Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Gjest loveli

Har ikke hørt podcasten hans før og spolte litt frem i siste episode for å høre litt hvorfor folk reagerer  (episode 5)  og hørte bare at han sleit med å si "Universitetssykehuset", tid 16:35. Det var det første jeg hørte av denne podcasten og mtp hva som har blitt skrevet om han her i det siste så ble jeg helt satt ut. Det er jo ikke rart at folk reagerer?

Altså, om han ikke er rusa så høres han rusa ut. Han sier han snakker usammenhengende fordi hodet hans hopper fra det ene til det andre. Kanskje det stemmer, men burde man da ha podcast? Hvem vil lytte til dette, hvem er målgruppen? Enda en person som sitter og snakker om personlige tragedier uten å ha annet å komme med enn klaging.  

Og hva har skjedd med fyren egentlig? Trodde han var ganske kul jeg. Men har ikke sjekka han ut på et par år da, så kanskje bedømmelsen har gått til hodet på han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (12 timer siden):

I dagens innlegg så er jævelen storsinnet, for han sier han skal gi bort 1. plassen sin på blogglisten siden han har så mye å gjøre og vil ikke blogge igjen før på mandag. Jaja, det ender nok med at siden han sier det på den måten så vil blodfansen klikke seg inn på bloggen allikevel bare for å holde han på første plass 🤣

Akkurat.. Så er det jo viktig å frem konemor sin blogg. Det er jo hun som skal overta på toppen🙈 Disse livesendingene på facebook...Hjelpes min så slitsomt. For ikke å snakke om podcast'n. Hva er alt dette? 😂😂 Sier  jo selv han er syk men...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (På 7.5.2021 den 0.14):

Ja, det er jo det jeg skriver, at han er påvirket.

Om det er av alkohol, barbiturater eller benzo alene eller på en og samme gang er irrelevant. Dersom flere av innleggene han har skrevet og postet tidligere har vært forfattet i påvirket tilstand forundrer meg ikke. Ei heller om han har at episoder av blackouts og glemt hva han har lagt ut. 

Synes det er merkelig at ingen rundt ham reagerer. Å sitte og lalle  «live» på denne måten er jo et sosialt og karrieremessig selvmord. Får «Youre mind» vibber av det hele. 

Alkohol, barbiturater og benzo på en og samme gang?? Seriøst? 
Får «lavmålvibber» av sånne uttalelser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listme skrev (13 minutter siden):

Alkohol, barbiturater og benzo på en og samme gang?? Seriøst? 
Får «lavmålvibber» av sånne uttalelser

Du leste hele setningen, eller?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (3 timer siden):

Du leste hele setningen, eller?

Ja. Og jeg oppfatter det som nedlatende da det blir hinta om hva han må være påvirka av av medisiner. Når personen som skrev innlegget åpenbart ikke kan noe om virkning av disse medisinene og eventuelt blanding med alkohol, så er det kun skrevet som direkte dritt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper han ikke er ruset på noe annet enn oppmerksomheten, men det er jo ikke umulig at han forsøker å fremstå ruset for å få spekulasjoner her inne og dermed kan bruke dette som sympatitigging på bloggen. Vi har da sett tilsvarende forsøk før i ulike varianter 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (3 timer siden):

Tipper han ikke er ruset på noe annet enn oppmerksomheten, men det er jo ikke umulig at han forsøker å fremstå ruset for å få spekulasjoner her inne og dermed kan bruke dette som sympatitigging på bloggen. Vi har da sett tilsvarende forsøk før i ulike varianter 

«Forsøker å fremstå ruset..» 😂 Vær så snill da. Jeg personlig orker ikke høre podcastene fordi de er lange, og de spilles inn altfor hyppige. Hørte på noe av første og fant ut at det er nok å lese bloggen. Men han forsøker ikke å fremstå ruset for sympati. Noe så dumt har jeg ikke lest her, og jeg har lest mye av det folk vrenger av seg her på tråden 😂😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordpia skrev (14 minutter siden):

«Forsøker å fremstå ruset..» 😂 Vær så snill da. Jeg personlig orker ikke høre podcastene fordi de er lange, og de spilles inn altfor hyppige. Hørte på noe av første og fant ut at det er nok å lese bloggen. Men han forsøker ikke å fremstå ruset for sympati. Noe så dumt har jeg ikke lest her, og jeg har lest mye av det folk vrenger av seg her på tråden 😂😂 

Har aldri hørt podcasten selv, men det ville ikke vært første gang noen forsøker å fremstille seg selv på en bestemt måte i håp om å få omtale og sanke sympati over KGkjerringene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Kokken er opptatt av statistikk og den mye omtalte førsteplassen på blogg.no

Det er viktig å merke seg at statistikken ikke viser unike lesere men totalt antall klikk pr døgn. 

Det er dermed grunn til å tro at tallene hans er høye fordi han blogger flere innlegg hver dag. Da blir det til at lesere klikker seg inn flere ganger i løpet av døgnet og vipps så får han høye lesertall. Dette bekreftes også av stuntet som han gjorde i helgen. Lesertallene sank da til  7.203 lesere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
MarianneE skrev (54 minutter siden):

Har aldri hørt podcasten selv, men det ville ikke vært første gang noen forsøker å fremstille seg selv på en bestemt måte i håp om å få omtale og sanke sympati over KGkjerringene. 

Slett ikke første gang det skjer nei.

Kloakken er god å ha når man trenger litt ekstra blest rundt blogg og egen person, og trenger inspirasjon😂

Når man har 3-4 innlegg om dagen kan det lett bli tørke, og hva fenger vel mer enn en overskrift som f.eks "Ruset under sending"?

Da har bloggeren gjerne fått "en melding" om at h*n virket ruset. Eller helst "hver dag får jeg meldinger om at jeg virker ruset under sending".

Klikk-klikk-klikk - ka-ching!🤑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (På 9.5.2021 den 5.42):

Har ikke hørt podcasten hans før og spolte litt frem i siste episode for å høre litt hvorfor folk reagerer  (episode 5)  og hørte bare at han sleit med å si "Universitetssykehuset", tid 16:35. Det var det første jeg hørte av denne podcasten og mtp hva som har blitt skrevet om han her i det siste så ble jeg helt satt ut. Det er jo ikke rart at folk reagerer?

Altså, om han ikke er rusa så høres han rusa ut. Han sier han snakker usammenhengende fordi hodet hans hopper fra det ene til det andre. Kanskje det stemmer, men burde man da ha podcast? Hvem vil lytte til dette, hvem er målgruppen? Enda en person som sitter og snakker om personlige tragedier uten å ha annet å komme med enn klaging.  

Og hva har skjedd med fyren egentlig? Trodde han var ganske kul jeg. Men har ikke sjekka han ut på et par år da, så kanskje bedømmelsen har gått til hodet på han? 

Ble helt satt ut fordi han slet med å si Universitetssykehuset? 😂😂 Da er det nok mange av oss som kan høres rusa ut uten at vi er det,når tunga innimellom slår krøll 😂 Man burde ikke ha podkast når man hopper fra det ene emnet til det andre? Det er jo det som ER podcasten hans,den heter «Kokkejævel jårre manskit»,altså at han snakker om løst og fast og det som faller han inn. Og målgruppen er vi som følger han,det er mange av oss som gjør det,og jeg ler høyt av mye av det han sier,synes han er morsom,men også at han tar opp mange gode ting 👍Og har aldri mistenkt han for å være verken full eller ruset,men den som leter med lupe vil alltids finne noe å lage rykter om. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Virker ruset»? Han har jo tidligere lagt ut bilder av den pille-cocktail’n han (stakkars) må ta hver dag, og du kunne fått en flokk elefanter rusa på dagsdosen til kokken🙈🥴

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lama_Drama
EtFo skrev (1 time siden):

«Virker ruset»? Han har jo tidligere lagt ut bilder av den pille-cocktail’n han (stakkars) må ta hver dag, og du kunne fått en flokk elefanter rusa på dagsdosen til kokken🙈🥴

Jeg fatter ikke at det er en diskusjon en gang, virker man ikke rusa med den cocktailen han legger ut vil jeg si det er et skumlere tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ifinnmark.no/martin-29-kan-bli-den-nye-eieren-det-har-truffet-meg-veldig-i-hjertet/s/5-81-1395931

Kokkejævel selger begge bedriftene. Det jeg reagerte at ifinnmark har prøvd å være i kontakt med han for en kommentar. Dette får ifinnmark. (Beklager, oppdaget at det var pluss-artikkel) 

Sitat

Ordknapp Sandøy 

iFinnmark har også vært i kontakt med Asbjørn Sandøy. 

Han vil ikke si noe mer om salget før han onsdag kommer med informasjon i egne kanaler.

Endret av Adelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Adelia skrev (37 minutter siden):

https://www.ifinnmark.no/martin-29-kan-bli-den-nye-eieren-det-har-truffet-meg-veldig-i-hjertet/s/5-81-1395931

Kokkejævel selger begge bedriftene. Det jeg reagerte at ifinnmark har prøvd å være i kontakt med han for en kommentar. Dette får ifinnmark. (Beklager, oppdaget at det var pluss-artikkel) 

Gud forby at han går glipp av et klikk eller fler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Adelia skrev (2 timer siden):

Han er alvorlig talt den mannlige versjonen av Anne Brith :Knegg:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (28 minutter siden):

Er nok store muligheter for at han ender opp som henne også. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (2 timer siden):

Hva er galt med Anne Brith? Og hvem er du til å dømme??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listme skrev (30 minutter siden):

Hva er galt med Anne Brith? Og hvem er du til å dømme??

Har du bodd under en stein?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...