Gå til innhold

Turn off at jeg ønsker lyset av under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er aldri turn-on med dårlig selvtillit, men tror ikke noen reagerer hvis du slår det av på kveldstid. Tenn et lys så blir det til og med romantisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er turn off.

Noen skavanker har alle og hvis jeg først vil ligge med noen har det ingen ting å si.jeg vil jo gjerne se den personen jeg ligger med.

Jeg er kvinne forresten.

Anonymkode: 45a29...9ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Ja, det hadde jeg blitt veldig forundret over.. tror det aldri har skjedd meg bortsett fra i lange forhold og vi bare finner det for godt etter vi har lagt oss/det er midt på natta.

Jeg vil jo se den jeg ligger med, og se på sexen. Er jo halve moroa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne. Masse skavanker, har knapt annet, men lyset på under sex ja. 

Anonymkode: 10834...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del liker jeg det for da kan jeg føle med sansene mine. Da slipper jeg å være avhengig av øynene mine. Bruker de jo dagen lang, godt å slappe av i dem. 

Dessuten er det slitsomt å følge med på personen du har sex med, føler jeg blir avbrutt liksom, samt at de avbryter meg fordi det ser ut som at jeg lider. (Jeg lider ikke), det har ført til at jeg har fått litt issues også.. Hehe. At man må liksom være på en ‘bestemt’ måte, vise det på en bestemt måte, osv osv. Mister lysten jeg. 

Og SELVFØLGELIG, de gangene noe kan tolkes i seksuelle retninger, må det påpekes. 

‘Se der, en meitemark. Ligner på en penis’  

Anonymkode: 61813...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle disse analblekings trådene er det ikke rart man ønsker lyset avslått. 

Anonymkode: 2d7c5...4f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter alle disse analblekings trådene er det ikke rart man ønsker lyset avslått. 

Anonymkode: 2d7c5...4f3

Du kan så si...

 

Jeg blir ikke fornærmet og blånekter om sexpartneren vil ha lyset av, men selv vil jeg gjerne ha det på.

Jeg har selvsagt mine skavanker, ganske mange av dem også, men jeg er så gæærn at jeg er overbevist om at når jeg først får en naken mann i senga mi, så er det fordi han vil ha sex med meg. Uavhengig av skavanker eller 'skavanker' (farge rundt analen er ikke en skavank etter min mening).

Anonymkode: cf070...aae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med sex helt i mørket. Da kan man fantasere helt som man vil.😂

Anonymkode: 5a633...5af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som jeg tenner på, er kvinner som er trygg i sin egen kropp som den er. Kvinner som byr på seg selv med den kroppen de har.

"Her er jeg, sånn er jeg og sånn er min kropp, lik det eller gå!"

 

Anonymkode: 7ae04...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lyset alltid av når vi en sjelden gang har sex. Han får ikke lov til å se meg uten klær etter at han kritiserte kroppen min for et par år siden. Han liker uansett ikke å ta på meg. Sexlivet og selvfølelsen ble ødelagt, sånn er det bare...

Anonymkode: 331d4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er lyset alltid av når vi en sjelden gang har sex. Han får ikke lov til å se meg uten klær etter at han kritiserte kroppen min for et par år siden. Han liker uansett ikke å ta på meg. Sexlivet og selvfølelsen ble ødelagt, sånn er det bare...

Anonymkode: 331d4...5c8

Sånn vil jeg også ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tilfeldig om lyset er på eller av, eller om det er dagslys.. Har følt litt på det, helt til han en kveld avbrøt, sa "jeg vil se deg" og slo på lyset. Det boostet selvfølelsen x 100, for å si det sånn...

Anonymkode: 6a402...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger det sammen for dere med selvtillit med kroppen? 

Har noen kilo for mye + en del rundt magen. Så er ikke noen slank. 

Er det dagslys på morningen er det greit nok, men liker ikke flom lys fra taklampen. Må understreke at er ikke i forhold. Hadde gjerne vært annerledes dersom jeg var sammen med en. Er i tidlig datingfase. 

Anonymkode: 70245...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henger det sammen for dere med selvtillit med kroppen? 

Har noen kilo for mye + en del rundt magen. Så er ikke noen slank. 

Er det dagslys på morningen er det greit nok, men liker ikke flom lys fra taklampen. Må understreke at er ikke i forhold. Hadde gjerne vært annerledes dersom jeg var sammen med en. Er i tidlig datingfase. 

Anonymkode: 70245...949

Ja. Eksen min forgudet kroppen min, så det var null problem med sex i flomlys på badet etc. Absolutt ingen hemninger eller tanker rundt at han «kunne se meg».

Nå er det jo snudd helt på hodet.

Anonymkode: 331d4...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...