Gå til innhold

saksforberedende møte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

funnet ut at da er møte kl 09:00 til 15:30 varer lenge,  snakt me sakkyndig om alt og hun sa selv løsningen kan ver samvær under tilsyn av barnevern med meg til stedet, Barnefaren har aldri vert enig i og komme til meg for samvær og vil ha med seg noen ver gang for samvær venn/kompis men dette er ikke jeg enig i da pga hun er 8 måneder og ganske skeptisk på fremmede og.. og blir urolig (for mange inntrykk som advokaten har sakt)..han har ikke sett henne nå ca 5 måneder.. har ikke nektet han samvær men redd om dommeren plutselig sier at barnefar kan få omsorgen.. noe barnevernet har sakt kan være vanskeligst for han og få , men vet aldri hva dommeren mener..

Anonymkode: 18509...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd...! Sukk.

Anonymkode: cd2a3...d79

enda en sånn kommentar..! sukk. 

Anonymkode: 18509...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et saksforberedende møte varer sjeldent så lenge. En dommer går meget sjeldent mot sakkyndige sine anbefalinger. Hovedregelen er at dommer ikke kan tvinge igjennom noe på et saksforberedende møte, da dommeren ikke her skal dømme. Det er et nokså uformelt møte. Dette er for å ‘sondere’ terrenget og se om det er mulig å komme fram til en løsning partene mellom uten å måtte gå gjennom en hel rettssak. 

Anonymkode: 80427...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...