AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #21 Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I den tråden om «menn liker å få kvinner servert på et fat», kommer det tydelig frem fra mange at de mister interessen om de ikke får jaktet. Noen menn tar hard to get som mer kostbar som igjen mer verdifull. Og det ER en kjent, internasjonal greie at mange menn liker dette, så dere som sier dette bare er løgn og noe uattraktive damer sier er ignorante. Dessverre er det slik at en mann som jakter hardt og intenst, og får damen til sengs, kan miste interessen og gå videre. Om man selv er initiativtaker vil man oppleve mer kontroll, så det anbefaler jeg. Menn som er «all about the hunt» er sånn for en grunn, de har sannsynligvis mye erfaring og er gode på dette, og det er fordi de gjør det hele tiden og er en klassisk player eller stadig vekk trenger utfordringer i forholdet, slik at når de er trygg på dama er hun ikke noe spennende lenger. Anonymkode: 7f4a6...81d Takk for svar. Jeg mener oppriktig selv at man bør være seg selv si det en mener og ta kontakt når en føler for det. Liker ikke mannen d eller d oppfattes d som kjedelig så er det sannsynligvis ikke riktig mann😂 Anonymkode: 7944d...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #22 Skrevet 13. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg trodde og at det holdt med å være seg selv. Men det betyr jo ikke at det er å tilby menn det de liker. Det er vel mer opp til menn og like det de ser og opplever med den personen. Anonymkode: 7944d...1a5 For at det skal holde å være seg selv må du jo ha en interessant personlighet. Feilen mange damer gjør er at de ikke har noen interesser eller integritet, de er bare interessert i å få seg en mann, og er er villig til å endre seg selv for å få han. Menn lukter dette, og player deg. Når i tillegg "hobbyene" dine er klær, sminke og sladder, som også handler om menn, eller å tiltrekke seg menn er du bare et tomt skall. Ting jeg har funnet ut at slår an hos ordentlige menn er kvinner som brenner for et eller annet de har fordypet seg i, og kan holde et helt foredrag om, at man faktisk er genuint morsom, gjerne med en litt svart og syrlig humor, og at man er et råskinn i senga. Og at man ikke er redd for å si at man liker noen, og vil treffes igjen. Anonymkode: 30c11...c1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå