Gå til innhold

.


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får ordnet det. Jeg kjenner folk som har blitt avvist både i Tyrkia og andre land fordi passet ikke har hatt lang nok gyldighet (selv om det var gyldig når de dro og skulke hjem). De skal egentlig stoppe deg på innsjekk, men om de ikke fanger det opp der kontrolleres det også ved ankomst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glitnir skrev:

Håper du får ordnet det. Jeg kjenner folk som har blitt avvist både i Tyrkia og andre land fordi passet ikke har hatt lang nok gyldighet (selv om det var gyldig når de dro og skulke hjem). De skal egentlig stoppe deg på innsjekk, men om de ikke fanger det opp der kontrolleres det også ved ankomst. 

I Tyrkia så må passet være gyldig i minst seks måneder, ved innreise. Hvis ikke blir man returnert.

Anonymkode: ec4a7...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I Tyrkia så må passet være gyldig i minst seks måneder, ved innreise. Hvis ikke blir man returnert.

Anonymkode: ec4a7...ec0

Ja, det var jo det jeg skrev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Tyrkia så må passet være gyldig i minst seks måneder, ved innreise. Hvis ikke blir man returnert.

Anonymkode: ec4a7...ec0

Sannsynligvis blir man nektet å reise av flyselskapet om passet ikke er i orden. Det skjedde svogeren min.

Anonymkode: d3dc4...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...