Gå til innhold

Livredd for hiv

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, det er ikke normalt å ha så mye frykt som du har. Du har slett ikke hiv. Og du har sikkert ikke blitt voldtatt en gang, men det er noe du innbiller deg fordi du har så mye angst. Jeg har også hatt mye frykt og angst og vet hvor vondt det er. Det er rene terroren. Også jeg har hatt frykt for å ha vært utsatt for overgrep eller sove voldtekt selv om jeg aldri har vært utsatt for det. Har ikke vært full på den måten. Men pga frykt tanker og vrang forestillinger så var jeg ikke sikker på hva som var sant av frykten eller sannheten.. Idag vet jeg at frykt kan forstyrre evnen til å se klart og forvrenge forståelsen av virkeligheten. Og det er pinefullt. Men det er håp for deg, det vil gå over og du vil få det bedre. Ta kontakt med en grei lege, eller spesial sykepleier innen psykiatri så du kan få snakke og få hjelp til å overvinne disse frykttankene og frykt følelsene dine. Det blir bedre med tiden. Det har jeg erfart.

Anonymkode: 83cd0...2e8

Jeg klarer ikke å være med noen gutter lenger. Tror jeg har hiv, hepatitt og syilis. Får høy puls og får ikke puste. Sagt dette til behandler, men det hjelper ikke. Er så redd, og gruer meg til neste uke da jeg skal teste meg igjen 😔 Er så sliten at jeg gråter hver kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...