Gå til innhold

God mascara for sensitive øyner?


Eun

Anbefalte innlegg

Jeg har tidenes tynneste og korteste øyevipper. De er så godt som ikke-eksisterende. Har prøvd en del ulike mascaraer, men jeg har ganske sensitive øyner så de blir irriterte og kløete etter en kort stund.

Finnes det en god mascara for meg? Gjerne brun i farge og vannfast. Tips taes imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Eun skrev:

Jeg har tidenes tynneste og korteste øyevipper. De er så godt som ikke-eksisterende. Har prøvd en del ulike mascaraer, men jeg har ganske sensitive øyner så de blir irriterte og kløete etter en kort stund.

Finnes det en god mascara for meg? Gjerne brun i farge og vannfast. Tips taes imot med stor takk!

Sensitive øyne og mascare er en dårlig kombinasjon. 

Du må i det minste finne mascara uten MI. 

Alternativet er permanent farging av vipper.

Anonymkode: 685e0...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Clinique sin high impact, den som er lysegrønn utenpå. Eneste som har fungert godt for meg. Bakdelen er at den er dyr og blir fort tørr, men likevel verd pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sensitive øyne og mascare er en dårlig kombinasjon. 

Du må i det minste finne mascara uten MI. 

Alternativet er permanent farging av vipper.

Anonymkode: 685e0...163

Jeg farger de jevnlig, men de er knapt synlige uansett. Kunne vært gøy å ha litt "ordentlige" vipper til fest og slikt.

Hva er MI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mariell77 skrev:

Kan anbefale Clinique sin high impact, den som er lysegrønn utenpå. Eneste som har fungert godt for meg. Bakdelen er at den er dyr og blir fort tørr, men likevel verd pengene.

Takk for tips, skal sjekke det ut!

Når du sier at den blir fort tørr, mener du da at den generelt tørker ut fort eller at mascaraen på vippene blir fort tørr og begynner å drysse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sensitive øyne og bruker La Roche-Posay fra apoteket 😊

Anonymkode: 80133...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Eun skrev:

Jeg farger de jevnlig, men de er knapt synlige uansett. Kunne vært gøy å ha litt "ordentlige" vipper til fest og slikt.

Hva er MI?

Da burde du prøve punktvipper. 

Ardell Duralash Knotted Flare Medium Ãyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sensitive øyne som fort svir og renner. Reagerer ikke på Clinique sin High Impact. Den gir fine, fyldige og separerte vipper :) Den koster litt, men etter at jeg begynte å bruke den, så kan jeg bruke mascara hele dagen, uten svie, tåkesyn og rennende øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...