AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Del Skrevet 14. september 2019 https://www.vg.no/rampelys/i/wPXrrP/per-sandberg-om-kjaeresten-hvis-hun-ryker-ut-blir-jeg-rimelig-forbanna?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Dama er jo kjempedeilig. Og virker oppriktig glad i den mye eldre mannen. Anonymkode: ba068...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Del Skrevet 14. september 2019 Hun er enkel. Han har (hadde) makt og status. Det var alt. Anonymkode: 88a7c...b22 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Del Skrevet 14. september 2019 Damer liker modne menn. Bare ikke på KG 😋 Anonymkode: a3c14...9d8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 14. september 2019 #4 Del Skrevet 14. september 2019 Helt surrealistisk. Nysgjerrig på om dette er et reelt forhold som inkluderer sex, eller om hun bare kan strekke seg til et kyss og være litt kjærlig på TV. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Del Skrevet 14. september 2019 💸💰✈️🚢 Kan være noen av grunnene. Umulig for oss å se med hennes lyne. Anonymkode: 62a48...166 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Del Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, OnFire said: Helt surrealistisk. Nysgjerrig på om dette er et reelt forhold som inkluderer sex, eller om hun bare kan strekke seg til et kyss og være litt kjærlig på TV. Æsj. Kjenner kaffe-og-rullingstanken av han selv gjennom TV-skjermen. Skjønner ikke at hun orker. Anonymkode: 88a7c...b22 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Del Skrevet 14. september 2019 Øyne skulle det stå. Anonymkode: 62a48...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #8 Del Skrevet 14. september 2019 Det er et under. Men han har vært heldig ihvertfall ☺️ Anonymkode: 57d6d...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Del Skrevet 14. september 2019 Hadde hun ville vært sammen med han om kun var en helt vanlig mann i gata?? Som jobbet som snekker? Hmm, skeptisk. De ser ut som pappa og datter når de er sammen Anonymkode: de280...bd5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Del Skrevet 14. september 2019 Jeg trodde hun var en mann i dragqueen klær jeg. Anonymkode: 27992...41f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #11 Del Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Æsj. Kjenner kaffe-og-rullingstanken av han selv gjennom TV-skjermen. Skjønner ikke at hun orker. Anonymkode: 88a7c...b22 Ja, for noen år siden, helt enig. Men den siste Per Sandberg jeg så i et intervju nylig så var han 10 år yngre ut, pene klær, barbert, frisert og sikkert fått manikyr også. Det var en annen Per Sandberg enn jeg har sett før iallfall. Anonymkode: 4bf03...5a2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #12 Del Skrevet 14. september 2019 Det var hun som tok kontakt med han. Anonymkode: f6685...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #13 Del Skrevet 14. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er enkel. Han har (hadde) makt og status. Det var alt. Anonymkode: 88a7c...b22 Da hadde det vel vært slutt nå? Anonymkode: 80312...ccf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #14 Del Skrevet 14. september 2019 Hun har mere status enn han noen gang har hatt. Jeg visste hvem hun var før jeg visste hvem han var liksom. Hun har vært i media i over ti år. Anonymkode: 74602...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #15 Del Skrevet 14. september 2019 Det er jo et ganske vanlig fenomen at yngre kvinner tenner på eldre menn, selv om flertallet velger menn på sin egen alder. Mange tenner på de som ser ut som en trygg farsfigur. Jeg vet ikke noe om Baharet føler det slik, det skal jeg ikke spekulere i. Men det er ikke uvanlig at yngre kvinner tenner på eldre menn, i hvert fall. Anonymkode: bf62b...5b0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. september 2019 #16 Del Skrevet 14. september 2019 Liker Bahare jeg. Om hun alltid er like ærlig vet jeg ikke, men hun er jo målbevisst og tøff. Og veldig vakker ja. Jeg tror de har det bra sammen, for ellers er de veldig gode skuespillere. Jeg tror de er forelsket også, for vet om et par til hvor hun er 27 og han 57, så samme aldersforskjell og alder ÷ett år. De har det veldig bra sammen, og han er heller ikke noe wow å se på akkurat. Og dama er like pen som Bahare, og både oppegående og morsom. Men jeg tror de damene er litt mer introverte og "nerdete" på sine måter, og mennene virker yngre i måten å være på. Så de klaffer da. Vi vet jo ikke hvordan Sandberg er privat, og jeg syns han er morsom iblant, ufrivillig eller ei. Kanskje han er litt mer seriøs og dyp enn han fremstår. De diskuterer jo mye..... 🙂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #17 Del Skrevet 14. september 2019 Ja vi liker eldre menn. Men dvaske, grå middelalderende menn, nei takk. Hun virker som en målbevisst dame, tenker hun avslutter dette når hun har kommet seg dit hun vil. Anonymkode: 88c40...5a2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #18 Del Skrevet 14. september 2019 Hvis man beveger seg ut på bygda så er det langt lettere å imponere damer. Og det er mange som vil inn i media/politikken og lett faller for en mann med tilknytninger. Hun er jo fra et lite sted i Trøndelag med en arbeiderklassebakgrunn, og da virker en politiker ganske appelerende, selv om han er 30 år eldre og ikke spesielt attraktiv ellers. For en pen 29-åring i Oslo fra en god familie, så hadde Sandberg aldri vært aktuell. Anonymkode: 6bc3b...8e6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. september 2019 #19 Del Skrevet 14. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja vi liker eldre menn. Men dvaske, grå middelalderende menn, nei takk. Hun virker som en målbevisst dame, tenker hun avslutter dette når hun har kommet seg dit hun vil. Anonymkode: 88c40...5a2 Vil ikke kalle Sandberg grå akkurat. Og har du ikke fått med deg at han ser freshere ut enn før? 🙂 Jeg er enig i at Bahare neppe gjør noe uten et mål for øye! Men jeg tror faktisk de holder sammen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #20 Del Skrevet 14. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har mere status enn han noen gang har hatt. Jeg visste hvem hun var før jeg visste hvem han var liksom. Hun har vært i media i over ti år. Anonymkode: 74602...091 Hæ?? Har hun vel ikke! Anonymkode: 02ece...b92 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå