Gå til innhold

Menn. Er det dumpegrunn at damen er eldst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma har vært godt gift i over 20 år med en mann som er yngre. 

Anonymkode: 3102b...81d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil dumpe ei dame fordi hun er eldre enn deg, så ville man vel ikke blitt sammen til å begynne med...

Anonymkode: 3399d...748

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for et random og oppkonstruert spørsmål. Hvis hun er eldre enn ham nå, var hun eldst da de ble sammen også. Hvis aldersforskjellen skulle være grunn til å dumpe henne ville det vært grunn til å droppe å bli sammen med henne i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis ikke. Tilfeldighetene har gjort at alle kvinner jeg har data har vært et år eller to eldre enn meg. Det er ikke noe jeg bryr meg om.

Anonymkode: f4cbf...fd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind

Svigermor er 15 år eldre enn mannen. De har vært sammen 25 år.

Jeg er 2 år eldre en gubben. Vi har vært sammen i 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naturligvis ikke. Tilfeldighetene har gjort at alle kvinner jeg har data har vært et år eller to eldre enn meg. Det er ikke noe jeg bryr meg om.

Anonymkode: f4cbf...fd2

Et eller to år er ingenting Tingeling😄

For noen så er 5 -10-15-20 års aldersforskjell den «gærne»veien litt vanskelig å svelge for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Embryo skrev:

Haha, for et random og oppkonstruert spørsmål. Hvis hun er eldre enn ham nå, var hun eldst da de ble sammen også. Hvis aldersforskjellen skulle være grunn til å dumpe henne ville det vært grunn til å droppe å bli sammen med henne i utgangspunktet.

Ts her! Takk for alle svar 😊

Jeg får rette på mitt eget spørsmål da. Er det dumpegrunn at en dame du dater er eldre enn deg? 

Anonymkode: 38ae8...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
14 minutter siden, wintergirl skrev:

Et eller to år er ingenting Tingeling😄

For noen så er 5 -10-15-20 års aldersforskjell den «gærne»veien litt vanskelig å svelge for noen.

Hvorfor? Man forelsker seg jo i personen. Blir en sammen med en som er mye eldre så vet en jo at vedkommende er såpass mye eldre.

Hvorfor skulle følelsene endre seg frem i tid?

Da er det vel andre ting enn alderen i seg selv. Største problemet som som oftest oppstår er om den ene parten er veldig ung når forholdet starter og den yngste ikke er klar for ting som den eldste er klar for mht giftermål, barn etc.

De er gjerne på to forskjellige stadier i livet. Jeg er den samme som jeg var da jeg var 18 på mange måter, men jeg var ung og trengte å utforske, spre vingene mine og visste ikke hva jeg ville med livet mitt. Min da 7 år eldre kjæreste var klar for mer og dermed ble det slutt.

Men noen ganger er den unge en gammel sjel og den eldre en ung sjel. Og så er de på samme sted i livet tross aldersforskjellen...

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WhisperingWind skrev:

Hvorfor? Man forelsker seg jo i personen. Blir en sammen med en som er mye eldre så vet en jo at vedkommende e såpass mye eldre. Hvorfor skulle følelsene endre seg frem i tid? Da er det vel andre ting enn alderen i seg selv. Største problemet som om oftest oppstår er om den ene parten er veldig ung når forholdet starter og den yngste ikke er klar for ting som den eldste er klar for mht giftermål, barn etc.

De er gjerne på to forskjellige stadier i livet. Jeg er den samme som jeg var da jeg var 18 på mange måter, men jeg var ung og trengte å utforske, spre vingene mine og visste ikke hva jeg ville med livet mitt. Min da 7 år eldre kjæreste var klar for mer og dermed ble det slutt.

Men noen ganger er den unge en gammel sjel og den eldre en ung sjel. Og så er de på samme sted i livet tross aldersforskjellen...

Jeg kan ikke svare for alle. Leser bare at enkelte menn her inne vil ha mye yngre damer. For min del så har det lite å si hvis man liker hverandre. For være opp til hver enkelt. Men jeg selv foretrekker 5 pluss/minus selv. Men skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
6 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg kan ikke svare for alle. Leser bare at enkelte menn her inne vil ha mye yngre damer. For min del så har det lite å si hvis man liker hverandre. For være opp til hver enkelt. Men jeg selv foretrekker 5 pluss/minus selv. Men skal aldri si aldri.

Joda, er nok mange menn som fantaserer om det, men i realiteten så er det sjeldent at det holder i lengden fordi de ikke er på samme stadiet. Ofte har damen daddyissues og mannen innser etterhvert at sex og seksuell kjemi sjeldent blir noe særlig givende i lengden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som i overskriften! Dumper du damer som er eldre enn deg? 

Anonymkode: 38ae8...55c

Jøsses...... nok et "jeg er ikke god nok og overtenker alt mulig spørsmål"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Joda, er nok mange menn som fantaserer om det, men i realiteten så er det sjeldent at det holder i lengden fordi de ikke er på samme stadiet. Ofte har damen daddyissues og mannen innser etterhvert at sex og seksuell kjemi sjeldent blir noe særlig givende i lengden....

Vet om noen menn i 50 årene som tviholder på mye yngre damer, så noen ser forbi det. Men ikke alle menn er sånn. Alle skal bli eldre uansett, så alder er ikke noe vi kan skryte oss på da den er forbigående for alle mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Vet om noen menn i 50 årene som tviholder på mye yngre damer, så noen ser forbi det. Men ikke alle menn er sånn. Alle skal bli eldre uansett, så alder er ikke noe vi kan skryte oss på da den er forbigående for alle mennesker. 

Joda, noen er ikke interesser i et dypt forhold med mening så lenge de har en trofédame. Akkurat som at mange yngre kvinner er sammen med en eldre mann pga penger og status. 

Og noen ganger så treffer man bare sjelevennen sin uavhengig av alder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jøsses...... nok et "jeg er ikke god nok og overtenker alt mulig spørsmål"...

Ts her! 😂😂😂, der traff du spikeren på hodet 👍🏼

Anonymkode: 38ae8...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ville vært rimelig sært, synes i alle fall jeg, å innlede noe med noen man har planer om å dumpe. Blir det ikke mer nærliggende å tenke at dersom noen ikke er innenfor ens preferanser, ja da innleder man ikke noe i det hele tatt med vedkommende... Logisk det i mine tanker i alle fall.

Så tenker jo at det hele er en heller tåpelig problemstilling, dersom noen dumpes så er det dermed ikke av en slik årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Joda, noen er ikke interesser i et dypt forhold med mening så lenge de har en trofédame. Akkurat som at mange yngre kvinner er sammen med en eldre mann pga penger og status. 

Og noen ganger så treffer man bare sjelevennen sin uavhengig av alder. 

 

Men sjeldent er de unge damene spesielt flotte da. Unge er de, men ikke flotte. Men for noen menn så er kanskje ungen kvinner flotte bare de er unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Men sjeldent er de unge damene spesielt flotte da. Unge er de, men ikke flotte. Men for noen menn så er kanskje ungen kvinner flotte bare de er unge.

Mange golddiggers damer ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Mange golddiggers damer ser bra ut.

Men nå tenker ikke jeg på rike menn som vil ha yngre. Vanlige menn med normal inntekt og enten helt vanlig utseende selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...