Egenskap Skrevet 14. september 2019 #1 Del Skrevet 14. september 2019 Lever kjendiser i en boble, og tenker dem ikke at det finnes et vanlig liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. september 2019 #2 Del Skrevet 14. september 2019 Ja, det ser da vitterlig sånn ut når det gjelder noen av dem. Glad jeg ikke er en av dem når bobla omsider sprekker og både omdømme, økonomi og "status" går til helvete. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 15. september 2019 #3 Del Skrevet 15. september 2019 Det er vel så ulikt. Jeg omgås flere kjendiser som lever helt vanlige liv, men når de er på jobb så er de så tydelig i en helt annen rolle enn oss andre med våre 8-16-jobber. Ingen av disse jeg kjenner er såkalte bloggere/vloggere/influencere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. september 2019 #4 Del Skrevet 15. september 2019 Noen gjør nok det, men det finnes jordnære kjendiser også, de er like forskjellige som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. september 2019 #5 Del Skrevet 24. september 2019 Tror de fleste mennesker uavhengig om de er kjendis eller ikke lever i en slags boble. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 10. november 2019 #6 Del Skrevet 10. november 2019 På 14.9.2019 den 22.01, Egenskap skrev: Lever kjendiser i en boble, og tenker dem ikke at det finnes et vanlig liv? Noen gjør det, særlig de som har vært kjendiser lenge, og har gjort sånn suksess at folk blir helt starstruck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 10. november 2019 #7 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg lever i en boble. Er ingen kjendis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå