AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #21 Skrevet 14. september 2019 Jeg sier kjør på, for jeg er selv en alenemor som flørter med en mann på nett. Og for meg er det ikke et problem å prioritere en potensiell kjæreste, selv om jeg har barn. Anonymkode: 74eb0...8e7 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #22 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier kjør på, for jeg er selv en alenemor som flørter med en mann på nett. Og for meg er det ikke et problem å prioritere en potensiell kjæreste, selv om jeg har barn. Anonymkode: 74eb0...8e7 ok. Har dere møttes? vet du hvordan kjemien er, og hva snakker dere om sammen på nett? snakker dere sammen på telefon? Har du spesifikt spurt om han vil takle at du er mor allerede? for jeg regner med det er lekser og det du må prioritere med barna, og han kommer på lasset som en tillegg i et vanlig liv, og aldri kan bli helt og fullt en godkjent utgave i ditt allerede eksisterende familieliv. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #23 Skrevet 14. september 2019 har ikke hørt noe fra henne i dag, så det er vel over... det rare er jo at hun bruker alle ord som skrives som basis, og ikke et møte, og nærvær som viktigheten i samhold. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #24 Skrevet 14. september 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: takk for støtte, og konstruktiv svar. Trengte det nå i prosessen jeg er i nå. Anonymkode: aca72...979 Prosessen du er i nå er at DU skal la henne være, kun fordi hun fortjener en 100% mye bedre mann enn hva du er, eller noensinne, vil være for henne og hennes barn!! Anonymkode: 44340...447 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #25 Skrevet 14. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prosessen du er i nå er at DU skal la henne være, kun fordi hun fortjener en 100% mye bedre mann enn hva du er, eller noensinne, vil være for henne og hennes barn!! Anonymkode: 44340...447 tar ikke imot ord fra djevelen selv som du er. Anonymkode: aca72...979 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #26 Skrevet 14. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok. Har dere møttes? vet du hvordan kjemien er, og hva snakker dere om sammen på nett? snakker dere sammen på telefon? Har du spesifikt spurt om han vil takle at du er mor allerede? for jeg regner med det er lekser og det du må prioritere med barna, og han kommer på lasset som en tillegg i et vanlig liv, og aldri kan bli helt og fullt en godkjent utgave i ditt allerede eksisterende familieliv. Anonymkode: aca72...979 Vi har ikke møttes. Kjemien på nett er kjempegod, vi har kun chattet. Har ikke spurt om hva han tenker om at jeg har barn. Snakker egentlig om alt mulig, men aner ikke om han ser for seg noe seriøst med meg. Vi er ikke helt der (ennå?). Anonymkode: 74eb0...8e7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #27 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har ikke møttes. Kjemien på nett er kjempegod, vi har kun chattet. Har ikke spurt om hva han tenker om at jeg har barn. Snakker egentlig om alt mulig, men aner ikke om han ser for seg noe seriøst med meg. Vi er ikke helt der (ennå?). Anonymkode: 74eb0...8e7 distansen mellom dere da? snakker vi 50 mil? Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #28 Skrevet 14. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: distansen mellom dere da? snakker vi 50 mil? Anonymkode: aca72...979 Ja. Minst. Hvordan det? Anonymkode: 74eb0...8e7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #29 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Minst. Hvordan det? Anonymkode: 74eb0...8e7 ja, du bruker ikke tiden til helt feil vel? Men jeg trenger råd fra dem som har møtt hverandre. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #30 Skrevet 14. september 2019 Hold deg unna aleneforeldre. De er all den vanlige dramaen du får med et mennesker, i tillegg til alt det som kommer med barn, i tillegg til at det er en eks der som alltid kommer til å være der. Det er så mye gnål og sutring og klaging fra aleneforeldre Anonymkode: 30fd8...905 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #31 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hold deg unna aleneforeldre. De er all den vanlige dramaen du får med et mennesker, i tillegg til alt det som kommer med barn, i tillegg til at det er en eks der som alltid kommer til å være der. Det er så mye gnål og sutring og klaging fra aleneforeldre Anonymkode: 30fd8...905 takk for konstruktiv svar og tilbakemelding. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #32 Skrevet 14. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hold deg unna aleneforeldre. De er all den vanlige dramaen du får med et mennesker, i tillegg til alt det som kommer med barn, i tillegg til at det er en eks der som alltid kommer til å være der. Det er så mye gnål og sutring og klaging fra aleneforeldre Anonymkode: 30fd8...905 Håper du hører på dette rådet, og holder deg LANGT unna henne, og hennes barn, så de får et godt liv, uten deg!! Anonymkode: 44340...447 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #33 Skrevet 14. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du hører på dette rådet, og holder deg LANGT unna henne, og hennes barn, så de får et godt liv, uten deg!! Anonymkode: 44340...447 syke mennesker som er på KG. Mange her som trenger psykolog, inkludert deg. Anonymkode: aca72...979 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #34 Skrevet 14. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hold deg unna aleneforeldre. De er all den vanlige dramaen du får med et mennesker, i tillegg til alt det som kommer med barn, i tillegg til at det er en eks der som alltid kommer til å være der. Det er så mye gnål og sutring og klaging fra aleneforeldre Anonymkode: 30fd8...905 Gjør de? Både venner og dates syns det er gøy og avslappende å henge med meg, jeg har en smårolling på 5 år 😊 Anonymkode: 5ef1d...840 2
juliet capulet Skrevet 14. september 2019 #35 Skrevet 14. september 2019 Sannheten kommer gjerne for en dag, så det er like greit å være ærlig med en gang. Det er ikke sikkert det er noe problem, for mange som ar fått barn vil ikke ha flere eller vil noe mere uansett. 2
Gjest Tutte Skrevet 14. september 2019 #36 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å bli fristet for å date alene mor, når man selv ønsker kjæreste, men det er vel en bakdel om jeg involverer meg dit hen, og hennes prioriterer er helt annerledes enn det som jeg skulle se for meg. Nemlig oppleve hennes ekte kjærlighet. Bør jeg bare si i tidlig fase det vil ikke fungere for meg å date henne siden hun har allerede har andre prioriteringer enn det som jeg har behov akkurat nå i et kjærlighetsliv. Anonymkode: aca72...979 Du vil da ikke oppleve ekte kjærlighet på dating stadiet uansett hvem du dater. Det kommer etterhvert, og det kan også en alenemor føle for en mann akkurat som alle andre
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #37 Skrevet 14. september 2019 Beklager kamerat, du leter etter noe som ikke finnes. Ta en avgjørelse i tråd med det du kan akseptere. Anonymkode: cfc76...d8c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #38 Skrevet 15. september 2019 Du må nesten la være å date alenemødre hvis du ikke liker at kjæresten har barn. Anonymkode: 8d825...80f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå