Tessa12 Skrevet 1. mai 2021 #1741 Del Skrevet 1. mai 2021 Mollami skrev (8 timer siden): Det blir litt komisk når en følger med, og samtidig nekter å gi ham klikk.😅 Jeg følger ikke med på han, men sveiper for å se om det er noen overskrifter jeg gidder å gå inn å lese mer på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 1. mai 2021 #1742 Del Skrevet 1. mai 2021 Mollami skrev (12 timer siden): Skjønner ikke at du gidder? Du følger jo en blogg/fb.-side du ikke liker? Finn en du liker å følge, dét må da gi deg mer glede? Elsker at det kommer ny bruker inn i tråden for å piske opp stemninga omtrent akkurat som en annen bruker klokelig henstiller alle om å la tråden dø ut. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 1. mai 2021 #1743 Del Skrevet 1. mai 2021 rebella81 skrev (31 minutter siden): Elsker at det kommer ny bruker inn i tråden for å piske opp stemninga omtrent akkurat som en annen bruker klokelig henstiller alle om å la tråden dø ut. Og hva gjør du nå.? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 1. mai 2021 #1744 Del Skrevet 1. mai 2021 Uff. Hvem tør å fortelle han at han definitivt ikke har forbrent 1000+ kalorier på 3,7km tur/retur Komsa? Helt absurd mye, her er ikke klokka mye å stole på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 2. mai 2021 #1745 Del Skrevet 2. mai 2021 halvehimmelen skrev (14 timer siden): Uff. Hvem tør å fortelle han at han definitivt ikke har forbrent 1000+ kalorier på 3,7km tur/retur Komsa? Helt absurd mye, her er ikke klokka mye å stole på. Jeg tror heller ikke det er det gunstigste for denne slankekuren med følgerne som hauser opp og sier at han har nok bygd SÅ mye muskler på to uker med en times tur, at det er jo ikke rart han ikke går ned i vekt. Han har jo stappet i seg både energibarer, smoothie og bananer på denne timen, og blitt ekstra sulten og spist etter turen også, så kaloriregnskapet er jo helt urealistisk. Man trenger ikke mat på en times tur. Ta med en flaske vann, og øv på å ikke være mett hele tiden, er mitt tips. Uansett er det bra å bevege seg mer, men det i seg selv er ikke noe som får ham ned fra fedmekategorien. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. mai 2021 #1746 Del Skrevet 2. mai 2021 halvehimmelen skrev (14 timer siden): Uff. Hvem tør å fortelle han at han definitivt ikke har forbrent 1000+ kalorier på 3,7km tur/retur Komsa? Helt absurd mye, her er ikke klokka mye å stole på. Selvsagt har han ikke forbrent det på en kort tur , det er helt urealistisk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 2. mai 2021 #1747 Del Skrevet 2. mai 2021 1 hour ago, Orly said: Selvsagt har han ikke forbrent det på en kort tur , det er helt urealistisk Sånne klokker - og treningsapparater - er veldig optimistiske i kaloriforbruk 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 2. mai 2021 #1748 Del Skrevet 2. mai 2021 (endret) En god del av følgerne hans skriver jo til han som han skulle være en smågutt, så å følge mange av de rådene han får der bør han droppe. Det er jeg sikker på han vet selv også. Endret 2. mai 2021 av Oppland Rettet ordfeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. mai 2021 #1749 Del Skrevet 2. mai 2021 Andrea59 skrev (3 timer siden): Sånne klokker - og treningsapparater - er veldig optimistiske i kaloriforbruk 😜 Det kommer nok veldig sn på klokken, min viser ikke for mye hverfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 2. mai 2021 #1750 Del Skrevet 2. mai 2021 Oppland skrev (2 timer siden): En god del av følgerne hans skriver jo til han som han skulle være en smågutt, så å følge mange av de rådene han får der bør han droppe. Det er jeg sikker på han vet selv også. Jeg datt borti en live sending på Facebook, der han kommenterte kommentarene på bloggen sin. Det var ikke mye hygge for de som ikke direkte heiet på ham. Hva ER det med disse bloggerne, som ikke kan svare ordentlig? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. mai 2021 #1751 Del Skrevet 2. mai 2021 Lopploella skrev (7 timer siden): Jeg tror heller ikke det er det gunstigste for denne slankekuren med følgerne som hauser opp og sier at han har nok bygd SÅ mye muskler på to uker med en times tur, at det er jo ikke rart han ikke går ned i vekt. Han har jo stappet i seg både energibarer, smoothie og bananer på denne timen, og blitt ekstra sulten og spist etter turen også, så kaloriregnskapet er jo helt urealistisk. Man trenger ikke mat på en times tur. Ta med en flaske vann, og øv på å ikke være mett hele tiden, er mitt tips. Uansett er det bra å bevege seg mer, men det i seg selv er ikke noe som får ham ned fra fedmekategorien. Har også reagert på det der. Søte müslibarer på relativt korte turer gjør ikke akkurat susen om han skal ned i vekt. Men han vet vel best som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 2. mai 2021 #1752 Del Skrevet 2. mai 2021 Trynefaktor skrev (41 minutter siden): Har også reagert på det der. Søte müslibarer på relativt korte turer gjør ikke akkurat susen om han skal ned i vekt. Men han vet vel best som vanlig. Han sier jo selv at han vet at det ikke er bra å spise dem,han har sagt det igjen og igjen,og at det er nå i begynnelsen han gjør det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 2. mai 2021 #1753 Del Skrevet 2. mai 2021 Disse livesendingene....🤦♂️ skal de være morsom?! Eller nyttig?! 🤦♂️🤦♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. mai 2021 #1754 Del Skrevet 2. mai 2021 Snacky skrev (2 timer siden): Han sier jo selv at han vet at det ikke er bra å spise dem,han har sagt det igjen og igjen,og at det er nå i begynnelsen han gjør det! Så flott da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. mai 2021 #1755 Del Skrevet 2. mai 2021 Forstår jeg det rett at han har livesending på fjellturen sin? Og at folk sitter og ser på at han ......går?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 3. mai 2021 #1756 Del Skrevet 3. mai 2021 halvehimmelen skrev (På 1.5.2021 den 19.16): Uff. Hvem tør å fortelle han at han definitivt ikke har forbrent 1000+ kalorier på 3,7km tur/retur Komsa? Helt absurd mye, her er ikke klokka mye å stole på. Som vi har lært av kommentarfeltet hans er misunnelsen sterkere enn kjønnsdrifta. I tillegg har vi lært at alt av konstruktive tilbakemeldinger/rettledninger = misunnelse. Da kommer de nok til å "kvæles" i kommentarfeltet, hvis noen prøver å hjelpe han litt med realiteten... 😬😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 3. mai 2021 #1757 Del Skrevet 3. mai 2021 Winther skrev (På 23.4.2021 den 12.35): Les hvor omsorgsfull Vibbedille er ❤https://kjerringtanker.blogg.no/frokost-2.html Atte, hæ? Hva var dette for noe? Vel voksne damer på blogg, grøss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. mai 2021 #1758 Del Skrevet 3. mai 2021 BunnyChester skrev (13 minutter siden): Atte, hæ? Hva var dette for noe? Vel voksne damer på blogg, grøss. Hva var nå galt med dette da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. mai 2021 #1759 Del Skrevet 3. mai 2021 Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Forstår jeg det rett at han har livesending på fjellturen sin? Og at folk sitter og ser på at han ......går?? Har aldri sett på noen livesending han har lagt ut, men ser andre gjør det. Da kan de jo nyte synet av helten på tur også. Er ikke det flott da?🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 3. mai 2021 #1760 Del Skrevet 3. mai 2021 58 minutter siden, Oppland said: Har aldri sett på noen livesending han har lagt ut, men ser andre gjør det. Da kan de jo nyte synet av helten på tur også. Er ikke det flott da?🤭 Hehe, hver sin smak 😏... (ikke min) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå