Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (3 timer siden):

Tror ikke det modereres oftere her enn i andre tråder. Ser det er moderert etter at jeg rapporterte et par innlegg pga. følgende regelbrudd:

"Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner."

Ok. Jeg sparket i blinde, sannsynligvis. Beklager til tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Skrottefar said:

I det nyeste innlegget på bloggen så kommer jævelen igjen med noe oppgulp og stikk mot Kvinneguiden:

https://kokkejaevel.blogg.no/helt-aerlig-er-jeg-bare-glad-jeg-kom-meg-ned-med-livet-i-behold.html

Men altså, jeg tror ikke han skjønner hva den kritikken mot han går på, for det er jo ingen som ønsker at han skal omkomme, men igjen, dette er jævelen på sitt typiske, alt overdramatiseres og han er et offer som "alle" vil han vondt, og gjerne dø......erre mulig sier jeg bare 🤪

...og dette ligger på 1.pl...Heeelt utrolig, mer usmaklig skal man vel lete lenge etter...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (5 minutter siden):

...og dette ligger på 1.pl...Heeelt utrolig, mer usmaklig skal man vel lete lenge etter...

Ja, du kan så si, men så lenge han har den fan-club'n han har som klikker han opp på topp dag etter dag uansett hva han skriver, ja, da vil han nok forbli på toppen dessverre

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (25 minutter siden):

Tror veldig få forstår "humoren" og ironien hans. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare på topp på bloggposten men også på topp på kvinneguiden. Tydeligvis syns både lesere og kvinneguidens spekulanter han er interessang, dere gir han jo masse klikk i løpet av dagen 😀

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vestavind skrev (6 minutter siden):

Jeg synes  og han skriver en del "tull" , men ser mennesket bak og forstår . 

Og hva er det du forstår med hans tjo og hei og det å være så ustabil i alt hva han skriver på sin egen blogg, i hans kommentarer når noen kommer med kritikk, uansett hva slags, og det å kommentere i andres blogger med oppgulp etter oppgulp om hva det nå enn måtte være når han blir omtalt?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

I det nyeste innlegget på bloggen så kommer jævelen igjen med noe oppgulp og stikk mot Kvinneguiden:

https://kokkejaevel.blogg.no/helt-aerlig-er-jeg-bare-glad-jeg-kom-meg-ned-med-livet-i-behold.html

Men altså, jeg tror ikke han skjønner hva den kritikken mot han går på, for det er jo ingen som ønsker at han skal omkomme, men igjen, dette er jævelen på sitt typiske, alt overdramatiseres og han er et offer som "alle" vil han vondt, og gjerne dø......erre mulig sier jeg bare 🤪

Han liker visst ikke å bli omtalt av andre enn de som strør hjerter (minner meg litt om halleluja-stemning), men jeg har likevel en følelse av at han heller ikke liker å IKKE bli omtalt. For da er det jo ikke mye igjen å fyre oppunder med, for å få sympati, og klikk... Når jeg leser sitatet fra blogginnlegget så er det egentlig bare trist, det fins dessverre ingen sperrer. Det er i mine øyne et oppgulp som serveres der, om "septik og rotter". Kan det bli verre??

Endret av Lotte-Mei
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotte-Mei skrev (4 minutter siden):

Han liker visst ikke å bli omtalt av andre enn de som strør hjerter (minner meg litt om halleluja-stemning), men jeg har likevel en følelse av at han heller ikke liker å IKKE bli omtalt. For da er det jo ikke mye igjen å fyre oppunder med, for å få sympati, og klikk... Når jeg leser sitatet fra blogginnlegget så er det egentlig bare trist, det fins dessverre ingen sperrer. Det er i mine øyne et oppgulp som serveres der, om "septik og rotter". Djisssus... Kan det bli verre??

Han omtaler vel kritikerne slik de omtaler han. Spydig og frekt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem denne "kokkejævelen" er, men leste noen innlegg her at han legger ut selfie med sin døde baby...

Jeg tenker nooooooopeeeee, denne bloggen vil jeg ikke inn å lese på i hvert fall!   hell no 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (22 minutter siden):

Han omtaler vel kritikerne slik de omtaler han. Spydig og frekt. 

Dessverre, jeg er ikke enig i "spydig og frekt". I det jeg har lest i en liten periode nu, så synes jeg faktisk at det bl.a har vært en del velmente råd. Og noe virker det som om han har tatt til seg. Og bra er det. Men når man legger ut offentlig om det aller meste i ens liv (en del burde med fordel forblitt uskrevet, og heller ikke avbildet) så må det vel forventes både reaksjoner og kommentarer. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotte-Mei skrev (1 minutt siden):

Dessverre, jeg er ikke enig i "spydig og frekt". I det jeg har lest i en liten periode nu, så synes jeg faktisk at det bl.a har vært en del velmente råd. Og noe virker det som om han har tatt til seg. Og bra er det. Men når man legger ut offentlig om det aller meste i ens liv (en del burde med fordel forblitt uskrevet, og heller ikke avbildet) så må det vel forventes både reaksjoner og kommentarer. 

Jeg er tildels enig med deg , han mangler nok noen bremser men jeg ser "mellom fingrene" kanskje fordi jeg er nordfra selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange som klikker seg inn på bloggen kun for å se «galskapen»? Er jo litt som et flykrasj å følge med på den fyren der🤡🥴 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (Akkurat nå):

Jeg er tildels enig med deg , han mangler nok noen bremser men jeg ser "mellom fingrene" kanskje fordi jeg er nordfra selv. 

De rådene fra KG er forresten ofte ganske så spydige og ekle . Anbefaler deg og lese hele bloggen...så danner du deg ett inntrykk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nordfra, og vær så snill: ikke få noen til å tro at alle vi nordfra er like patetisk og vulgær som kokken! 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EtFo skrev (1 minutt siden):

Jeg er også nordfra, og vær så snill: ikke få noen til å tro at alle vi nordfra er like patetisk og vulgær som kokken! 

Nei...det var virkelig ikke meningen men vi forstår han kanskje bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...det var virkelig ikke meningen men vi forstår han kanskje bedre. 

Pointet er og se og lese og forstå en sak fra begge sider. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (4 minutter siden):

Er nordfra sjøl, men klarer dessverre ikke helt å se mellom fingrene. Leste bloggen til å begynne med, men så tok det bare helt av. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tok helt av skriver du......  da har du jo fulgt den selv om du skriver at du bare fulgte den til å begynne med...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...