Hallepalle2 Skrevet 5. august 2021 #2281 Del Skrevet 5. august 2021 Igjen et innlegg som fisker etter bekreftelse. Nå skal babyen skjermes for sin far siden han er et elendig menneske, elendig blogger og generelt elendig (så er det bare å vente på at Gerd, Berit og Unni skal sende hjerter med forsikring om at han er en fantasisk far, mann, blogger og kokk og at han i alle fall har DEM). Jeg lar meg underholde stort, men blir også ganske sjokkert over oppførselen. Hvordan er det å møte andre mennesker etter at man driter seg så loddret ut på nærmest daglig basis? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. august 2021 #2282 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Mollami skrev (1 time siden): Denne «Arne», ble avslørt igår! 🥳🥳 Det er meg! -Iallefall ifølge et lyst hode i kokkens kommentarfelt 🧐 Og jeg som trodde det var Kokkejævel selv! Vel, da er dét mysteriet ‘løst’😶 Unnskyld Kokkejævel, at jeg mistenkte dèg. Hvor er den kommentaren hen da? Er så uendelig mange kommentarer til tider at det er umulig å finne frem i jungelen 😛 Jeg fant.......men hvordan denne Berit kan tro du er Arne skjønner jeg ikke, syns nesten Berit kan komme inn her og diskutere også 🤣 Endret 5. august 2021 av Skrottefar 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-Mei Skrevet 5. august 2021 #2283 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Endret 5. august 2021 av Lotte-Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 5. august 2021 #2284 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (På 4.8.2021 den 21.31): Jeg er helt enig, tenkte det samme når jeg leste det. Språket utenom skrivefeilene er godt, dette virker ikke ekte. Ja, noe merkverdig er det jo også at Kokken ser ut til å vite mye om «Arne Rasmussen». Kokken vet -Han antar at han skriver under et fiktivt navn. Hvordan kan han vite det så sikkert? Det er jo et helt vanlig, godt norsk navn. Men han bruker det som forsvar når noen i kommentarfeltet kritiserer Kokken for å henge ut «Arne», når denne får masse krasse og stygge kommentarer tilbake. Da skriver Kokken, «kan man henge ut en anonym?». -Kokken konkluderer at «Arne» skriver sine første innlegg i ruspåvirket tilstand pga hans åpenbare feiltreff på tastaturet, og ved at skrivingen går bedre «dagenderpå». Man skal faktisk ha ganske høy promille for å skrive så mye feil. Promille gjør som kjent også til at evnen til kritisk tenkning blir kraftig redusert, særs når skribenten skriver som om han har promille på to eller mer. Hva med det redaksjonelle ansvaret her? Gidder en å tenke på å skrive anonymt når en er så full? Og ikke minst, bør en ta på alvor hva fulle folk sier og gjør? Han burde vel ikke publisert noe som han åpenbart tolker som å komme i fra en full person? Dette for å beskytte seg selv, men også mot den som ev har skrevet dette harske innlegget. Kanskje med riktig navn og greier. -Kokken virker også overbevist om at «Arne» er kvinne. At han vet alt dette, virker også litt søkt. «Det vi vet Kokken virker, om ikke tidligere enda mer desperat etter klikk. Antall lesere synker i flg Side2. Ikke bra når vi vet at han nå virkelig skal satse på boksalg og nettbutikk. Klikkåteoverskriftene som; «Kjøper trakk seg i siste liten», «Så mye fikk jeg for Hoftepluss», «Er konemor gravid eller nettbutikken konkurs?»og «Piller, alkohol og selvmordstanker» er så spekulative at en tenker; hva blir det neste? Så denne Arne kjøper jeg som det neste. Hans egen feil det, fordi det er slik bloggen har blitt. Mistet en god del troverdighet. Lureri for klikk. Bruker «Arne» som bloggstoff i tre dager. Ord fra en sørpefull person til og med. Det er vel lavmål. -«Arne» skriver forbausende likt Kokken. Bortsett fra en del mer slurvefeil, og at det ser ut som caps lock stadig må ha hengt seg opp. Enig med en annen her, om at Kokken ikke virker som om han skriver blogg først og fremst av formidlingstrang. Det virker ene og alene aller mest for å være bloggkonge og dermed sikre seg stort bok og nettbutikksalg. Ærlig sak det vel, men han virker falsk når han hele tiden skal benekte det, og pakke det inn. Ser også at flere i kommentarfeltet tar til orde for at han bør være mer kritisk til hva han publiserer i kommentarfeltet, at de ikke liker å lese om «Arner». Håper han tar lærdom her. Tror mange i hans store fanskare er hjertegode mennesker som har trykket den sjarmerende, åpne og skriveglade bloggeren til sitt bryst. Litt naive virker de nok, ved at de tilsynelatende ikke mukker ved å betale skyhøyt for produkter og oppskrifter til en som aller mest lar seg fremstille som en noe utspekulert profitør. Endret 5. august 2021 av ClusterOfGrapes 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. august 2021 #2285 Del Skrevet 5. august 2021 ClusterOfGrapes skrev (42 minutter siden): Tror mange i hans store fanskare er hjertegode mennesker som har trykket den sjarmerende, åpne og skriveglade bloggeren til sitt bryst. Litt naive virker de nok, ved at de tilsynelatende ikke mukker ved å betale skyhøyt for produkter og oppskrifter til en som aller mest lar seg fremstille som en noe utspekulert profitør. Joa, de er sikkert hjertegode mennesker, men at de går all in og støtter jævelen uansett hva og ikke skjønner tegninga, ja, det skjønner jeg ikke. Varene han selger i nettbutikken er så overpriset som det kan bli og kan, i en del tilfeller, fås mye billigere hos de produsentene han bruker, men det bryr ikke fans'n seg om, neida, de må jo støtte denne stakker'n som har det så fælt med alt......og jeg bare ler 😜 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 5. august 2021 #2286 Del Skrevet 5. august 2021 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Igjen et innlegg som fisker etter bekreftelse. Nå skal babyen skjermes for sin far siden han er et elendig menneske, elendig blogger og generelt elendig (så er det bare å vente på at Gerd, Berit og Unni skal sende hjerter med forsikring om at han er en fantasisk far, mann, blogger og kokk og at han i alle fall har DEM). Jeg lar meg underholde stort, men blir også ganske sjokkert over oppførselen. Hvordan er det å møte andre mennesker etter at man driter seg så loddret ut på nærmest daglig basis? Så infantilt det å liksom skulle beskytte sønnen mot seg selv. Skal gjøre seg liten pga kritikk, i stedet for å ta det konstruktivt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 5. august 2021 #2287 Del Skrevet 5. august 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): Hvor er den kommentaren hen da? Er så uendelig mange kommentarer til tider at det er umulig å finne frem i jungelen 😛 Jeg fant.......men hvordan denne Berit kan tro du er Arne skjønner jeg ikke, syns nesten Berit kan komme inn her og diskutere også 🤣 Ja, hun leser iallefall innleggene her😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. august 2021 #2288 Del Skrevet 5. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 5. august 2021 #2289 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Det er så trist at ikke kokken søker hjelp snart, i istedet for å holde på en slik måte som han gjør. Han har ingen selvinnsikt om seg selv, kjører bare på. Han klarer heller ikke å ta til seg fornuftige ord som blir skrevet av leserne. Det er bare snakk om meg, meg , meg, jeg er så dyktig og flink. Har mettet alta folket i 20 år med nydelig mat 😂😂😂. Hvist Arne er virkelig, så støtter jeg han i det han skriver. Det er bare så sant det han skriver. Kokken prater ofte om piller ,selvmord +++, også i dag. Innlegget ryddet for brudd på opphavsrett. Sol, admin. Jeg er faktisk nærvøs med tanken på det lille barnet som må vokse opp med en psykisk syk far. Nu må han ta til vett å få profesjonell hjelp før det går galt. Kanskje lurt å ikke gi han mer respons på en stund. Han bruker denne siden til alt den er verd i bloggen sin. Endret 6. august 2021 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestavind Skrevet 5. august 2021 #2290 Del Skrevet 5. august 2021 Winther skrev (20 timer siden): Det er så trist at ikke kokken søker hjelp snart, i istedet for å holde på en slik måte som han gjør. Han har ingen selvinnsikt om seg selv, kjører bare på. Han klarer heller ikke å ta til seg fornuftige ord som blir skrevet av leserne. Det er bare snakk om meg, meg , meg, jeg er så dyktig og flink. Har mettet alta folket i 20 år med nydelig mat 😂😂😂. Hvist Arne er virkelig, så støtter jeg han i det han skriver. Det er bare så sant det han skriver. Kokken prater ofte om piller ,selvmord +++, også i dag. Jeg er faktisk nærvøs med tanken på det lille barnet som må vokse opp med en psykisk syk far. Nu må han ta til vett å få profesjonell hjelp før det går galt. Kanskje lurt å ikke gi han mer respons på en stund. Han bruker denne siden til alt den er verd i bloggen sin. Enig. Støttet kokken før, syntes mange var stygge med han. Ser etterhvert at mannen er psykisk syk og at folk bør innse det. Han var en toppblogger , nå har han fallert og det er synd i han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. august 2021 #2291 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Dette er kommentarer han godkjenner. Snakket han om ynkelige menneske? Endret 6. august 2021 av Hallepalle2 Slettet skjermdump da det er slettet fra bloggen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 6. august 2021 #2292 Del Skrevet 6. august 2021 Tror nok den godeste kokken har et pilleproblem. Er det egentlig lov å legge ut bilder av alle pillene han tar daglig? Hadde han lagt ut bilde av (en unormalt høy) «alkohol-dagsdose», så ville det vært ulovlig. Er jo litt farlig å få det til å se ut som om det er helt ok å konsumere et fat reseptbelagte, vanedannende piller hver dag. Mannen er jo egentlig bare sørgelig og følge med på, håper han klarer innse at han har et problem, og søker hjelp. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestavind Skrevet 6. august 2021 #2293 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg ser en flott person som prøver alt han kan . Men det er tydelig at han sliter. Det er tydelig at det svinger mtp psyken. Og andre lidelser. Ser da den stakkarslige komme frem. Trekker stakkarsmegkortet og får hjerter og likes fra fansen. Jeg liker kokken , forstår at mye av det han skriver er ironi og nordnorsk humor. Håper han får den hjelpen og støtten han trenger. En mann som sliter trenger støtte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 6. august 2021 #2294 Del Skrevet 6. august 2021 1 hour ago, vestavind said: Jeg ser en flott person som prøver alt han kan . Men det er tydelig at han sliter. Det er tydelig at det svinger mtp psyken. Og andre lidelser. Ser da den stakkarslige komme frem. Trekker stakkarsmegkortet og får hjerter og likes fra fansen. Jeg liker kokken , forstår at mye av det han skriver er ironi og nordnorsk humor. Håper han får den hjelpen og støtten han trenger. En mann som sliter trenger støtte. Jeg likte ham også i begynnelsen, en motvekt til rosabloggere osv. Men den selvforherligelsen, at han skryter uavlatelig og at han er veldig dårlig til å ta kritikk. Selv den minste lille antydning om at han burde tenke seg om - der hvor de aller fleste ville ha sagt, «kanskje du har rett, jeg skal vurdere det» - neida. Rett i skyttegraven. Og så alle clickbaites, repeterende innhold, makabre bilder, utleverende innhold. Salget av oppskrifter - nærmest tigging både etter klikk, vipps og salg i nettbutikken. Og når han har opparbeidet seg så trofast, hjerte-sendende fans - så er det litt usmakelig. Synes jeg (og mange med meg, virker det jo som). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 6. august 2021 #2295 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Andrea59 skrev (2 timer siden): Jeg likte ham også i begynnelsen, en motvekt til rosabloggere osv. Men den selvforherligelsen, at han skryter uavlatelig og at han er veldig dårlig til å ta kritikk. Selv den minste lille antydning om at han burde tenke seg om - der hvor de aller fleste ville ha sagt, «kanskje du har rett, jeg skal vurdere det» - neida. Rett i skyttegraven. Og så alle clickbaites, repeterende innhold, makabre bilder, utleverende innhold. Salget av oppskrifter - nærmest tigging både etter klikk, vipps og salg i nettbutikken. Og når han har opparbeidet seg så trofast, hjerte-sendende fans - så er det litt usmakelig. Synes jeg (og mange med meg, virker det jo som). Han har holdt på i 3 dager på bloggen å rakket ned på mobbere og en som heter Arne (hvist han eksisterer). Fått jubelklapp og ❤ fra den pensjonerte fansen sin. Klart det ble masse clikk, det er jo der pengene ligger. Så i dag, ny overskrift Folkens, nu roer vi oss, det er helg 😂😂😂, morsom kar. Det er han selv som har satt dette i gang. Er dem ikke mobbere hele fans gjengen hans? Så mye dritt dem slenger ut om andre personer ? Endret 6. august 2021 av Winther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 6. august 2021 #2296 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) . Endret 6. august 2021 av Miss.Hol Ombestemte meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. august 2021 #2297 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Miss.Hol skrev (18 minutter siden): Kom over denne kommentaren i kommentarfeltet inne hos han🙄 @Miss.Holkanskje du bør slette denne? Vi bør vel ikke bidra til outingen av andre? At kokkejævel lar kommentaren stå viser bare hvilket ynkelig menneske han er. Endret 6. august 2021 av Hallepalle2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. august 2021 #2298 Del Skrevet 6. august 2021 Miss.Hol skrev (20 minutter siden): Kom over denne kommentaren i kommentarfeltet inne hos han Er så latterlig, oppfør dere i kommentarfeltet sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 6. august 2021 #2299 Del Skrevet 6. august 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): @Miss.Holkanskje du bør slette denne? Vi bør vel ikke bidra til outingen av andre? At kokkejævel lar kommentaren stå viser bare hvilket ynkelig menneske han er. Du har gjerne et poeng der, jeg skal fjerne det👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 6. august 2021 #2300 Del Skrevet 6. august 2021 "Men det intense hatet var jeg ikke forberedt på. Det hadde jeg ikke sett komme. I løpet av sommeren har jeg registrert at enkelte har brukt oppsiktsvekkende mye energi på å prøve å sverte meg med alle midler på sosiale medier. Det er liksom ikke grenser for hva man kan tillate seg å skrive. Sannhet eller løgn, for nettrollene spiller det ingen rolle. Her skal det hamres. Her skal det sparkes. Her skal det gjentas. Konstant og i enhver anledning. Igjen og igjen og igjen." Ser dette kjent ut? Vel, det er fra en 6 år gammel avisartikkel😅 På tide å gå videre snart Kokkejævel? https://www.ifinnmark.no/sannhet-eller-logn-for-nettrollene-spiller-det-ingen-rolle/o/5-81-119032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå