Alisha* Skrevet 5. september 2021 #2421 Del Skrevet 5. september 2021 Klikket meg inn på de siste innleggene kokken har på bloggen sin. Er det virkelig nødvendig å poste slike usmakelige bilder?! Greit nok at mannen føler seg dårlig, og kjenner alt fosse ut i både vask og skål. Men trenger alt han spyr ut av seg, og med tidspunkt dokumenteres på blogg?! 🤷♀️ Og midt oppi alt dette reklameres det for årets store Bok. "Hva skal vi ha til middag" 🤦♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. september 2021 #2422 Del Skrevet 5. september 2021 Murstein skrev (38 minutter siden): Klikket meg inn på de siste innleggene kokken har på bloggen sin. Er det virkelig nødvendig å poste slike usmakelige bilder?! Greit nok at mannen føler seg dårlig, og kjenner alt fosse ut i både vask og skål. Men trenger alt han spyr ut av seg, og med tidspunkt dokumenteres på blogg?! 🤷♀️ Og midt oppi alt dette reklameres det for årets store Bok. "Hva skal vi ha til middag" 🤦♀️ Han ønsker å få oppmerksomhet og å provosere, og det har han jo klart siden du skriver et innlegg om det her. Det vil sannsynligvis medføre at noen klikker seg inn på bloggen og da er hensikten oppnådd, sett fra hans synspunkt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 5. september 2021 #2423 Del Skrevet 5. september 2021 Har han svart på hvorfor han resirkulerer sykehusbilder om dagen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. september 2021 #2424 Del Skrevet 5. september 2021 Marriet skrev (49 minutter siden): Har han svart på hvorfor han resirkulerer sykehusbilder om dagen? Nei, ikke som jeg har sett. De gamle sykehusbildene var nok for å pirre nysgjerrigheten til folk. Det er blitt veldig mye reklame på bloggen i det siste, så for å holde lesertallene oppe legger han ut disse sykehusbildene for at folk skal bli lurt inn og tro noe dramatisk har skjedd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5. september 2021 #2425 Del Skrevet 5. september 2021 Oppland skrev (2 minutter siden): Nei, ikke som jeg har sett. De gamle sykehusbildene var nok for å pirre nysgjerrigheten til folk. Det er blitt veldig mye reklame på bloggen i det siste, så for å holde lesertallene oppe legger han ut disse sykehusbildene for at folk skal bli lurt inn og tro noe dramatisk har skjedd. Ingenting som slår litt dramatikk, sykdom og elende. Det er oppskriften på suksess blandt hans fanskare. Piller, sykehus, diagnoser og tragedier. Og selvsagt reklame, slik at man får solgt litt oppi det hele også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 5. september 2021 #2426 Del Skrevet 5. september 2021 Sjelden sett bilder eller lest tekst som har gitt meg mindre lyst til å kjøpe kokebok. 🤢 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. september 2021 #2427 Del Skrevet 5. september 2021 Lopploella skrev (38 minutter siden): Sjelden sett bilder eller lest tekst som har gitt meg mindre lyst til å kjøpe kokebok. 🤢 Det skal være sikkert! Nå har ikke jeg sett all reklame for kokebøker, men de jeg har sett har aldri vært en blanding av overforbruk av piller, magesjau og reklame for kokebok. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. september 2021 #2428 Del Skrevet 5. september 2021 Er det lov å påpeke følgende tidslinje hentet fra kokkens egen blogg: Han skriver først et innlegg der han forteller at de skal kose seg med mat laget i Airfryeren. Så forteller han om diare og oppkast påfølgende natt. Jeg vet ikke om jeg synes det er en god reklame for produktet. Utover det var det nyeste innlegget om Airfryeren og uttestingen veldig bra. Han er kokk, tester et kjøkkenredskap og kommer med noen tips og anbefalinger. Slett ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 6. september 2021 #2429 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Måtte puste med magen før jeg skrev denne kommentaren. Hadde jeg skrevet spontant når jeg leste bloggerens siste innlegg, har jeg vært enig med moderator om de slettet innlegget. Poenget er, hvor dypt kan en far synke moralsk med å bruke sin lille sønns sykdom for å selge en airfryer med clickbaiten "Lillebror er syk". Trodde bunnen var nådd tidligere. Endret 6. september 2021 av Yann 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 6. september 2021 #2430 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Yann skrev (11 minutter siden): Måtte puste med magen før jeg skrev denne kommentaren. Hadde jeg skrevet spontant når jeg jeg leste bloggerens siste innlegg, har jeg vært enig med moderator om de slettet innlegget. Poenget er, hvor dypt kan en far synke moralsk med å bruke sin lille sønns sykdom for å selge en airfryer med clickbaiten "Lillebror er syk". Trodde bunnen var nådd tidligere. Alt kan selges for penger, til og med egne barns privatliv og helseopplysninger. Hadde jeg ikke allerede hatt denne airfryeren og først sett den i hans annonse så hadde jeg kjøpt den uten rabatt eller brukt koden fra en annen matblogger siden Cosori nå driver og reklamerer hos så mange. Ser at Det søte liv også tilbyr samme rabatten for samme maskin nå. Endret 6. september 2021 av Beneviento 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 6. september 2021 #2431 Del Skrevet 6. september 2021 Yann skrev (16 minutter siden): Måtte puste med magen før jeg skrev denne kommentaren. Hadde jeg skrevet spontant når jeg jeg leste bloggerens siste innlegg, har jeg vært enig med moderator om de slettet innlegget. Poenget er, hvor dypt kan en far synke moralsk med å bruke sin lille sønns sykdom for å selge en airfryer med clickbaiten "Lillebror er syk". Trodde bunnen var nådd tidligere. Synes jo de har vært flinke til å skjerme den minste når det gjelder bilder. MEN. Barnet nevnes i ulike sammenhenger veldig ofte, og er blitt en del av Kokkejævel-pakken, som en del av det som selges. Den startet med ham, Kjærest og Datter. Nå består pakken av Kokk, Konemor og Lillegutt. (Og er vel under utvikling, som resten av bedriften.) Den “lille familien” der opp i nord, som følgerne har trykket til sitt bryst. Og vel så det. Noe følgende kommentar på Kokkejævels facebook viser: "Så,den her nye boka di, e på ønskelista min,og hvis æ skulle være så heldig å vinne et eksemplar av den,slipp ingen av dokker unna autograf…ønske også et fotavtrykk av lille storebror,småfotan e så søte 🥰" Det er bare et tidsspørsmål før den første crazy stalkeren ringer på døra der oppe i Alta Sann mine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 6. september 2021 #2432 Del Skrevet 6. september 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): "ønske også et fotavtrykk av lille storebror,småfotan e så søte 🥰" Creepy. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicoretta Skrevet 6. september 2021 #2433 Del Skrevet 6. september 2021 Yann skrev (4 timer siden): Måtte puste med magen før jeg skrev denne kommentaren. Hadde jeg skrevet spontant når jeg jeg leste bloggerens siste innlegg, har jeg vært enig med moderator om de slettet innlegget. Poenget er, hvor dypt kan en far synke moralsk med å bruke sin lille sønns sykdom for å selge en airfryer med clickbaiten "Lillebror er syk". Trodde bunnen var nådd tidligere. Hen er en sleipål, men akkurat det innlegget synes jeg var greit. Han har forsåvidt 3 temaer i ett innlegg, adskilt med «***» Helt ok i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 6. september 2021 #2434 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Nicoretta skrev (7 timer siden): Hen er en sleipål, men akkurat det innlegget synes jeg var greit. Han har forsåvidt 3 temaer i ett innlegg, adskilt med «***» Helt ok i mine øyne. Dert er ikke greit i det hele tatt, i følge Forbrukertilsynet. Reklame skal merkes på en fremtredende plass så man ser merkingen umiddelbart, altså øverst. I dette innlegget med en clickbait jeg ikke orker å gjenta, er det helt klart reklame for denne airfryeren, pakket inn i redaksjonell tekst. I andre avsnitt er det et bilde og igjen masse skryt om airfryeren.. Siste setning er : Les det legendariske reklameinnlegget HER.. Linken fører til gårsdagens reklameinnlegg. Link til kjøp med 15% kokkejævel rabatt. Forbrukertilsynets lover sier klart at når du linker til reklame skal det merkes med «Inneholder reklamelink» øverst, uansett om det er pakket inn i gårsdagens avis. Denne ulovlige snikreklamen er noe bloggeren benytter svært ofte. Endret 6. september 2021 av Yann 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicoretta Skrevet 7. september 2021 #2435 Del Skrevet 7. september 2021 Yann skrev (18 timer siden): Dert er ikke greit i det hele tatt, i følge Forbrukertilsynet. Reklame skal merkes på en fremtredende plass så man ser merkingen umiddelbart, altså øverst. I dette innlegget med en clickbait jeg ikke orker å gjenta, er det helt klart reklame for denne airfryeren, pakket inn i redaksjonell tekst. I andre avsnitt er det et bilde og igjen masse skryt om airfryeren.. Siste setning er : Les det legendariske reklameinnlegget HER.. Linken fører til gårsdagens reklameinnlegg. Link til kjøp med 15% kokkejævel rabatt. Forbrukertilsynets lover sier klart at når du linker til reklame skal det merkes med «Inneholder reklamelink» øverst, uansett om det er pakket inn i gårsdagens avis. Denne ulovlige snikreklamen er noe bloggeren benytter svært ofte. Men nå snakker du om noe annet enn det jeg svarte på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 10. september 2021 #2436 Del Skrevet 10. september 2021 Jævelen er på besøk hos P4 akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 10. september 2021 #2437 Del Skrevet 10. september 2021 Absolutt alle innleggene den siste tiden handler om boka som skal utgis i dag, absolutt ingen av dem er merket med "reklame" så vidt jeg kan se 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasjansen Skrevet 14. september 2021 #2438 Del Skrevet 14. september 2021 Ser at han ikke troner øverst på bogg.no listen disse dagene, regner med at det kommer er sånt bait innlegg snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. september 2021 #2439 Del Skrevet 14. september 2021 tasjansen skrev (2 timer siden): Ser at han ikke troner øverst på bogg.no listen disse dagene, regner med at det kommer er sånt bait innlegg snart Tror ikke han har blogget på et par dager, så det er nok derfor. I morgen er han nok på toppen igjen😄 Synes det er merkelig at mens han hauser opp boka si konstant, er det omtrent ingenting å se, av hverken ham eller boka, i kanalene til Ark og Kagge? I fjor var han jo overalt med den første boka, han prydet til og med forsidebildet på Kagges Facebook. Det var radio, tv og aviser, og fullt kjør på Instagram hos alle bokhandlerne. Denne gangen er det nesten ingenting. Nå var han jo et forholdsvis nytt ansikt i fjor, og debutant med en selvbiografisk bok, så naturlig at den fikk mer oppmerksomhet. Mens denne boka bare er en i rekken av mange kokebøker i høst. Sikkert litt tungt for en som er så intenst glad i oppmerksomhet at det ikke ble mer oppstyr😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 14. september 2021 #2440 Del Skrevet 14. september 2021 Gleder meg til det kommende innlegget inspirerert av dette, @Finlay 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå