Gå til innhold

Selvluftere


Chantielle

Anbefalte innlegg

Min har selvluftet seg 3 ganger fordi hun på mirakuløst vis greide å klemme seg under/gjennom porten osv under løpetida. Første gangen gikk hun en tur rundt kvartalet (i følge naboene), og var på vei opp verandatrappa igjen som om ingenting hadde skjedd da jeg fant henne. De andre gangene har jeg oppdaget henne rett utenfor huset og fått henne tilbake umiddelbart.

Det er jo litt søtt at hun bare rusler rundt sånn, men jeg er redd for biler og vil ikke at hun skal bli skadet, og jeg vil ikke fremstå som uansvarlig. Så da ble det ny port.

Anonymkode: 2915e...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min har selvluftet seg 3 ganger fordi hun på mirakuløst vis greide å klemme seg under/gjennom porten osv under løpetida. Første gangen gikk hun en tur rundt kvartalet (i følge naboene), og var på vei opp verandatrappa igjen som om ingenting hadde skjedd da jeg fant henne. De andre gangene har jeg oppdaget henne rett utenfor huset og fått henne tilbake umiddelbart.

Det er jo litt søtt at hun bare rusler rundt sånn, men jeg er redd for biler og vil ikke at hun skal bli skadet, og jeg vil ikke fremstå som uansvarlig. Så da ble det ny port.

Anonymkode: 2915e...c40

Uhell kan skje alle. Jeg tenker mest på de som konsekvent lar hunden lufte seg selv. Bra med ny port! Er forferdelig leit om det skulle skje noe,påkjørsel etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min har selvluftet seg 3 ganger fordi hun på mirakuløst vis greide å klemme seg under/gjennom porten osv under løpetida. Første gangen gikk hun en tur rundt kvartalet (i følge naboene), og var på vei opp verandatrappa igjen som om ingenting hadde skjedd da jeg fant henne. De andre gangene har jeg oppdaget henne rett utenfor huset og fått henne tilbake umiddelbart.

Det er jo litt søtt at hun bare rusler rundt sånn, men jeg er redd for biler og vil ikke at hun skal bli skadet, og jeg vil ikke fremstå som uansvarlig. Så da ble det ny port.

Anonymkode: 2915e...c40

Flott, da tok du nødvendige grep for å unngå,at det skjer igjen 👍

Problemet er eiere som baserer hundeholdet sitt på såkalt selvlufting. Det er heldigvis ikke så mange av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Dere som lar hunden selvlufte seg tenker ikke på mennesker som er redd fremmede hunder, det er faktisk ikke så gøy å møte på en hund som følger etter deg og bjeffer og småknurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...