ClusterOfGrapes Skrevet 28. april 2021 #1681 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Slettet sitat fjernet. Sol, admin. Og dagens blogginnlegg med ditto bilde må være kroneksempelet på hvordan man som forelder ikke skal vise seg i sosiale media. Kan det bli mer flaut? Skal dette liksom være morsomt? Om han vil reklamere for kokeboka så virker denne reklamen stikk motsatt. Å kjøpe ei bok av en så useriøs og desperat forfatter, aldri... Endret 28. april 2021 av Sol Rampelyset 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. april 2021 #1682 Del Skrevet 28. april 2021 Nei, han virker ikke mye seriøs med dagens "morsomme" bilde. Han vet vel snart ikke.hva han skal finne på for å få oppmerksomhet, men dette var totalt bomskudd. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 28. april 2021 #1683 Del Skrevet 28. april 2021 ClusterOfGrapes skrev (32 minutter siden): Og dagens blogginnlegg med ditto bilde må være kroneksempelet på hvordan man som forelder ikke skal vise seg i sosiale media. Kan det bli mer flaut? Skal dette liksom være morsomt? Om han vil reklamere for kokeboka så virker denne reklamen stikk motsatt. Å kjøpe ei bok av en så useriøs og desperat forfatter, aldri... Hva gjør han på bildet? (gir han ikke klikk) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 28. april 2021 #1684 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) ClusterOfGrapes skrev (5 timer siden): Og dagens blogginnlegg med ditto bilde må være kroneksempelet på hvordan man som forelder ikke skal vise seg i sosiale media. Kan det bli mer flaut? Skal dette liksom være morsomt? Om han vil reklamere for kokeboka så virker denne reklamen stikk motsatt. Å kjøpe ei bok av en så useriøs og desperat forfatter, aldri... Viser leketøyet til kona, kanskje han gjør en dårlig jobb 😂😂😂, uff. Trudde det holdt når han la ut bilde av seg i kona sin truse. Uff man blir kvalm 🤮🤢 Ryddet for persondebatt. Sol, admin. Endret 28. april 2021 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. april 2021 #1685 Del Skrevet 28. april 2021 EtFo skrev (18 minutter siden): Hva gjør han på bildet? (gir han ikke klikk) Trenger ikke gi han klikk, bare gå inn på blogg.no og sveip gjennom øverst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-Mei Skrevet 28. april 2021 #1686 Del Skrevet 28. april 2021 Tessa12 skrev (8 minutter siden): Trenger ikke gi han klikk, bare gå inn på blogg.no og sveip gjennom øverst Takk, der lærte jeg noe nytt! Ikke et klikk fra meg... Begriper ikke at det går an å legge ut et slikt bilde 🥺 Noe så useriøst og usmakelig. Æsjjj 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. april 2021 #1687 Del Skrevet 28. april 2021 Lotte-Mei skrev (2 minutter siden): Takk, der lærte jeg noe nytt! Ikke et klikk fra meg... Begriper ikke at det går an å legge ut et slikt bilde 🥺 Noe så useriøst og usmakelig. Æsjjj Det kan vi være enige i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. april 2021 #1688 Del Skrevet 28. april 2021 Lotte-Mei skrev (2 timer siden): Takk, der lærte jeg noe nytt! Ikke et klikk fra meg... Begriper ikke at det går an å legge ut et slikt bilde 🥺 Noe så useriøst og usmakelig. Æsjjj Jeg tror ikke at jeg ser det dere ser? Jeg ser bilde av en baderomsvekt, tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. april 2021 #1689 Del Skrevet 28. april 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke at jeg ser det dere ser? Jeg ser bilde av en baderomsvekt, tror jeg? Da har han lagt ut et nytt innlegg, det vi så var et leketøy i panna hans..,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 28. april 2021 #1690 Del Skrevet 28. april 2021 13 minutter siden, Hallepalle2 said: Jeg tror ikke at jeg ser det dere ser? Jeg ser bilde av en baderomsvekt, tror jeg? Da er det bare å scrolle nedover siden så dukker det nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. april 2021 #1691 Del Skrevet 28. april 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 28. april 2021 #1692 Del Skrevet 28. april 2021 Tessa12 skrev (4 timer siden): Trenger ikke gi han klikk, bare gå inn på blogg.no og sveip gjennom øverst Lurt, var ikke klar over at man kunne det☺️ Det bildet...OMG...Ingen sperrer, liksom! Så utrolig pinlig det må være for barna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 28. april 2021 #1693 Del Skrevet 28. april 2021 Tessa12 skrev (4 timer siden): Da har han lagt ut et nytt innlegg, det vi så var et leketøy i panna hans..,, Trur han har slettet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. april 2021 #1694 Del Skrevet 28. april 2021 Winther skrev (17 minutter siden): Trur han har slettet det Ja, han har nok det og bra var det. 👍Har aldri sett Helstrøm legge ut slike bilder rett før han skal komme med ei ny kokebok. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 29. april 2021 #1695 Del Skrevet 29. april 2021 Det er noe med måten han skriver på som byr meg sånn imot. Litt sånn; Alt jeg gjør er galt/jada, jeg er sååå usmakelig og teit, osvosv. Det er så veldig fisking etter komplimenter; han må jo bare lene seg tilbake og nyte kommentarfeltet som kommer til å svømme over av hjerter etter et sånt syteinnlegg. Altså; han må bare skrive nøyaktig det han vil, men det oser ikke akkurat kvalitet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. april 2021 #1696 Del Skrevet 29. april 2021 rebella81 skrev (5 timer siden): Det er noe med måten han skriver på som byr meg sånn imot. Litt sånn; Alt jeg gjør er galt/jada, jeg er sååå usmakelig og teit, osvosv. Det er så veldig fisking etter komplimenter; han må jo bare lene seg tilbake og nyte kommentarfeltet som kommer til å svømme over av hjerter etter et sånt syteinnlegg. Altså; han må bare skrive nøyaktig det han vil, men det oser ikke akkurat kvalitet. Man får sånn fjortisfølelse😂åhhh, jeg er så styyyyyyggggg! Neida, du er skjøøøøønnnnnn♥️😘♥️😘 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 29. april 2021 #1697 Del Skrevet 29. april 2021 rebella81 skrev (5 timer siden): Det er noe med måten han skriver på som byr meg sånn imot. Litt sånn; Alt jeg gjør er galt/jada, jeg er sååå usmakelig og teit, osvosv. Det er så veldig fisking etter komplimenter; han må jo bare lene seg tilbake og nyte kommentarfeltet som kommer til å svømme over av hjerter etter et sånt syteinnlegg. Altså; han må bare skrive nøyaktig det han vil, men det oser ikke akkurat kvalitet. Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Man får sånn fjortisfølelse😂åhhh, jeg er så styyyyyyggggg! Neida, du er skjøøøøønnnnnn♥️😘♥️😘 Det var sånn jeg og venninnene mine holdt på med i 7 klasse for mange år siden. Kalte oss selv stygge og dumme og satte et forventende blikk i venninnene så de skulle si det motsatte og at vi var såååå søte og flinke 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 29. april 2021 #1698 Del Skrevet 29. april 2021 Har modereringen av denne tråden fått visse likheter med ABD? Synes det modereres ofte her om dagen. Følger ikke med fra time til time, men altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 29. april 2021 #1699 Del Skrevet 29. april 2021 Havnefogden skrev (25 minutter siden): Har modereringen av denne tråden fått visse likheter med ABD? Synes det modereres ofte her om dagen. Følger ikke med fra time til time, men altså. Tror ikke det modereres oftere her enn i andre tråder. Ser det er moderert etter at jeg rapporterte et par innlegg pga. følgende regelbrudd: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. april 2021 #1700 Del Skrevet 29. april 2021 I det nyeste innlegget på bloggen så kommer jævelen igjen med noe oppgulp og stikk mot Kvinneguiden: https://kokkejaevel.blogg.no/helt-aerlig-er-jeg-bare-glad-jeg-kom-meg-ned-med-livet-i-behold.html Sitat Ka du trur råttan i septiktanken min på Kvinneguiden sku ha kosa sæ hvis æ hadde omkommet. Herre fred, ser førr mæ at det formeli hadde kokt der oppi septiktanken når de læsste om det på Konemor sin blogg dagen ætter. Snuta og hala og dopapir og bæsj i en salig blanding. Og lyden. Klare dåkker “se” for dåkker lyden av dettan ættermælet? Et slags ormebol, bærre at det e rotte som kose sæ. Men altså, jeg tror ikke han skjønner hva den kritikken mot han går på, for det er jo ingen som ønsker at han skal omkomme, men igjen, dette er jævelen på sitt typiske, alt overdramatiseres og han er et offer som "alle" vil han vondt, og gjerne dø......erre mulig sier jeg bare 🤪 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå