AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #21 Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, padawan skrev: Jeg gjorde noe av det samme som deg da jeg fløy til Bali. Ville ikke vente en ekstra dag på å dra nedover så jeg måtte dra via Frankfurt på vei ned. Hjemturen var direkte Doha - Oslo. Samme her. Hjemturen er "direkte" dvs en vanlig mellomlanding i Doha. Så akkurat at SAS ankomst og Qatar Airways avgang er fra terminal 5 begge deler. Da bør det vel gå greit. Anonymkode: 57c59...2a8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #22 Skrevet 17. september 2019 Kommer du tre timer før ender du opp med å sitte og blomstre på Gardermoen i minst to timer. Ta med litt lunsj, så slipper du å bruke de 800 kronene du sparte på mat på flyplassen. Anonymkode: 0633b...bf8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #23 Skrevet 17. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer du tre timer før ender du opp med å sitte og blomstre på Gardermoen i minst to timer. Ta med litt lunsj, så slipper du å bruke de 800 kronene du sparte på mat på flyplassen. Anonymkode: 0633b...bf8 Mulig det. Men nå er det for sent. Mini pris billetten er kjøpt og er ikke refunderbart. Tar med noe lesestoff. Noen som vet om man kan ta med strikkepinner, enten vanlige eller bambus? Anonymkode: 57c59...2a8
reiseglad Skrevet 17. september 2019 #24 Skrevet 17. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det. Men nå er det for sent. Mini pris billetten er kjøpt og er ikke refunderbart. Tar med noe lesestoff. Noen som vet om man kan ta med strikkepinner, enten vanlige eller bambus? Anonymkode: 57c59...2a8 I Norge har jeg aldri blitt fratatt strikkepinner, men vet at andre har opplevd det en sjelden gang på på andre flyplasser (utland). Bambuspinner er sikkert.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #25 Skrevet 17. september 2019 55 minutter på Arlanda bør gå fint, men god tid har du ikke, så vær forberedt på å forte deg fra gate til passkontroll og videre til neste gate. Har hatt så lite som 45 minutter på flybytte fra Schengen til non-Schengen på Frankfurt og det gikk fint, men var stressende. Både jeg og bagasjen kom med flyet videre. Anonymkode: 9a1a2...601
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå