Gjest CecilieX Skrevet 19. august 2021 #2361 Del Skrevet 19. august 2021 Det beste for alle parter er å bare la tråden ligge brakk. Ved å klikke seg inn og deretter skrive her bidrar man bare til at mannen får innhold til bloggen. Han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på, så hver og en får avgjøre om de ønsker å være hans «nyttige idioter». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 19. august 2021 #2362 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) CecilieX skrev (11 timer siden): Det beste for alle parter er å bare la tråden ligge brakk. Ved å klikke seg inn og deretter skrive her bidrar man bare til at mannen får innhold til bloggen. Han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på, så hver og en får avgjøre om de ønsker å være hans «nyttige idioter». Enig! -“Bloggen” hans er nå kun reklame for nettbutikken, ispedd en smule “ ærlig drama fra virkeligheten”. Nå er visst målet å bli ‘Norges største’ igjen. Han får faktisk betalt for å reklamere for sin egen butikk! Det minste han da kunne gjøre, er å la være å svare dem som faktisk brødfør ham så frekt som han gjør! ( nyttig idiot😉) Endret 19. august 2021 av Mollami 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 20. august 2021 #2363 Del Skrevet 20. august 2021 Det er sjelden jeg ler når jeg leser blogger, men i dag gjorde jeg det. Kokken leser nok hvert eneste ord som blir skrevet om han her. Nå var det angående pappa perm som er blitt "etterlyst" her om han skal ha det?Ingen perm på han. Han mener mor er best skikket til å ta seg av ungene det første året. Jeg er i hvertfall av den mening finnes det en mulighet bør foreldrene dele på permisjonen det første året. Nei, mulig kokken kan ta litt fri over jul så sønnen og han kan ake og begynne å gå på ski! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olle-Bolle Skrevet 20. august 2021 #2364 Del Skrevet 20. august 2021 Oppland skrev (1 time siden): Det er sjelden jeg ler når jeg leser blogger, men i dag gjorde jeg det. Kokken leser nok hvert eneste ord som blir skrevet om han her. Nå var det angående pappa perm som er blitt "etterlyst" her om han skal ha det?Ingen perm på han. Han mener mor er best skikket til å ta seg av ungene det første året. Jeg er i hvertfall av den mening finnes det en mulighet bør foreldrene dele på permisjonen det første året. Nei, mulig kokken kan ta litt fri over jul så sønnen og han kan ake og begynne å gå på ski! Rekk opp handa de som tror på at kokken skal tilbringe masse kosetid med sønnen i januar, februar og mars…. Ja, forutsatt en heidundrende julehandel på nettbutikken da, vel og merke. Kan hende kokken tror på det selv, faktisk, men hva med mnd fra nå og til januar? Hvor mye tid og ork har han da? Har hørt dette før…. Etter hoftepluss er solgt, til høsten, en annen helg, etter jul…. Da SKAL han ha tid til sønnen. Bare ikke akkurat nå. Ikke i dag. Ikke denne helga. Ikke denne høsten. Men snart. Snart. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. august 2021 #2365 Del Skrevet 20. august 2021 Olle-Bolle skrev (8 minutter siden): Rekk opp handa de som tror på at kokken skal tilbringe masse kosetid med sønnen i januar, februar og mars…. Ja, forutsatt en heidundrende julehandel på nettbutikken da, vel og merke. Kan hende kokken tror på det selv, faktisk, men hva med mnd fra nå og til januar? Hvor mye tid og ork har han da? Har hørt dette før…. Etter hoftepluss er solgt, til høsten, en annen helg, etter jul…. Da SKAL han ha tid til sønnen. Bare ikke akkurat nå. Ikke i dag. Ikke denne helga. Ikke denne høsten. Men snart. Snart. Selvsagt skal han ikke ta permisjon! Og selvsagt lyder det bedre at årsaken er mor og barns beste. Det lyder bedre enn at HAN ville ha kjedet seg fordervet hvis han måtte gå hjemme. At han får en anledning til å knytte nære bånd til barnet, og barnet til ham, er uten betydning. Nei, bare vent til etter jul, DA blir det andre boller! Eeeeller vil det dukke opp noe som gjør dagene uendelig hektiske?🤔 Litt trist at han så glatt reduserer sin rolle som omsorgsfull, tilstedeværende og viktig person i barnets tidlige liv. Men slett ikke overraskende. Pappaperm passer ikke inn i parets åpenbart ultratradisjonelle verdensbilde, der mannen er forsørger, og kvinnen tar seg av omsorgen. Når det er sagt er jeg klar over at ordningen kan by på utfordringer for mange, men ser ikke helt problemet hos disse. Man kan jo tenke seg at kona og pakkeselet tok seg av nettbutikken, mens han prioriterte barnet et par måneder. Men om man har fulgt med litt på bloggere og influencere en stund, så ser man jo at det er ingen yrkesgrupper som har vanskeligere for å få kabalen til å gå opp enn dem. Ingen er mer uunnværlige, absolutt ingen har en mer hektisk hverdag. (Ingen sliter mer psykisk, eller blitt mer mobbet og kommet seirende ut av det heller. Men det er en annen historie🤣) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olle-Bolle Skrevet 20. august 2021 #2366 Del Skrevet 20. august 2021 Og det finnes faktisk andre fedre, vet av flere, som synes pappapermisjonen kan være litt lang og ensformig. At de føler seg isolert. Til og med kjeder seg innimellom. Og at de kanskje gruer seg litt i forkant. MEN de gjør det og de ser VERDIEN av det. De setter barnet sitt foran egne behov. Så enkelt er det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. august 2021 #2367 Del Skrevet 20. august 2021 Olle-Bolle skrev (24 minutter siden): Og det finnes faktisk andre fedre, vet av flere, som synes pappapermisjonen kan være litt lang og ensformig. At de føler seg isolert. Til og med kjeder seg innimellom. Og at de kanskje gruer seg litt i forkant. MEN de gjør det og de ser VERDIEN av det. De setter barnet sitt foran egne behov. Så enkelt er det. Han der har jo vist gang på gang at det er han selv som er viktigst.. Det er vel en god grunn til dårlig kontakt med voksne barn. Ser ikke ut som om det blir bedre med kull 2.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 20. august 2021 #2368 Del Skrevet 20. august 2021 Olle-Bolle skrev (4 timer siden): Og det finnes faktisk andre fedre, vet av flere, som synes pappapermisjonen kan være litt lang og ensformig. At de føler seg isolert. Til og med kjeder seg innimellom. Og at de kanskje gruer seg litt i forkant. MEN de gjør det og de ser VERDIEN av det. De setter barnet sitt foran egne behov. Så enkelt er det. Sånn kan mammaperm også være, og da i ennå lengre tid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. august 2021 #2369 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) Jævelen er som vanlig ikke alltid helt i vater i kommentarfeltet sitt, for når han får spørsmål fra en leser, Anne, så viser han seg fra en heller mindre spiselig side i det svaret han gir 🤮 Sitat siden du tydeligvis vet både niks og nada om både det ene og det andre, så foreslår jeg at du kanskje tar helg du også. Mest for din egen del. https://kokkejaevel.blogg.no/fredag-og-frihelg-faktisk.html#kommentarer Endret 20. august 2021 av Skrottefar 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. august 2021 #2370 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) Skrottefar skrev (1 time siden): Jævelen er som vanlig ikke alltid helt i vater i kommentarfeltet sitt, for når han får spørsmål fra en leser, Anne, så viser han seg fra en heller mindre spiselig side i det svaret han gir 🤮 https://kokkejaevel.blogg.no/fredag-og-frihelg-faktisk.html#kommentarer Det husker jeg faktisk! At han tilbød eksen 25% av aksjene i Hoftepluss, hun skulle få dem gratis som takk for lang og tro tjeneste eller noe sånt. Hun takket JA! Det betyr vel at han bare solgte 75% da? Og fansen er på ballen ser jeg!😂 https://kokkejaevel.blogg.no/25-av-hoftepluss-as.html Endret 20. august 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekjekka Skrevet 20. august 2021 #2371 Del Skrevet 20. august 2021 Skrottefar skrev (28 minutter siden): Jævelen er som vanlig ikke alltid helt i vater i kommentarfeltet sitt, for når han får spørsmål fra en leser, Anne, så viser han seg fra en heller mindre spiselig side i det svaret han gir 🤮 https://kokkejaevel.blogg.no/fredag-og-frihelg-faktisk.html#kommentarer At en godt voksen mann kan vær så ufin... Eg bi flau på hans vegne og på vegne av blodfansen 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 21. august 2021 #2372 Del Skrevet 21. august 2021 Han får klikk fra meg, hver gang han skriver, for det er så utrolig sært. Fredagsinnlegget... først selvskryt for sin voldsomme arbeidsinnsats, deretter rakke ned på en seremoni han er invitert som gjest på til, og noen småekle hentydninger om seksuell lavalder. Hadde jeg vært svigermor og lest dette, hadde jeg bedt hele fyren om å holde seg langt borte. Komfirmanten selv må sikkert synes at han her er rett og slett creepy. Det er et helt utrolig frekt innlegg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. august 2021 #2373 Del Skrevet 21. august 2021 Finlay skrev (9 timer siden): Det husker jeg faktisk! At han tilbød eksen 25% av aksjene i Hoftepluss, hun skulle få dem gratis som takk for lang og tro tjeneste eller noe sånt. Hun takket JA! Det betyr vel at han bare solgte 75% da? Og fansen er på ballen ser jeg!😂 https://kokkejaevel.blogg.no/25-av-hoftepluss-as.html Han sa jo i et tidligere innlegg at eksen fikk 25% av Hoftepluss. Og fikk masse skryt over hvor utrolig snill han var med eksen. Når «Anne» spør om dette blir han altså så frekk i svarene. Kanskje eksen ikke fikk 25% likevel? At det er nok en ting han har sGt for å opphøye seg selv? Nokså typisk ham i såfall. Eksen underskrift burde jo da stått på salgskontrakten (som vi jo fikk se). Eller eier ny eier bare 75% og eksen fortsatt 25%? Måten ham alltid fremstiller seg så gullegod mot alle, gjør at jeg heller mest mot at eksen aldri fikk den delen. Men han fikk masse skryt over å fremstille seg fom en edel mann Nokså typisk ham om så er tilfelle… Og tydelig at han følte seg truffet av spørsmålet 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 21. august 2021 #2374 Del Skrevet 21. august 2021 Hva er det han rabler om i konfirmasjonsinnlegget, om kjønnsmodenhet og "lov" til å stifte familier? De fleste er vel kjønnsmodne før de fyller 16, og hvis en 14-15-åring blir gravid/gjør noen gravid finnes det vel ikke en lov som tilsier at svangerskapet er ulovlig? Og viktig å rakke ned på det som noe som kun gjøres for penger. Sier han, som gjør alt for penger 🙄 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. august 2021 #2375 Del Skrevet 21. august 2021 Mousj skrev (1 time siden): Han får klikk fra meg, hver gang han skriver, for det er så utrolig sært. Fredagsinnlegget... først selvskryt for sin voldsomme arbeidsinnsats, deretter rakke ned på en seremoni han er invitert som gjest på til, og noen småekle hentydninger om seksuell lavalder. Hadde jeg vært svigermor og lest dette, hadde jeg bedt hele fyren om å holde seg langt borte. Komfirmanten selv må sikkert synes at han her er rett og slett creepy. Det er et helt utrolig frekt innlegg. Det er ikke første gang han er bedt i selskap og han ønsker seg langt vekk derfra. Er det så plagsomt er det mye bedre og høflig takke nei og bli hjemme. Kan ikke være mye moro å ha han som gjest. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. august 2021 #2376 Del Skrevet 21. august 2021 Han sidestiller konfirmasjon med seksuell lavalder. Er han litt kort? Han er i hvert fall ufattelig uhøflig, han hadde ikke vært ønsket på vår feiring. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. august 2021 #2377 Del Skrevet 21. august 2021 Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Han sidestiller konfirmasjon med seksuell lavalder. Er han litt kort? Han er i hvert fall ufattelig uhøflig, han hadde ikke vært ønsket på vår feiring. Drømmesvigersønn… både usmakelig og uhøflig 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. august 2021 #2378 Del Skrevet 21. august 2021 Hvis man ikke kan være hovedpersonen, er det kanskje litt kjedelig. Vi har vel alle vært i selskap der det sitter en unge og sturer fordi det ikke er hen som får oppmerksomhet og gaver. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 21. august 2021 #2379 Del Skrevet 21. august 2021 8 minutter siden, Kollontaj said: Hvis man ikke kan være hovedpersonen, er det kanskje litt kjedelig. Vi har vel alle vært i selskap der det sitter en unge og sturer fordi det ikke er hen som får oppmerksomhet og gaver. Fnis 🤭😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 21. august 2021 #2380 Del Skrevet 21. august 2021 1 hour ago, Stargaze said: Han sa jo i et tidligere innlegg at eksen fikk 25% av Hoftepluss. Og fikk masse skryt over hvor utrolig snill han var med eksen. Når «Anne» spør om dette blir han altså så frekk i svarene. Kanskje eksen ikke fikk 25% likevel? At det er nok en ting han har sGt for å opphøye seg selv? Nokså typisk ham i såfall. Eksen underskrift burde jo da stått på salgskontrakten (som vi jo fikk se). Eller eier ny eier bare 75% og eksen fortsatt 25%? Måten ham alltid fremstiller seg så gullegod mot alle, gjør at jeg heller mest mot at eksen aldri fikk den delen. Men han fikk masse skryt over å fremstille seg fom en edel mann Nokså typisk ham om så er tilfelle… Og tydelig at han følte seg truffet av spørsmålet Mener å huske at han en gang (da det tidligere ble stilt spørsmål rundt ifbm salget) sa at hun takket nei. Kanskje hun besinnet seg, innså at det ville skape grobunn for mer konflikter å være medeier. Men at han svarer «Anne» på den måten, altså - ikke var det uhøflig spurt, verken tema eller måten det ble stilt på, og så svarer han på den måten. Han er ikke helt stabil, for å si det sånn. Mulig han mistet en av hjerte-giverne der - eller så skammer hun seg bare over å ha opprørt Ham Selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå