AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Det er lett å bli fristet for å date alene mor, når man selv ønsker kjæreste, men det er vel en bakdel om jeg involverer meg dit hen, og hennes prioriterer er helt annerledes enn det som jeg skulle se for meg. Nemlig oppleve hennes ekte kjærlighet. Bør jeg bare si i tidlig fase det vil ikke fungere for meg å date henne siden hun har allerede har andre prioriteringer enn det som jeg har behov akkurat nå i et kjærlighetsliv. Anonymkode: aca72...979
Supermammsen75 Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Hennes ekte kjærlighet?;Har ikke vi alenemødre det? - lol 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å bli fristet for å date alene mor, når man selv ønsker kjæreste, men det er vel en bakdel om jeg involverer meg dit hen, og hennes prioriterer er helt annerledes enn det som jeg skulle se for meg. Nemlig oppleve hennes ekte kjærlighet. Bør jeg bare si i tidlig fase det vil ikke fungere for meg å date henne siden hun har allerede har andre prioriteringer enn det som jeg har behov akkurat nå i et kjærlighetsliv. Anonymkode: aca72...979 Hvorfor dater du hun da?? Anonymkode: 7df5f...ecc 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Hennes ekte kjærlighet er kjærligheten til sitt barn, event til deg etterhvert, hvis du er verdt det og stiller opp! Så ja, du bør bare holde deg LANGT unna, for hun og hennes barn fortjener så UTROLIG mye bedre enn deg! Anonymkode: 44340...447 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, Supermammsen75 skrev: Hennes ekte kjærlighet?;Har ikke vi alenemødre det? - lol jo åpenbart, men når min lengsel å være nær henne og få bli kjent med henne, så har hun tidligere liv som hun må prioritere, og oppbygningsfasen for den kjærligheten jeg ser for meg blir hakkete, og kommer neppe i dybden i det jeg kan forvente via ei singel kvinne uten barn. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dater du hun da?? Anonymkode: 7df5f...ecc Internett kontakt, og har ikke datet enda.... Men trenger råd... Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å bli fristet for å date alene mor, når man selv ønsker kjæreste, men det er vel en bakdel om jeg involverer meg dit hen, og hennes prioriterer er helt annerledes enn det som jeg skulle se for meg. Nemlig oppleve hennes ekte kjærlighet. Bør jeg bare si i tidlig fase det vil ikke fungere for meg å date henne siden hun har allerede har andre prioriteringer enn det som jeg har behov akkurat nå i et kjærlighetsliv. Anonymkode: aca72...979 Ja det bør du. Når man er alene med barn og skal få til dating, så krever det masse energi som går til administrasjon. Si ifra så fort som mulig at du ikke er interessert lenger. Det gjelder forsåvidt alle du dater, uansett om de er alenemødre eller ei. Anonymkode: df3af...db2 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #8 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jo åpenbart, men når min lengsel å være nær henne og få bli kjent med henne, så har hun tidligere liv som hun må prioritere, og oppbygningsfasen for den kjærligheten jeg ser for meg blir hakkete, og kommer neppe i dybden i det jeg kan forvente via ei singel kvinne uten barn. Anonymkode: aca72...979 Gjør hun en tjeneste å finn en annen Anonymkode: 7df5f...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det bør du. Når man er alene med barn og skal få til dating, så krever det masse energi som går til administrasjon. Si ifra så fort som mulig at du ikke er interessert lenger. Det gjelder forsåvidt alle du dater, uansett om de er alenemødre eller ei. Anonymkode: df3af...db2 for meg virker det negativt ladet uansett mor eller ei, slik du skriver det. Veldig frekt jo. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjør hun en tjeneste å finn en annen Anonymkode: 7df5f...ecc virker noe negativt ladet... er du alene mor liksom? Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #11 Skrevet 14. september 2019 Ingen «alene mor» ønsker å date et brødhue som ikke engang kan stave alenemor. Anonymkode: e6712...503 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #12 Skrevet 14. september 2019 Hva gjør du når du selv blir far? Da vil jo barnet til mora få hennes ‘ekte kjærlighet’ 🙄 Anonymkode: aa6bc...095 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #14 Skrevet 14. september 2019 Ok, får jeg bare svar fra kvinner som har havarerte forhold, og aldri har tro på kjærlighet mer? Anonymkode: aca72...979 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #15 Skrevet 14. september 2019 KG sier dump Anonymkode: 7facf...f51 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #16 Skrevet 14. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: jo åpenbart, men når min lengsel å være nær henne og få bli kjent med henne, så har hun tidligere liv som hun må prioritere, og oppbygningsfasen for den kjærligheten jeg ser for meg blir hakkete, og kommer neppe i dybden i det jeg kan forvente via ei singel kvinne uten barn. Anonymkode: aca72...979 Så hvorfor "går du ikke i dybden i det du kan forvente via ei singel kvinne uten barn" i stedet da?! Og slutter å ødelegge livet til noen som har mye viktigere ting å prioritere enn deg, og ditt jævla ego?! Anonymkode: 44340...447 2
Supermammsen75 Skrevet 14. september 2019 #17 Skrevet 14. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jo åpenbart, men når min lengsel å være nær henne og få bli kjent med henne, så har hun tidligere liv som hun må prioritere, og oppbygningsfasen for den kjærligheten jeg ser for meg blir hakkete, og kommer neppe i dybden i det jeg kan forvente via ei singel kvinne uten barn. Anonymkode: aca72...979 Ler meg skakk. Holde deg unna. Du er ikke verdt hennes kjærlighet. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #18 Skrevet 14. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, får jeg bare svar fra kvinner som har havarerte forhold, og aldri har tro på kjærlighet mer? Anonymkode: aca72...979 Ja. Kronprinsesse Mette-Marit.😊 Anonymkode: fe10e...10a 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #19 Skrevet 14. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG sier dump Anonymkode: 7facf...f51 takk for støtte, og konstruktiv svar. Trengte det nå i prosessen jeg er i nå. Anonymkode: aca72...979
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #20 Skrevet 14. september 2019 Men forstår det blir enda mer komplisert når det er ei kvinne som er fra Internett enn om det var ei kvinne som var i nabolaget. Dermed blir det 75 % vanskeligere prosess. Anonymkode: aca72...979
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå