Gå til innhold

Hvordan greide Sandberg å kapre en så deilig dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man beveger seg ut på bygda så er det langt lettere å imponere damer. Og det er mange som vil inn i media/politikken og lett faller for en mann med tilknytninger.

Hun er jo fra et lite sted i Trøndelag med en arbeiderklassebakgrunn, og da virker en politiker ganske appelerende, selv om han er 30 år eldre og ikke spesielt attraktiv ellers.

For en pen 29-åring i Oslo fra en god familie, så hadde Sandberg aldri vært aktuell.

Anonymkode: 6bc3b...8e6

Nå var du skikkelig nedlatende. Hun er ikke fra et lite sted i Trøndelag. Hun var 16 da hun kom dit. Alt rundt det er ikke noe vi har fått vite, så hva hun har av kontakter og tilknytninger er et åpent spørsmål gitt. Tenker hun har litt livserfaring..

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Vil ikke kalle Sandberg grå akkurat. Og har du ikke fått med deg at han ser freshere ut enn før? 🙂

Jeg er enig i at Bahare neppe gjør noe uten et mål for øye! Men jeg tror faktisk de holder sammen. 

Han ser fortsatt ut som en på nesten 60. 

Anonymkode: 88c40...5a2

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man beveger seg ut på bygda så er det langt lettere å imponere damer. Og det er mange som vil inn i media/politikken og lett faller for en mann med tilknytninger.

Hun er jo fra et lite sted i Trøndelag med en arbeiderklassebakgrunn, og da virker en politiker ganske appelerende, selv om han er 30 år eldre og ikke spesielt attraktiv ellers.

For en pen 29-åring i Oslo fra en god familie, så hadde Sandberg aldri vært aktuell.

Spot on! 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han ser fortsatt ut som en på nesten 60. 

Jo, kanskje. Men noen liker eldre menn. Sånn er det bare 🙂

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå var du skikkelig nedlatende. Hun er ikke fra et lite sted i Trøndelag. Hun var 16 da hun kom dit. Alt rundt det er ikke noe vi har fått vite, så hva hun har av kontakter og tilknytninger er et åpent spørsmål gitt. Tenker hun har litt livserfaring..

Det er en ærlig sak at for menn fra Oslo med ok til gode jobber så er jenter fra distrikts-Norge veldig mye mer lavterskel enn lokale jenter.

Livserfaring, ja, men det har vi alle. Noe må hun ha sett i fyren, og det er antakeligvis innflytelse og nettverk. Hvis hun ikke kom fra et hull i veggen hadde hun jo fått seg en langt mer attraktiv fyr.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke damene i det landet hun kommer fra, sammen med eldre menn?? Isåfall er det sikkert ikke så rart for henne. 

Anonymkode: f96fd...653

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde hun var en mann i dragqueen klær jeg. 

Anonymkode: 27992...41f

Det tror jeg ikke på.

Anonymkode: 62a48...166

• Liker 2
Skrevet

Det er en ærlig sak at for menn fra Oslo med ok til gode jobber så er jenter fra distrikts-Norge veldig mye mer lavterskel enn lokale jenter.

Livserfaring, ja, men det har vi alle. Noe må hun ha sett i fyren, og det er antakeligvis innflytelse og nettverk. Hvis hun ikke kom fra et hull i veggen hadde hun jo fått seg en langt mer attraktiv fyr.

Hva mener du med det første? 

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jo, kanskje. Men noen liker eldre menn. Sånn er det bare 🙂

Noen har daddyissues. 

Jeg og liker eldre menn. Men skulle jeg hooket med en på 60, 30 år eldre, så ville jeg og verdsatt penger og innflytelse. Gi det et par år, så er de historie. Sandberg er nok snill og grei, men han er dvask, rynkete og grå. 

Skrevet

Etter å ha sett de på charterfeber så syns jeg det virker som hun er oppriktig glad i han. 

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har mere status enn han noen gang har hatt. Jeg visste hvem hun var før jeg visste hvem han var liksom. Hun har vært i media i over ti år. 

Anonymkode: 74602...091

Mener du at Per Sandberg ikke var i media for 10 år siden??  Hvilke medier har Bahare vært i de siste ti årene?

• Liker 12
Skrevet

Noen har daddyissues. 

Jeg og liker eldre menn. Men skulle jeg hooket med en på 60, 30 år eldre, så ville jeg og verdsatt penger og innflytelse. Gi det et par år, så er de historie. Sandberg er nok snill og grei, men han er dvask, rynkete og grå. 

Jeg har aldri forstått hvorfor det er feil å velge eldre menn fordi de har daddyissues da. Hvorfor er det feil?? 

Men det gjelder uansett noen. Langt fra alle. La nå folk få være happy med hvem de vil. Syns ikke det er så ok å hakke på utseendet til folk. 

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har mere status enn han noen gang har hatt. Jeg visste hvem hun var før jeg visste hvem han var liksom. Hun har vært i media i over ti år. 

Anonymkode: 74602...091

Hehe troll 😛

Anonymkode: a3c14...9d8

Skrevet

Hun har nå fikset endel på utseende sitt, og har ikke alltid sett sååå bra ut. 

Anonymkode: 62ea6...53b

• Liker 11
Skrevet

Ehm hoooooooooost! 😶

Anonymkode: 7c826...0ff

Skrevet

Det er nåtid som gjelder. Her og nå. Hun ser fantastisk ut nå. Operert eller ei. 

Anonymkode: ba068...1e1

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tilfelle, og?? 

Skrevet

Bare lurer på om dere hadde ment det samme om hun ikke hadde operert nese, leppefillers osv? Tror ikke det. 

• Liker 7
Skrevet

Hva er det ikke å like, hengeballer, lite hår og skrukkehud? Vinn vinn det altså😀

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har aldri forstått hvorfor det er feil å velge eldre menn fordi de har daddyissues da. Hvorfor er det feil?? 

Men det gjelder uansett noen. Langt fra alle. La nå folk få være happy med hvem de vil. Syns ikke det er så ok å hakke på utseendet til folk

Jeg sier det ikke er feil, jeg sier bare at det ikke blir langvarig. 

30 år er mye. Og fyren er ikke spesielt ung for alderen. Han gir nok trygghet og hengivenhet, men ekte kjærlighet fra hennes side? Tviler. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...