AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Hører mye om dette på KG. Hvordan foregår det i praksis? Drar ut tiden før sex? Sier nei til annethvert spørsmål om date fra hans side? Tar aldri kontakt først? Lar han vente lenge på svar? Jeg lurer på hvordan lar dere menn jakte på dere? Kom med tips. Anonymkode: 7944d...1a5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Jeg har ingen behov for å bli jaktet på av menn, men menn er mer enn velkommen til å bli med meg og lære ordentlig jakt. Anonymkode: 98ffb...9e1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen behov for å bli jaktet på av menn, men menn er mer enn velkommen til å bli med meg og lære ordentlig jakt. Anonymkode: 98ffb...9e1 Enig der Ts her. Men hører mye om d på KG så må være noen som driver aktivt med sånn når de kommenterer det ofte i andre tråder. Anonymkode: 7944d...1a5
Katten.2.0 Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Bare jeg som trodde dette hadde med jaktsesongen å gjøre? 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Bare jeg som trodde dette hadde med jaktsesongen å gjøre? Ja. Anonymkode: 244a7...7e8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Mange menn går lei om damen aldri tar først kontakt for da virker ikke hun særlig intressert. Anonymkode: 1ff0e...733 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn går lei om damen aldri tar først kontakt for da virker ikke hun særlig intressert. Anonymkode: 1ff0e...733 Jeg blir forvirret. Jeg trodde menn elsket utfordringer og jakt. Å ta kontakt må vel være det dummeste en kvinne kan gjøre om hun skal få han interessert?? Anonymkode: 9809c...38a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir forvirret. Jeg trodde menn elsket utfordringer og jakt. Å ta kontakt må vel være det dummeste en kvinne kan gjøre om hun skal få han interessert?? Anonymkode: 9809c...38a Du har jo misforstått helt! Anonymkode: 1ff0e...733 2
OnFire Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hører mye om dette på KG. Hvordan foregår det i praksis? Drar ut tiden før sex? Sier nei til annethvert spørsmål om date fra hans side? Tar aldri kontakt først? Lar han vente lenge på svar? Jeg lurer på hvordan lar dere menn jakte på dere? Kom med tips. Anonymkode: 7944d...1a5 Du lister egentlig opp dealbreakers. 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 At menn liker å jakte er bare noe mindre attraktive kvinner som velger feil menn sier for å trøste seg selv. Litt som en slags kvinnelige incels. Har du noe å by på vil menn like deg, og er de interessert setter de bare pris på at du tar intitiativ. Anonymkode: 30c11...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #11 Skrevet 13. september 2019 Det der med at menn liker å jakte på kvinner er tull. Sikkert noen, men de aller aller fleste vil ha positiv respons tilbake, ellers går han videre. Fjas om at menn liker å jakte, bare er ute etter sex etc. er livsløgner fra damer som kun går etter menn de ikke vil få Anonymkode: 53e60...226 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #12 Skrevet 13. september 2019 Eksen min er sånn,hvis jeg lar vær å svare han på meldinger da gjør han alt han kan for å meg tilbake. Mens menn generelt liker nok at damen tar kontakt også så han ser at damen er intressert Anonymkode: 1ff0e...733
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #13 Skrevet 13. september 2019 Mannen min er sjeleglad for at jeg ikke spilte et spill. At jeg ofte svarte med en gang, riktig nok ikke alltid. Men det var ikke bevisst. At jeg tok initiativ til å møtes. Jeg tok initiativ til vårt første kyss. Og sex. Og jeg sovnet på han under en kjapp pause i økten (vi hadde holdt på lenge) 😅 Anonymkode: 40f71...dbc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #14 Skrevet 13. september 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir forvirret. Jeg trodde menn elsket utfordringer og jakt. Å ta kontakt må vel være det dummeste en kvinne kan gjøre om hun skal få han interessert?? Anonymkode: 9809c...38a Tvert om, og spesielt i lengden. Etter noen måneder på diverse datingsteder er jeg temmelig lei av å måtte ta alt initiativ og generelt jobbe mye for å komme noen vei. Får jeg lite respons tilbake mister jeg naturligvis interessen og går videre. Anonymkode: 12506...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #15 Skrevet 13. september 2019 9 timer siden, OnFire skrev: Du lister egentlig opp dealbreakers. Da har damene på kg feil informert mange her😂😂😂. Ts... jeg har aldri skjønt d spillet men opplever jo at menn trekker seg unna hvis jeg sender for mye mld... som eks... og når jeg slutter å sende masse mld og går ned til minimalt... da tar samme mann oftere kontakt. Hvorfor det? Anonymkode: 7944d...1a5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #16 Skrevet 13. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: At menn liker å jakte er bare noe mindre attraktive kvinner som velger feil menn sier for å trøste seg selv. Litt som en slags kvinnelige incels. Har du noe å by på vil menn like deg, og er de interessert setter de bare pris på at du tar intitiativ. Anonymkode: 30c11...c1b Hva skal man by på som menn liker?? Anonymkode: 7944d...1a5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #17 Skrevet 13. september 2019 Hvor er alle de som sier at menn liker og jakte? Skal se om jeg finner noen eksempler...ts Anonymkode: 7944d...1a5
Midgard Skrevet 13. september 2019 #18 Skrevet 13. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man by på som menn liker?? Den du er ville vært en ærlig og grei start. Om serveringen inkluderer rullekake og kaffe eller tvist og bruks kommer vel an på målgruppen;)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #19 Skrevet 13. september 2019 9 minutter siden, Midgard skrev: Den du er ville vært en ærlig og grei start. Om serveringen inkluderer rullekake og kaffe eller tvist og bruks kommer vel an på målgruppen;) Det var det jeg trodde og at det holdt med å være seg selv. Men det betyr jo ikke at det er å tilby menn det de liker. Det er vel mer opp til menn og like det de ser og opplever med den personen. Anonymkode: 7944d...1a5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #20 Skrevet 13. september 2019 I den tråden om «menn liker å få kvinner servert på et fat», kommer det tydelig frem fra mange at de mister interessen om de ikke får jaktet. Noen menn tar hard to get som mer kostbar som igjen mer verdifull. Og det ER en kjent, internasjonal greie at mange menn liker dette, så dere som sier dette bare er løgn og noe uattraktive damer sier er ignorante. Dessverre er det slik at en mann som jakter hardt og intenst, og får damen til sengs, kan miste interessen og gå videre. Om man selv er initiativtaker vil man oppleve mer kontroll, så det anbefaler jeg. Menn som er «all about the hunt» er sånn for en grunn, de har sannsynligvis mye erfaring og er gode på dette, og det er fordi de gjør det hele tiden og er en klassisk player eller stadig vekk trenger utfordringer i forholdet, slik at når de er trygg på dama er hun ikke noe spennende lenger. Anonymkode: 7f4a6...81d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå