Marriet Skrevet 27. august 2021 #2401 Del Skrevet 27. august 2021 Finlay skrev (3 timer siden): Er det andre enn influencere som skriver brev til seg selv? Vel vi har sett det før- nå også Kokkejævel. Forskjellen er at han har like godt skrevet et kjærlighetsbrev han. Skulle ikke forundre meg om tårene trillet heller, når han starter med: "Kjære lille Asbjørn!" Så følger selvskrytet som perler på en snor, med små innslag om de som var slemme da han var liten, og litt om barna han har fått. Før han er tilbake på sporet: "Du har allerede gruset din egen rekord fra i fjor, du ble en suksess. Ja, du ble det.. Du var en god gutt som har blitt en god mann. Du visste du var veldig god. Du jobba som en superhelt." Før det går litt over styr på slutten med han/meg/vi: "Så du kan i grunnen kalle meg for hva du vil uten at vi bryr oss!" Mulig dette egentlig er rørende, men jeg kan ikke annet enn å le!🤣 (Han fikk et klikk i dag, men det var det verdt👍😄) Forfatteren sin det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 27. august 2021 #2402 Del Skrevet 27. august 2021 4 hours ago, Finlay said: Er det andre enn influencere som skriver brev til seg selv? Vel vi har sett det før- nå også Kokkejævel. Forskjellen er at han har like godt skrevet et kjærlighetsbrev han. Skulle ikke forundre meg om tårene trillet heller, når han starter med: "Kjære lille Asbjørn!" Så følger selvskrytet som perler på en snor, med små innslag om de som var slemme da han var liten, og litt om barna han har fått. Før han er tilbake på sporet: "Du har allerede gruset din egen rekord fra i fjor, du ble en suksess. Ja, du ble det.. Du var en god gutt som har blitt en god mann. Du visste du var veldig god. Du jobba som en superhelt." Før det går litt over styr på slutten med han/meg/vi: "Så du kan i grunnen kalle meg for hva du vil uten at vi bryr oss!" Mulig dette egentlig er rørende, men jeg kan ikke annet enn å le!🤣 (Han fikk et klikk i dag, men det var det verdt👍😄) Oj! Takk for oppsummering, da sparer jeg klikket mitt 🙈😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 27. august 2021 #2403 Del Skrevet 27. august 2021 Det brevet! Å. Herre. Gud! 🤢🤢🤢 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 27. august 2021 #2404 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg syntes faktisk det der var et flott brev jeg! Skulle ønske alle som har gått igjennom mobbing en dag kunne skrevet et sånt brev til seg selv der de faktisk har klart seg bra,tross alt. For det var det brevet handlet om. Men selvfølgelig klarte man her inne å gjøre noe stygt utav det også,dere fornekter dere ikke. Noen ganger lurer jeg på hvem enkelte av dere var i skolegården.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. august 2021 #2405 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg har ikke lest brevet, men var det ikke noe lignende Ingeborg Senneseth gjorde for ikke lenge siden? Det kommer ikke noe nytt fra denne mannen. Enten gjenbruker han døde barn, vond kropp og slemme nettroll eller så kopierer han andres ideer til innhold. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 28. august 2021 #2406 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Jeg likte for et par dager siden når han fikk epost fra noen i forlaget og vedkommende hadde nøyaktig samme skrivestil som han selv og gjentok mye av det han selv har skrevet om kokeboka 🤗 tror skrivestilen er smittsom, så pass på. Edit: innlegget jeg prater om: https://kokkejaevel.blogg.no/fikk-akkurat-en-veldig-hyggelig-mail-fra-forlaget.html "The Kokebok", ja. Endret 28. august 2021 av lenebu La til link 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 29. august 2021 #2407 Del Skrevet 29. august 2021 Anne-Brith Davidsen skrev vel også et sånn brev til seg selv. Veldig gripende. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 1. september 2021 #2408 Del Skrevet 1. september 2021 Vet ikke så mye om han her, men stusser over flere av kommentarene han får på innleggene. Tror dere at han skriver noen av disse, selv? Litt sånn som mannen til CB gjorde. På innlegget om «the kokebok» (det som ble linket til over her), så skriver mange «har kjøpt den sånn at ungdommen kan lære seg å like mat/har kjøpt den sånn at mannen nå skal lage mat/har kjøpt den i håp om at søsteren min skal lage mat». Kanskje ikke det siste eksemplet altså, men mange av kommentarene har det samme uttrykket… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 3. september 2021 #2409 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Om du føler for å kaste opp, men får det ikke til. Anbefaler å klikke inn på bloggerens siste innlegg med et klikkhoreri som nesten ikke har sett dagens lys, skriver nesten, for det har vært verre, mye verre, da var det barn inn i bildet. Bildet er av bloggeren der han ligger som en koronapasient som gisper etter luft. Overskriften er "Jeg er så nervøs at jeg er kvalm". På Søndag har han den glede av å reklamere for en AirFryer. Han har inngått en avtale med en leverandør med en absurd god AirFryer, skriver han. Det som er det absurde er at det finnes seriøse leverandører av AirFryer som kan knytte sitt gode navn og rykte til denne figuren. Om det er Philips AirFryer han har inngått en avtale med, en veldig ok sak jeg kunne tenkt meg å kjøpe.. vil jeg aldri i livet tenke på ... dette bildet av en nesten døende kokk.. vil forfølge meg.. Litt rart at seriøse produsenter ikke følger mer med hvem de knytter sitt gode navn og rykte til. Heldigvis finnes det oppegående folk her på Kvinneguiden.. som sier fra til sponsorer når det går over stokk og stein ' Endret 3. september 2021 av Yann 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 3. september 2021 #2410 Del Skrevet 3. september 2021 Yann skrev (41 minutter siden): Om du føler for å kaste opp, men får det ikke til. Anbefaler å klikke inn på bloggerens siste innlegg med et klikkhoreri som nesten ikke har sett dagens lys, skriver nesten, for det har vært verre, mye verre, da var det barn inn i bildet. Bildet er av bloggeren der han ligger som en koronapasient som gisper etter luft. Overskriften er "Jeg er så nervøs at jeg er kvalm". På Søndag har han den glede av å reklamere for en AirFryer. Han har inngått en avtale med en leverandør med en absurd god AirFryer, skriver han. Det som er det absurde er at det finnes seriøse leverandører av AirFryer som kan knytte sitt gode navn og rykte til denne figuren. Om det er Philips AirFryer han har inngått en avtale med, en veldig ok sak jeg kunne tenkt meg å kjøpe.. vil jeg aldri i livet tenke på ... dette bildet av en nesten døende kokk.. vil forfølge meg.. Litt rart at seriøse produsenter ikke følger mer med hvem de knytter sitt gode navn og rykte til. Heldigvis finnes det oppegående folk her på Kvinneguiden.. som sier fra til sponsorer når det går over stokk og stein ' Jeg regner med det er Cosori airfryer. De driver og får reklame hos ganske mange matinfluensere nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. september 2021 #2411 Del Skrevet 3. september 2021 Beneviento skrev (40 minutter siden): Jeg regner med det er Cosori airfryer. De driver og får reklame hos ganske mange matinfluensere nå. Det stemmer nok. Ser bla. Gladkokken reklamerer for den. Med et lekkert bilde av bakt laks👌 https://gladkokken.no/oppskrifter/laks-airfryer-cosori-hverdagsmiddag?fbclid=IwAR0sR5ElOTgL9DVtOF2yJPeIbMFcfWTDhe2ihHJ5y8UYV9ew0med-yfVqJs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 3. september 2021 #2412 Del Skrevet 3. september 2021 Finlay skrev (5 minutter siden): Det stemmer nok. Ser bla. Gladkokken reklamerer for den. Med et lekkert bilde av bakt laks👌 https://gladkokken.no/oppskrifter/laks-airfryer-cosori-hverdagsmiddag?fbclid=IwAR0sR5ElOTgL9DVtOF2yJPeIbMFcfWTDhe2ihHJ5y8UYV9ew0med-yfVqJs Ja jeg har den airfryeren selv, kjøpt med rabatt fra en annen matblogger (mattilfamilien). Elsker den! Man ser fort hvem som gir det mest profesjonelle inntrykket her, men nå har jo heller ikke Kokkejæven kommet med selve reklameannonsen så det blir jo spennende å se hvordan den ser ut (særlig siden han tydeligvis leser her inne). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2021 #2413 Del Skrevet 3. september 2021 Beneviento skrev (58 minutter siden): Ja jeg har den airfryeren selv, kjøpt med rabatt fra en annen matblogger (mattilfamilien). Elsker den! Man ser fort hvem som gir det mest profesjonelle inntrykket her, men nå har jo heller ikke Kokkejæven kommet med selve reklameannonsen så det blir jo spennende å se hvordan den ser ut (særlig siden han tydeligvis leser her inne). Mattilfamilen hadde jeg ikke hørt om før, men det var en blogg jeg må se nærmere på. Takk for at du nevnte den 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. september 2021 #2414 Del Skrevet 4. september 2021 MarianneE skrev (12 timer siden): Mattilfamilen hadde jeg ikke hørt om før, men det var en blogg jeg må se nærmere på. Takk for at du nevnte den Hun er vel egentlig mer aktiv på Snapchat, så hvis du har det så er hun en som er vel verdt å følge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 4. september 2021 #2415 Del Skrevet 4. september 2021 Lunabelle skrev (17 minutter siden): Hun er vel egentlig mer aktiv på Snapchat, så hvis du har det så er hun en som er vel verdt å følge. Ja, snapchat og noe på instagram. Det var på instagram jeg fant rabattkoden hun hadde ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2021 #2416 Del Skrevet 4. september 2021 Lunabelle skrev (1 time siden): Hun er vel egentlig mer aktiv på Snapchat, så hvis du har det så er hun en som er vel verdt å følge. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 4. september 2021 #2417 Del Skrevet 4. september 2021 Snacky skrev (På 28.8.2021 den 1.45): Jeg syntes faktisk det der var et flott brev jeg! Skulle ønske alle som har gått igjennom mobbing en dag kunne skrevet et sånt brev til seg selv der de faktisk har klart seg bra,tross alt. For det var det brevet handlet om. Men selvfølgelig klarte man her inne å gjøre noe stygt utav det også,dere fornekter dere ikke. Noen ganger lurer jeg på hvem enkelte av dere var i skolegården.. Hvem dere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. september 2021 #2418 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Yann skrev (På 2021-9-3 den 20.15): Om du føler for å kaste opp, men får det ikke til. Anbefaler å klikke inn på bloggerens siste innlegg med et klikkhoreri som nesten ikke har sett dagens lys, skriver nesten, for det har vært verre, mye verre, da var det barn inn i bildet. Bildet er av bloggeren der han ligger som en koronapasient som gisper etter luft. Overskriften er "Jeg er så nervøs at jeg er kvalm". Også helt utrolig (og smått fascinerende) hvordan han reklamerer for egen kokebok(!) med en svært så inngående beskrivelse av magesaju. "Kjenner noe var i ferd med å fosse ut. Ble på toalettet i over en time. På do igjen. Påan igjen kl 7.34. Lå og tenkte på “skåla”. Det ble skåla." Merket Reklame | The Kokebok Skal dette friste noen til å kjøpe en bok om MAT??😆 Endret 4. september 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. september 2021 #2419 Del Skrevet 4. september 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Også helt utrolig (og smått fascinerende) hvordan han reklamerer for egen kokebok(!) med en svært så inngående beskrivelse av magesaju. "Kjenner noe var i ferd med å fosse ut. Ble på toalettet i over en time. På do igjen. Påan igjen kl 7.34. Lå og tenkte på “skåla”. Det ble skåla." Merket Reklame | The Kokebok Skal dette friste noen til å kjøpe en bok om MAT??😆 Men det skaper hjerter og gode ønsker, vettu. Stakkars kokken som har aua i magen også. Selvsagt må man kjøpe en ekstra bok så blir han nok glad igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. september 2021 #2420 Del Skrevet 4. september 2021 Finlay skrev (3 timer siden): Også helt utrolig (og smått fascinerende) hvordan han reklamerer for egen kokebok(!) med en svært så inngående beskrivelse av magesaju. "Kjenner noe var i ferd med å fosse ut. Ble på toalettet i over en time. På do igjen. Påan igjen kl 7.34. Lå og tenkte på “skåla”. Det ble skåla." Merket Reklame | The Kokebok Skal dette friste noen til å kjøpe en bok om MAT??😆 Hallepalle2 skrev (41 minutter siden): Men det skaper hjerter og gode ønsker, vettu. Stakkars kokken som har aua i magen også. Selvsagt må man kjøpe en ekstra bok så blir han nok glad igjen. Og han illustrerer det med et bilde hvor han ligger på sykehus, og det er vel med på å få opp kjøpelysten til alle hjerter-damene.......🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå