Kollontaj Skrevet 29. april 2021 #1721 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg synes bloggen er så dårlig på så mange plan nå at er uetisk å kommentere. Jeg bærer ikke ved til bålet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-Mei Skrevet 29. april 2021 #1722 Del Skrevet 29. april 2021 (endret) vestavind skrev (6 minutter siden): Den tok helt av skriver du...... da har du jo fulgt den selv om du skriver at du bare fulgte den til å begynne med... Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen på lenger enn langt siden. Men er innom FB-siden innimellom, og scroller man nedover siden der så får man med seg overskrifter og ett bilde på alle innlegg. Klarer seg det... Og så lærte jeg i går at på blogg.no, øverst der, der ligger det bilder man kan "bla gjennom". Er kanskje bilde fra siste blogginnlegg, ikke vet jeg. Men det "kokkebilde" som kom opp der hører vel mest hjemme i nattbordskuffa. Syns bare det er trist at slikt publiseres Endret 29. april 2021 av Lotte-Mei 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestavind Skrevet 29. april 2021 #1723 Del Skrevet 29. april 2021 Er enig med mange her, det blir tidvise flaue blogger fra Kokkejævel....men det er en bak der...."ser " en varm person .... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestavind Skrevet 29. april 2021 #1724 Del Skrevet 29. april 2021 Lotte-Mei skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen på lenger enn langt siden. Men er innom FB-siden innimellom, og scroller man nedover siden der så får man med seg overskrifter og ett bilde på alle innlegg. Klarer seg det... Og så lærte jeg i går at på blogg.no, øverst der, der ligger det bilder man kan "bla gjennom". Er kanskje bilde fra siste blogginnlegg, ikke vet jeg. Men det "kokkebilde" som kom opp der hører vel mest hjemme i nattbordskuffa. Syns bare det er trist at slikt publiseres Kjelt da..ha bildet i nattbordskuffa..🤪🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-Mei Skrevet 29. april 2021 #1725 Del Skrevet 29. april 2021 vestavind skrev (5 minutter siden): Er enig med mange her, det blir tidvise flaue blogger fra Kokkejævel....men det er en bak der...."ser " en varm person .... Ja, det er en person bak alt som skrives, helt klart. Kanskje det ikke ligger for alle å brette ut livet sitt til alle. Tror det må være et "hundeliv" å hele tiden skulle prestere for å være på topp. Mange ganger er det lurt å gi seg på topp 😊 Og noen ganger kanskje før man når toppen... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 30. april 2021 #1726 Del Skrevet 30. april 2021 Han skriver jo mer for å disse kritikerne sine enn for å underholde fansen. Hvor lenge gidder de å lese all dritten han kommer med? Han fremstår virkelig usjarmerende og sutrete. Og nei, det er virkelig ingen som ønsker at han skal omkomme 🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 30. april 2021 #1727 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg bare lurer litt på, hvis denne tråden dør ut, nå som kjerringtanker har sluttet å skrive om han. Hvor skal han da finne fiender til å groome 💝 damene med? Så jeg anbefaler at vi slutter å skrive i denne tråden, bare som et lite kvasivitenskapelig forsøk? Han hadde sikkert danset naken på bordet i begynnelsen, men hva med fortsettelsen? For han suger jo næring av at folk omtaler han, i negative ordelag ifølge han selv. Har han noe annet å komme med? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccalyn Skrevet 30. april 2021 #1728 Del Skrevet 30. april 2021 Pinkee skrev (59 minutter siden): Jeg bare lurer litt på, hvis denne tråden dør ut, nå som kjerringtanker har sluttet å skrive om han. Hvor skal han da finne fiender til å groome 💝 damene med? Så jeg anbefaler at vi slutter å skrive i denne tråden, bare som et lite kvasivitenskapelig forsøk? Han hadde sikkert danset naken på bordet i begynnelsen, men hva med fortsettelsen? For han suger jo næring av at folk omtaler han, i negative ordelag ifølge han selv. Har han noe annet å komme med? Helt enig👍 Han har ingenting å komme med hvis han ikke kan vise til noen som er "slemme" med ham. Bloggen hans drives av å trekke igang kommentarfeltet sitt etter at han "urettmessig har blitt hengt ut og tatt". Hjerte, hjerte.. Møkka lei hele dramaqueen-faktoren, finner meg heller bloggere som har noe interessant å komme med De finnes: folk med både god tekst, humor, sjelvironi (uten evig offer-rolle) og godt innhold! Moving on! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 30. april 2021 #1729 Del Skrevet 30. april 2021 Noen ganger mangler man ord. Uheldigvis gjelder det ikke Kokken, han burde jo kanskje begrense oppgulpet sitt. Hvor lavt kan man synke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. april 2021 #1730 Del Skrevet 30. april 2021 Pinkee skrev (1 time siden): Jeg bare lurer litt på, hvis denne tråden dør ut, nå som kjerringtanker har sluttet å skrive om han. Hvor skal han da finne fiender til å groome 💝 damene med? Så jeg anbefaler at vi slutter å skrive i denne tråden, bare som et lite kvasivitenskapelig forsøk? Han hadde sikkert danset naken på bordet i begynnelsen, men hva med fortsettelsen? For han suger jo næring av at folk omtaler han, i negative ordelag ifølge han selv. Har han noe annet å komme med? Enig! Han fortjener så absolutt ikke NOE oppmerksomhet herfra... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #1731 Del Skrevet 30. april 2021 Fjugur skrev (2 minutter siden): Enig! Han fortjener så absolutt ikke NOE oppmerksomhet herfra... Jeg er enig. La oss la denne tråden synke til bunns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 30. april 2021 #1732 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) Vi snakker da om en bedriftseier. Midt i Alta City. Mange ansatte og sikkert en hel del kunder. Det er lett å glemme at vi tross alt snakker om en en mann som eier en bedrift, en som er sjef. Midt i rosabloggingen om piller og bilkjøring, døde barn og strikkeblogger, om toppturer og oppskrifter sitter det en sjef, en med ansvar. Jukselotterier og nedrakking av andre er nå blitt bedriftens varemerke. Jeg lurer på hva dette gjør med de som jobber for han? Føler de at de har en sikker framtid under en stabil sjef? En sjef som har kamper gående mot gamle bloggkjærringer og forum for kvinner som kjeder seg? Kjenner senteret han leier hos at han er et varemerke de vil jobbe videre med? Samarbeidspartnerne som blir promotert sammen med sinte oppgulp om uviktige Kvinneguiden, merker de noe svette i panna? Det er jo ikke bare seg selv han drar ned i gjørma. Endret 30. april 2021 av Lama_Drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 30. april 2021 #1733 Del Skrevet 30. april 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Jeg er enig. La oss la denne tråden synke til bunns. Helt enig, og alle som har trykket like på siden fjerner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 30. april 2021 #1734 Del Skrevet 30. april 2021 spurven123 skrev (17 timer siden): Ikke bare på topp på bloggposten men også på topp på kvinneguiden. Tydeligvis syns både lesere og kvinneguidens spekulanter han er interessang, dere gir han jo masse klikk i løpet av dagen 😀 Synes han er en varm og god fyr jeg,som rett og slett skriver om livet. Morsom er han og selvironi har han også. Og ikke er jeg hjernevaska på noen som helst måte,eller tror at han er «bestevennen» min. Jeg rett og slett liker bloggen hans. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 30. april 2021 #1735 Del Skrevet 30. april 2021 Må være slitsomt å hele tiden prestere for å være på topp. Til og begynne med var det en fin blogg å lese, men noe skjedde på veien...Nå finnes det verken filter, hinder eller sperre på hva som serveres...Også i form av bilder🤦♀️ Alt for oppmerksomheten... For den har du blitt avhengig av. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. april 2021 #1736 Del Skrevet 30. april 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 1. mai 2021 #1737 Del Skrevet 1. mai 2021 Tessa12 skrev (På 28.4.2021 den 15.42): Trenger ikke gi han klikk, bare gå inn på blogg.no og sveip gjennom øverst Det blir litt komisk når en følger med, og samtidig nekter å gi ham klikk.😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 1. mai 2021 #1738 Del Skrevet 1. mai 2021 vestavind skrev (På 30.4.2021 den 1.44): Kjelt da..ha bildet i nattbordskuffa..🤪🤪🤪🤪🤪 Skjønner ikke at du gidder? Du følger jo en blogg/fb.-side du ikke liker? Finn en du liker å følge, dét må da gi deg mer glede? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 1. mai 2021 #1739 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Nå har jeg lest det meste på KG ang. «Kokkejævel». Helhetsinntrykket jeg sitter igjen med, er at uansett hva han skriver/ gjør, er det kritikkverdig. Noen kommentarer er direkte skadefrò, - a’la - ‘ haha! ,nå går han på trynet’! eller -«ikke gi klikk, send skjermdump» osv. ...enkelte har t.o.m. funnet ut at han tjener penger på blogg, bok og bedrift! (Sjokk!!👀 ) Noen ler seg ihjæl om han har skrevet noe 'dumt', tatt et dumt bilde o.l. Felles for mange som skriver disse anmeldelsene, er , etter min oppfatning, at alt leses ‘bokstavelig’. - óg at de er svært opptatt av en de ikke liker/ vil gi oppmerksomhet! - Når dette er sagt, vil jeg legge til, at jeg ikke har sans for betaling for oppskrifter, som plutselig kom over natta, + «lotteriet». Dét var skuffende! Endret 1. mai 2021 av Mollami 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. mai 2021 #1740 Del Skrevet 1. mai 2021 Mollami skrev (2 timer siden): Nå har jeg lest det meste på KG ang. «Kokkejævel». Helhetsinntrykket jeg sitter igjen med, er at uansett hva han skriver/ gjør, er det kritikkverdig. Noen kommentarer er direkte skadefrò, - a’la - ‘ haha! ,nå går han på trynet’! eller -«ikke gi klikk, send skjermdump» osv. ...enkelte har t.o.m. funnet ut at han tjener penger på blogg, bok og bedrift! (Sjokk!!👀 ) Noen ler seg ihjæl om han har skrevet noe 'dumt', tatt et dumt bilde o.l. Felles for mange som skriver disse anmeldelsene, er , etter min oppfatning, at alt leses ‘bokstavelig’. - óg at de er svært opptatt av en de ikke liker/ vil gi oppmerksomhet! - Når dette er sagt, vil jeg legge til, at jeg ikke har sans for betaling for oppskrifter, som plutselig kom over natta, + «lotteriet». Dét var skuffende! Takk for oppsummeringen...? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå