sted i livet :)

 

Anonymkode: 2cb76...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få damer vil ha yngre menn da, de skal helst være noen år eldre.

Anonymkode: 102c0...96b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann er 6 år yngre enn meg..han trodde jeg var mye yngre enn han da vi traff hverandre første gang, og trodde jeg løy på alderen for å skremme han bort 😅 Vi har vært sammen mange år, er gift og har barn sammen..har aldri fått følelsen av at han ønsker å dumpe meg :P

Det sagt, herregud for et styr i starten! Alle som skulle blande seg..venninner som var type «giiiiiiiid for en aldersforskjell..» som aldri hadde sagt et ord om han var mye eldre enn meg. Jeje, noe må jo også de bekymre seg over og sladre om, så jeg tenkte vel egentlig bare at jeg gjorde dem en tjeneste. 

Han er min sjelevenn, og jeg visste jeg skulle gifte meg med han aller første gang jeg så han. Alder er bare et tall. Dessuten lever kvinner statistisk sett lengre enn menn, så egentlig er aldersforskjellen en kjempefordel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Embryo skrev:

Haha, for et random og oppkonstruert spørsmål. Hvis hun er eldre enn ham nå, var hun eldst da de ble sammen også. Hvis aldersforskjellen skulle være grunn til å dumpe henne ville det vært grunn til å droppe å bli sammen med henne i utgangspunktet.

Mange dumper folk for den samme tingen som tiltrakk i utgangspunktet. Forskjeller er gjerne mer sexy i starten. 

Anonymkode: 872d5...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få damer vil ha yngre menn da, de skal helst være noen år eldre.

Anonymkode: 102c0...96b

Få damer? Er du mann? Menn blir så fort gamle i forhold til kvinner om dagen, så mange kvinner i dag fortrekker faktisk noen på sin egen alder eller yngre. Vi lever endelig i en tid der kvinner selv kan velge hvem de vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vera skrev:

Min mann er 6 år yngre enn meg..han trodde jeg var mye yngre enn han da vi traff hverandre første gang, og trodde jeg løy på alderen for å skremme han bort 😅 Vi har vært sammen mange år, er gift og har barn sammen..har aldri fått følelsen av at han ønsker å dumpe meg :P

Det sagt, herregud for et styr i starten! Alle som skulle blande seg..venninner som var type «giiiiiiiid for en aldersforskjell..» som aldri hadde sagt et ord om han var mye eldre enn meg. Jeje, noe må jo også de bekymre seg over og sladre om, så jeg tenkte vel egentlig bare at jeg gjorde dem en tjeneste. 

Han er min sjelevenn, og jeg visste jeg skulle gifte meg med han aller første gang jeg så han. Alder er bare et tall. Dessuten lever kvinner statistisk sett lengre enn menn, så egentlig er aldersforskjellen en kjempefordel. 

6 år er da ikke så mye. Hadde han vært 20 år eldre så hadde det vært greit lissom. Merkelig det der. Akkurat som en venninne av meg som klina med en som var 10 år yngre enn henne, og hennes venninner mente hun kunne vært moren hans. Hva feiler det folk i samfunnet? Hadde han vært 15 år eldre så hadde det vært helt greit. Hadde han vært 20 år eldre så kunne han ha vært storebroren hennes, men en kvinne som er 10 år eldre kunne vært moren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...