Gjest eminel Skrevet 6. september 2002 #21 Del Skrevet 6. september 2002 Den minste Cool Water er på 15 ml. Jeg betalte 110 kr. for den 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 6. september 2002 #22 Del Skrevet 6. september 2002 Pleasures og Miracle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 7. september 2002 #23 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg liker godt parfymer og har som favoritt Calvin Klein "Eternity", men det merket har jeg brukt i noen år nå. Kanskje på tide å skifte til en annen type, men da må duften passe til meg og min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. september 2002 #24 Del Skrevet 7. september 2002 Dolce&Gabbanas Light BLue og Gucci Envy... Deilige parfymer begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. september 2002 #25 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har en parfyme som ikke er så kjent, tror jeg. Den heter Tribu, og er fra Benetton(!) Den er kjempegod, men jeg finner den bare i tax-free-butikker, og nå er jeg snart tom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. september 2002 #26 Del Skrevet 8. september 2002 Cerruti`s 1881 lukter det av meg sånn til daglig. Kjempegod parfyme. Til fest: HYPNOTIC POISON (fra Christian Dior) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 10. september 2002 #27 Del Skrevet 10. september 2002 di beste parfymene hette emporio armani (isje den nye kvide så hette she, men den gamle), å hugo boss woman. Kan sje forstå keffor ingen har sagt at emporio armani e goe!!! den e best... koste ca 300kr på danskebåden... 03ann e dødsgoe anbefal ann t alle så vil lokta godt!! han har faktisk blitt kåra t ei av di mest romantiske loktene i in-side... seie litt!! men sånn gamle dame parfyme lig eg isje, sånn så christian dior å sånn.. æsj!! hilsen en gjest fra jæren.... 03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 11. september 2002 #28 Del Skrevet 11. september 2002 J`adore fra Christian Dior er min favoritt. Måtte bare lukte meg selv litt på håndleddet da jeg så det innlegget her...Åååå så godt det lukter! Blir helt satt ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #29 Del Skrevet 18. september 2002 Eg må bare få sagt at eg e heilt enige med gjesten fra Jæren, Emporio Armani e ein av de beste parfymane! Men eg lige og veldigt godt Hugo deep red! Eg e enormt glae for at dåkk gamle feide konene har dåkkas egen loktesmag for eg konna ikkje tenkt meg någe verre en å gå rondt å lokta de same som ei gammale kjerring. Te adle dåkk onge så broge enten hugo deep red elle Emporio Armani, dåkk har god loktesans!! Store kniba frå ei frå jæren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. september 2002 #30 Del Skrevet 18. september 2002 Synes Noa er gog også jeg. Sambo kom hjem fra danskebåten igår med den til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 18. september 2002 #31 Del Skrevet 18. september 2002 Selv har jeg prøvd mange parfymer og skifter sånn innemellom, men for tiden går det på Laura og Escada Sentiment som er parfymer som passer meg godt da jeg ikke liker de parfymene som er mye krydret og skarpe i lukt................unntaket er når jeg skal ut på fest el.l. Smaken er som baken - dessuten er det ikke alle parfymer en kan bruke - den som er god på deg trenger ikke være god til meg..................og omvendt! Husker jeg brukte Tresôr veldig mye før og en venninne av meg synes den var såååå god så hun kjøpte seg den hun også..............og den passet ikke til henne..................ble nesten som svettlukt.............så den ble ikke brukt nei! Så det er nok lurt å prøve ja. Klemz fra Stinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. september 2002 #32 Del Skrevet 18. september 2002 Sensations fra Jil Sander er bare vanvittig god synes jeg. Min definitive favoritt for tiden. Ellers bruker jeg D&G fra D&G, Lalique fra Lalique og Miracle fra Lancôme. Men, det som er skikkelig kjedelig er at jeg reagerer på alkoholen i parfymene, så jeg kan ikke spraye de "vanlige" stedene, begynner bare å klø da og får litt utslett som går over etter en dag el. to Så jeg sprayer lett over ryggen og litt i håret. Ikke optimalt, men jeg vil jo lukte godt jeg også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. september 2002 #33 Del Skrevet 19. september 2002 Cerruti 1881 er klart den beste jeg har funnet hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 21. september 2002 #34 Del Skrevet 21. september 2002 Bruker en parfyme som heter Poême. Den er veldig god, har fått veldig mange komplemanger for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #35 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg liker godt "Polo sport Women" fra R.Lauren og "Paris" fra YSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #36 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg liker godt "Polo sport Women" fra R.Lauren og "Paris" fra YSL. Og så "One" fra C.Klein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå